Может у вас тел. не поддерж.У меня сейчас вобще симка не регистрируется ни в одной. Поэтому и спрашиваю. Карту активировал через личный кабинет, а она все ровно не работает. Может нужно время?
стандарт сдма?
Может у вас тел. не поддерж.У меня сейчас вобще симка не регистрируется ни в одной. Поэтому и спрашиваю. Карту активировал через личный кабинет, а она все ровно не работает. Может нужно время?
Тревел-сім розрахована для роботи в роумінгу жсм, і вона не підтримує роботу в сдма.Может у вас тел. не поддерж.
стандарт сдма?
Підскажіть будь-ласка, як можна поповнювати ІТ, (та й інших операторів) з закордону, тобто не з Української банківської карти
В плані стібусь? Цілком реальна ситуація- в мене в Рашці є номер ІТ на СІПі- я його тут по місцю поповнював, але вони хочуть його поповнювати самі там з Росії. Стандартно поповнити з російської карти не получається. ХЗ може то тільки з Рашкою є якісь обмеження- не знаю але недавно на форумі згадувався сервіс для поповнення чужостранних операторів, але зараз знайти не можу.Підскажіть будь-ласка, як можна поповнювати ІТ, (та й інших операторів) з закордону, тобто не з Української банківської карти
Это ты сейчас серьезно, или стебешься?
Поставте смартгроші та прив'яжіть до неї банківську картку. Сплачуйте послуги з неї. Або візьміть Уплату.В плані стібусь? Цілком реальна ситуація- в мене в Рашці є номер ІТ на СІПі- я його тут по місцю поповнював, але вони хочуть його поповнювати самі там з Росії. Стандартно поповнити з російської карти не получається. ХЗ може то тільки з Рашкою є якісь обмеження- не знаю але недавно на форумі згадувався сервіс для поповнення чужостранних операторів, але зараз знайти не можу.Підскажіть будь-ласка, як можна поповнювати ІТ, (та й інших операторів) з закордону, тобто не з Української банківської карти
Это ты сейчас серьезно, или стебешься?
В плані стібусь?
Цей?недавно на форумі згадувався сервіс для поповнення
Изипей не принял?Стандартно поповнити з російської карти не получається
Да, завершена еще в первой половине дня. Специально решил еще раз вечером проверить.сессия уже была завершена?
Был в ЛК и в момент сессии, и через минут 15 после завершения, и спустя 8 часов - дата не изменилась.Ты находился в ЛК в процессе просмотра изменгения даты или заходил в ЛК после сессии?
Отправил.Если это в ЛК, то свистни в личку номер для примера...
Для голоса вроде не работает.Нигде в личном кабинете не нашел, где можно подключить акцию с весенними скидками... Голосовой номер. Если кто найдет, скиньте скрин экрана, где это возможно