SIP от IT

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
УСЛУГА SIP ИТ

Тарификация услуги https://www.intertelecom.ua/view/service/posluga-sip-nomer

Установка SIP ПЕРЕАДРЕСАЦИИ

Установить
*7471 --безусловная переадресация
*7471*1 --переадресация по неответу
*7471*2 --переадресация по "занято"
*7471*3 --переадресация по неответу и по "занято"

Снять
*7470 --безусловная переадресация
*7470*1 --переадресация по неответу
*7470*2 --переадресация по "занято"
*7470*3 --переадресация по неответу и по "занято"
*7470*0 --снять ВСЕ типы переадресации сразу

ps чтобы запомнить 747 - это SIP на цифронабирателе...
 
Останнє редагування:
Реєстрація
21.09.14
Місто
Киев
Ребята нид хелп.

Как настроить DID на астериске или аналоге для интертелекома
Если я правильно понимаю то исходящие:
по Украине в формате: +38094ХХХХХХХ
по миру: 0035037ХХХХХХХ
Что с входящими и с локальными городскими номерами или в интере нет понятия локальный номер?
00 вместо "+" набирают на аппаратах, у которых нет "+" на клавиатуре, а оператору фиолетово какое направление - локльное или в мир. Для локальных звонков +38 или 0038 можно НЕ набирать, но никто не обязывает.
Таким образом в Киев из Одессы можно набирать так 044ххххххх или +38044ххххххх или 0038044ххххххх,
но в Нью-Йорк только +1хххх... или 001хххх

DID - direct inward dialing, т.е. маршрутизация входящего вызова напрямую на внутренний номер, причем здесь формат набора исходящего вызова?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
15.11.14
Місто
Melbourne, AU
Раптово припинив реєструватися SIP аккаунт Інтертелеком. З грошима на рахунку все гаразд. Жодних змін в налаштуваннях обладнання не робилося. Багаторазове перезавантаження позитивного еффекту не дає. Немаю змоги зателефонувати до Інтертелекому. Писати їм немає сенсу, бо жодного разу вони не відповідали.
Може в кого-небудь є ідеї що до вирішення проблеми з реєстрацією SIP?

Може, як то вже було багато разів, Інтертелеком зробив якісь зміни, та не повідомив про те?

Зміни, які Інтертелеком робив "на тиху" протягом останніх 8 років, не роблячи жодних повідомлень про те:
1. Запровадив міжнароді тарифи для SIP
2. Змінив user name з індексу (телефонного номеру) не SIP ID.
3. Запровадив необхідність переадресації на SIP (в лютому поточно року).


UPD: Все вирішилося - послуга повернулася сама по собі. Вирогідно були технічні негаразди на боці Інтертелекома, бо їхній серевер пінгувався протягов всього часу, коли реєстрація SIP була неможливою.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Останнє редагування:
Реєстрація
15.11.14
Місто
Melbourne, AU
Раптово припинив реєструватися SIP аккаунт Інтертелеком.
А номер хоть живий? Коли останній раз була прлатна дія? В особистий кабінет на сайті Інтера пускає?
Та воно вже свмо виправилося. (я update зробив у своєму повідомнені). То був якийсь outage на боці Інтертелекому, бо все, начебто було гаразд з мого боку, але реєстрація не відбувалася протягом тривалого часу. Зараз знову все працює. Але в будь-якому разі добре, що відгукнулися. Cheers!
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
В лісах під Ковелем
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Наверное в том, что они особо никому не нужны.
Зараз може бути й потрібним, крім того ІТФон підтримує таку можливість.
Думаю, що основним споживачем може бути корп. Крім того, можуть бути схеми для організації відеозв'язку між працівниками, в освітньому середовищі, навіть відеоспостереження під час виборів чи для охорони об'єктів.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
14.04.09
Місто
Киев
Зараз може бути й потрібним

