Останнє редагування модератором:
Нет, Дронов мог бы поехать на зеленый, но чуть быстрее (НИЧЕГО НЕ НАРУШАЯ) и это все равно бы случилось.
Уверен? Что законы физики + возможности его авто, даже если бы он вдавил полностью газ со старта, позволили бы ему столкнуться с пролетавшей на >100км/ч Зайцевой?
можно, например, рассмотреть другую ситуацию - в которой Дронов не стартовал бы с места, а двигался с разрешенной скоростью к перекрестку - и в момент появления зеленого какраз доезжал к воображаемой стоп-линии (и пересекал ее на разрешающий сигнал, например, со скоростью 40 км/час)... но это уже все демагогия...Если педаль в пол, то он мог бы даже покурить стоя на зеленом и все равно успеть встретиться с Зайцевой. При этом не выходя за рамки разрешенных 60км/ч к месту столкновения.
у меня одного возникает вопрос (в конце видео), почему на светофоре со стороны лексуса горите еще желтый вместе с красным, в то время как со стороны таурега уже горит полноценный зеленый?Сейчас еще раз 50 пересмотрел видео .
В Києві таке помічаю останніх зо два роки. Зелений вмикається за 2 секунди після того, як в інших напрямків загорівся червоний.Кстати, наверно после этого дтп как-то изменился алгоритм переключения цветов. После того, как у одних включается красный, то другим желтый, а потом зеленый включается секунды через 2-3.
Не зелений, а жовтий. Я про це...Зелений вмикається за 2 секунди після того, як в інших напрямків загорівся червоний.
"Напомним, выступая на суде с последним словом Дронов признал вину... После вынесения приговора мужчина сказал, что не считает наказание справедливым... ."... Дронов даже не признал вину, ему впилили по максимуму
Заміна ламп фар на ксенонові безумовно створює кращу видимість для водія. Проте може засліплювати зустрічних водіїв, створюючи аварійно небезпечну ситуацію. Особливо це стосується встановлення ксенонів у непристосовані заводом виробником фари.
Про це пише Дорожній Адвокат у Facebook.
Тому в фари автомобіля можна встановлювати лише ті лампи, як передбачені заводом виробником. Якщо конструкцією автомобіля не передбачені ксенонові лампи, то самостійно змінювати тип ламп заборонено. Також не дозволено використовувати ксенони без автоматичного коректора кута нахилу фар та пристроїв для очищення фар. Експлуатація автомобіля у такому випадку заборонена.
Працівники поліції за цим слідкують. І водії, які самостійно встановили ксенони з порушенням вимог технічної документації, можуть бути притягнуті до відповідальності.
Поліцейські кваліфікують такі дії за однією із двох норм КУпАП. А саме, відповідно до ч.2 ст.122 КУПАП за використання фар з порушенням вимог відповідних стандартів тягне за собою штраф у розмірі 425 грн. Згідно з ч.1 ст.121 КУпАП за керування водієм транспортним засобом переобладнаним з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, якщо порушення вчинено вперше, передбачено штраф у розмірі 340 грн. Якщо протягом року поліція зафіксувала порушення повторно, то водій може бути позбавлений права керування від 3-х до 6-ти місяців. Повернення посвідчення водія здійснюється після здачі іспиту для отримання права на керування та проходження відповідного медичного огляду.
Крім цього, при виявленні факту керування таким автомобілем, поліція зобов’язана тимчасово затримати автомобіль шляхом блокування чи доставлення на штраф-майданчик. Повернення транспортного засобу відбувається після сплати вартості послуг із евакуації, транспортування та зберігання автомобіля, а це мінімум 864 грн. (при перебуванні авто на штраф-майданчику не більше як одну добу).
Тому перед тим як вирішите встановити ксенони на свій автомобіль, з’ясуйте чи передбачено це заводом виробником. В інакшому випадку можете позбутись посвідчення водія та автомобіля.
Заміна ламп фар на ксенонові
По идее, если захотят, то будут жучить. Не отменяли ж трактовку "если не предусмотрено изготовителем". Ясное дело, что авто 1980 года выпуска не предусматривало много чего, но трактовка не предусматривает вариантов, типа "если"...а что насчет доустановки LED ДХО? Они ведь никого не слепят, а только делают плохо видимый ранее автомобиль заметнее на дороге, за это не жучат?
Украинцы придумали новый способ, чтобы завезти в страну автомобили на европейских номерах, не растаможивая их. Об этом сообщили в проекте "Деньги".
В частности, чтобы завезти легковой транспорт без уплаты налогов, машину регистрируют как коммерческий грузовой транспорт. Например, если грузовик на еврономерах едет в страну заполненным, то налог за сам автомобиль платить не нужно.
Изначально, отсутствие налогов предполагалось только для грузовых авто, а не для легковушек. Но точного и понятного ограничения в законодательстве не существует.
в то же время не мешало бы зарубежным грузовикам