[MENTION=2319]debugger[/MENTION], я чекав від тебе новини про найдовший трамвай в Україні
В ОдессеЭто где? Вагон или маршрут?
Кочевник, в другой статье там же:Я тількі не зрозумів про возики. Кузов купляли в Китаї, а возики взяли зі списаних Татр-Т3?
В Одессе закупили корпуса для двух таких многосекционных трамваев. Затем их собирают, как "конструктор", в вагоноремонтных мастерских коммунального предприятия "Одесгорэлектротранс". Уже в Одессе корпуса окрашивают, вклеивают стекла, устанавливают "фирменный" салон с удобными сиденьями, красивой, не горючей и устойчивой против вандалов стеклопластиковой обшивкой. Ходовые тележки трамвай получает капитально отремонтированные от старых вагонов - за исключением рамы тележки все остальное, в том числе тяговые электродвигатели, редукторы и прочее - совершенно новые. По документам такой новый трамвай оформляется как капитальная модернизация старого трамвая - так проще и дешевле.
Кстати, тут пишут, что у Винницы длиннее.про найдовший трамвай в Україні
Тут взагалі нема що порівнювати. Електрон трамвай з низькою підлогою по всій довжині та повністю новий. Довжина TB5L64- 30.2 метри. Виробляти вони можуть і довші трамваї (TB7L86 -40.9 м), просто їх ніхто не замовляє. Київ вже оголосив тендер на 32м трамваї, чекаємо результатів.Львів зі своїм електроном ображався, що в них коротший всього на 80 см.
Я тоже давно подозревал, что дело в формальной отчётности, почему новым вагонам, пускай и блочной сборки, у нас в Одессе до сих пор не хотят присваивать отдельную новую нумерацию (самостоятельный номерной ряд), а повторяют ("вбивают") бортовые номера давно списанных машин: вот и имеется подтверждение, что "по бумагам" новый вагон выгоднее показать, как типа старый отремонтированный. Здесь пахнет явным распилом бабла и довольно кругленькой суммой разницы на этом кому-то в карман!В Одессе закупили корпуса для двух таких многосекционных трамваев. Затем их собирают, как "конструктор", в вагоноремонтных мастерских коммунального предприятия "Одесгорэлектротранс". Уже в Одессе корпуса окрашивают, вклеивают стекла, устанавливают "фирменный" салон с удобными сиденьями, красивой, не горючей и устойчивой против вандалов стеклопластиковой обшивкой. Ходовые тележки трамвай получает капитально отремонтированные от старых вагонов - за исключением рамы тележки все остальное, в том числе тяговые электродвигатели, редукторы и прочее - совершенно новые. По документам такой новый трамвай оформляется как капитальная модернизация старого трамвая - так проще и дешевле.
Коли я був причетний до державних справ, в нас також не купляли нову обчислювальну техніку. Тому що бюджет тупо не був закладений на оновлення, наприклад, комп`ютерів. А ось бюджет на модернізацію був. Тому і були в нас комп`ютери по формулярах "Pentium", але модернізовані до Core i5, від старого лишався тільки формуляр і інвентарний і заводський номер.Здесь пахнет явным распилом бабла и довольно кругленькой суммой разницы на этом кому-то в карман!
Инфографику о стоимости проезда подвезли
З 1 березня 2020 року Люксембург стане першою у світі країною, що більше не вимагатиме квитків на автобуси та рейковий транспорт.
Таким чином влада другої найменшої країни ЄС із населенням трохи більше ніж 600 тисяч та площею 2586 квадратних кілометрів заохочує людей користуватися громадським транспортом і відмовитися від щоденного використання автомобілів.
«Це робить величезний внесок в імідж та привабливість Люксембургу», — заявив прем’єр-міністр Ксав’є Беттель.
Повна відмова від оплати за проїзд у транспорті означає для держави додаткові витрати у розмірі 41 мільйон євро.
Водночас, буде майже вдвічі розширена мережа велосипедних доріжок — до 1100 кілометрів. Між двома найбільшими містами — Люксембургом та Еш-сюр-Альзеттом — наразі будується 28-кілометрова велосипедна швидкісна дорога, найдовша в Європі.
З 2035 року передбачається запустити швидкісний трамвай за цим же маршрутом, який розвиватиме швидкість до 100 км/год. Також планується реорганізувати автобусну мережу.
Загалом інвестиції в мобільність у Люксембурзі збільшаться з 501 мільйона євро у 2018 році до 806 мільйонів євро у 2021 році.