Останнє редагування модератором:
Так. Всі. В мене і в родичів.raptor, SIM, що вийшла з ладу, мала promo menu ?
Дивно чути, що існують сімки без промо-меню. Я таких вже давно не зустрічав.raptor,в мене вийшла з ладу сімка КС (4G,3 в 1) без промо меню,яку отримав ще у лютому минулого року, приблизно через півроку роботи.
будут требовать назвать Код ЕГРПОУ в ЦОА.
Київстар спрощує абонентам доступ до 4G: тепер негарантійна заміна SIM на USIM безкоштовна
У випадку втрати, крадіжки, пошкодження SIM-карти або її блокування у результаті введення невірного PUK-коду, компанія Київстар надає можливість відновити SIM-карту за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається в магазинах Київстар.
Необхідні дані для отримання послуги «Заміна SIM-карти»: SIM-карта (яка пов’язана з абонентським номером, на момент звернення), або оригінал носій SIM-карти з PIN-, PUK-кодами або одну з наступних інформаційних комбінацій:
- три номери, на які найчастіше здійснювались дзвінки ненульової тривалості з орієнтованою датою їх здійснювання, та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера (дана інформація не доступна в Магазині партнера);
- три номери, на які найчастіше були здійснені дзвінки ненульової тривалості з орієнтовною датою їх здійснення, та один з-поміж останніх переказів коштів і номер на який був здійснений переклад коштів (дана інформація не доступна в Магазині партнера);
- будь-яку з останніх скретч-карт поповнення рахунку та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
- будь-яку з останніх скретч-карт поповнення та один з останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера на який був здійснений переказ коштів;
- IMEI кінцевого обладнання та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
- IMEI кінцевого обладнання та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів.
за умови пред'явлення оригінального носія зі збереженим серійним номером.
Будь ласка, зверніть увагу. Позитивне рішення про відновлення SIM-карти може бути прийняте лише після проведення співставлення (перевірки) наданих до Магазину Київстар даних з інформацією, що зареєстрована за абонентським номером. Послуга «Заміна SIM-карти» не надається, якщо подані до Магазину Київстар дані не відповідають тим даним, що зареєстровані за абонентським номером. Максимальний термін перевірки даних — один робочий день, термін може бути збільшений з технічних причин.
Послуга «Заміна SIM-карти» з 5.06.18 до 31.05.19 безкоштовна для всіх абонентів передплаченого зв’язку.
Заміна на SIM-карту іншого формату (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM, USIM) також безкоштовна. Послуга надається виключно за наявністю активної SIM-карти, яка має бути в робочому стані, та на якій чітко зображені всі цифри ICC-коду.
абсолютноВ офісі КС сказали, що потрібні паспорт і ідентифікаційний код.
Чи є законною остання вимога?
Якщо ваша стара картка реєструвалась у мережі протягом 7 годин з моменту подачі заявки, на жаль, заявку на відновлення SIM-карти не буде виконано.
Крокус, можна відновити і самому, а є доступ в МКС або PUK1 чи ICC картки?
і ще таке:
johnlife,с каких пор для таких целей стал нужен +идентификационный код?
без цього нічого не буде...МКС не було РUK1 ICC нема