Та ну таке, щоб хохол та не найшов на "халяву", це Европейцям розповідати будеш.Як уже за...ли ці нитики... Та закиньте нафіг свої "смартафони" і "дзвоніть" у рельсу. Ви хочете і рибку з"їсти і... Ніхто нікого не змушує користуватися послугами. Купуйте рації і спілкуйтеся між собою у "вузькому колі" (але й там потрібен дозвіл на частоти). Вибір завжди за вами: користуєшся - плати. "Халяви" не було і не буде...
Буде друже,тому що на форумі сидимо.А нити то проміж нас,маємо час і ниємо ,але маємо з цього зиск.Це спорт.Халяви" не було і не буде...
Я зараз користуюсь "халявою" на 600%, а, можливо, і більше - шість номерів "по копійці", плюс три номери безлім на інтернет (по акції). Чого ще потрібно? Ніхто нікого не тримає насильно...Та ну таке, щоб хохол та не найшов на "халяву", це Европейцям розповідати будеш.Як уже за...ли ці нитики... Та закиньте нафіг свої "смартафони" і "дзвоніть" у рельсу. Ви хочете і рибку з"їсти і... Ніхто нікого не змушує користуватися послугами. Купуйте рації і спілкуйтеся між собою у "вузькому колі" (але й там потрібен дозвіл на частоти). Вибір завжди за вами: користуєшся - плати. "Халяви" не було і не буде...
І що від цього зміниться? Ви як діти в дитячому садку. Думаєте, що вас ніхто не бачить і не чує. Але ж всі ми "під ковпаком". Так самому ж оператору це вигідно: втратив копійку - заробив десять. Не всі ж такі "продвинуті"...Ще раз поволай про копійку.
А ти процитуй хоч одне моє повідомлення з "ниттям" на тарифи Київстар. Ви хочете сидіти в Фейсі, Інсті, Телезі і т.д і т.п. і нічого за це не платити? Так комунізм давно пройшов повз нас. Настав час "капіталу"... Хто не згідний, нехай кине камінь в мою сторону ...@Туз
Ну ты писал о выгоде 600%,завтра тебя зарубят и ты тоже можешь ныть.Нет?
А ніхто його і не хвалить. У кожному регіоні свій оператор № 1. У нашому Київстар поза конкуренцією (на мою думку). І кожен вирішує сам, кому платити. Ніхто нікого насильно не тримає.Точно, не надо ныть, надо восхвалять Киевстар) Вспомнился некто Калинів Дмитро, который раньше в паблике КС вконтакте постоянно хвалил оператора, радовался подорожаниям, просил повысить тарифы до 300 гривен и при любом случае писал "Віват, Київстар!"
Попав!Хто не згідний, нехай кине камінь в мою сторону ...
Вспомнился некто Калинів Дмитро, который раньше в паблике КС вконтакте постоянно хвалил оператора, радовался подорожаниям, просил повысить тарифы до 300 гривен и при любом случае писал "Віват, Київстар!"
Как уже за...ли эти нытики, ноющие про нытье других...Як уже за...ли ці нитики...
Зі страшним 10 сек попередженням від КСу.Раніше можна було нити, а тепер є mnp.
Ніт! Скільки вже повторювати - це тільки окремі випадки, коли від оператора треба тільки вихідні дзвінки, або тільки інет. Доки є поняття внутрішньої мережі.Раніше можна було нити, а тепер є mnp.
Внутрисеть будет всегда, а тарифы с большим кол-вом минут на всё есть уже у всех кроме КСа. Он таким образом вырабатывает стадное чувство у своих абонентов, не давая им разбегаться.Доки є поняття внутрішньої мережі.
Нет! Даже с минимальным общением, 300 минут - этого недостаточно, а больше за вменяемые деньги дает только маргинальная недо-Лайка, но это не учитываем вообще.тарифы с большим кол-вом мину
Почему? Лайфхак и Водафон Супернет Про, оба за 150 грн 1500 минутНет! Даже с минимальным общением, 300 минут - этого недостаточно, а больше за вменяемые деньги дает только маргинальная недо-Лайка, но это не учитываем вообще.