Я вкрай здивований, за 20 років роботи з цим оператором я вже і забув коли питання вирішувались на користь абонента. Тиждень не пройшов, а рішення було прийнято на мою користь. Місячний пакет послуг нараховано оператором.Місяць тому КС заспамив СМСками номер який працює на вхідні: "заплати абонплату по тарифу, а наступну заплатить КС". Ок, оплатив 60 грн. і тут же прийшла СМС "ваш бонусний рахунок поповнено на 60 грн, які будуть доступні до використання наступної АП".
Якщо б ці тупарі написали, як пише ВФ - оплати ХХ грн та отримай на дзвінки УУ грн, то питань би не виникло.
Пройшло 28 днів, а на бонусному рахунку недостатньо коштів для оплати АП.
Заявку лишив, номер знов на дієті.