А для чего? Вот простой вопрос, зачем видеть оппонента при общении с коллегой "по цеху"? В этом нет смысла. Увидеть мимику, так человек мало мальски знакомый с актерским мастерством, сможет ее подделать. Мир идет к написанным словам и к более ужесточенным требованиям в высказываниям. То, что запустили несколько лет назад видео связь, в мире не получило призвания, и те все звонки используются лишь в основном для телевидения, да и то легко обходятся обычной голосовой связью, все остальные тупо сидят в квадратиках непонятно зачем, хотя могут за это время заниматься чем-то полезным, но камера им "не дает". В этом нет пользы для потребителя, абсолютно никакой. Возможно я что-то не знаю конечно, объясните. Но со своего опыта, где всех прошу мне писать, именно писать, лишь 2% настоятельно перезванивают, и это абсолютно бесполезная трата времени как для меня, так и для звонящего. Потому как даже из тех 2%, обобщив его под 100, 85% мне в конечном итоге пишут. Написанное можно процитировать, обдумать, осознать. На сказанное можно потом отреагировать: "да я такого не говорил", - уж поверь, было у каждого такое. Нет смысла абсолютно.
 
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Зараз може бути й потрібним

А для чего? Вот простой вопрос, зачем видеть оппонента при общении с коллегой "по цеху"? В этом нет смысла. Увидеть мимику, так человек мало мальски знакомый с актерским мастерством, сможет ее подделать. Мир идет к написанным словам и к более ужесточенным требованиям в высказываниям. То, что запустили несколько лет назад видео связь, в мире не получило призвания, и те все звонки используются лишь в основном для телевидения, да и то легко обходятся обычной голосовой связью, все остальные тупо сидят в квадратиках непонятно зачем, хотя могут за это время заниматься чем-то полезным, но камера им "не дает". В этом нет пользы для потребителя, абсолютно никакой. Возможно я что-то не знаю конечно, объясните. Но со своего опыта, где всех прошу мне писать, именно писать, лишь 2% настоятельно перезванивают, и это абсолютно бесполезная трата времени как для меня, так и для звонящего. Потому как даже из тех 2%, обобщив его под 100, 85% мне в конечном итоге пишут. Написанное можно процитировать, обдумать, осознать. На сказанное можно потом отреагировать: "да я такого не говорил", - уж поверь, было у каждого такое. Нет смысла абсолютно.
Ми з колегами спілкуємося 3 рази на тиждень по 2 години кожна з увімкненим відео. Я спілкуюся з батьками та рідними по відео, донечка підростає і теж хоче бачити обличчя та емоції. Підкреслю, саме зараз відеозв'язок завдяки обмеженням на фізичні контакти переживає свій бум. Скайп, Вібер, Вазап, ФБ меснджер, Джитсі, Бігблюбатн розвиваються активно.

Віталіку, у кожного свій досвід спілкування.
 
Останнє редагування:

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Ты не прав, для каждой конкретной ситуации и задачи применим либо голос, либо текст, либо видеозвонок, спорить нет смысла - все, что ты привел как "анти-аргумент" против видеосвязи - легко поворачивается как "аргумент за", но только когда задача того требует. Но вопрос не в этом - IT Phone опоздал с видеозвонками, уже есть Вайбер, Вотсап, Скайп, Фейстайм, ГуглДуо, для профессиональных конференций Zoom, рынок насышен, смысл вкладываться?
 
Реєстрація
14.04.09
Місто
Киев
Кочевник, так речь как раз про целесообразность видео связи через СИП на основе ИТ. Что снова не по теме? Я лично это направление (сип от ИТ) развиваю как могу. Мне немного не понятно зачем еще и видео, ребята приводят аргументы, да что ж снова не так? Если действительно это нужно, то есть смысл подумать о такой услуге. Если это не сильно решает потребность, то и не надо. Это не про видеосвязь в целом.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
В лісах під Ковелем
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Технічно реалізувати відеодзвінки з використанням SIP проблем немає. Але вище зазначили, що це щось неймовірне. Я здивувався. А виявляється, це банально недоцільно.
Недоцільно семе для номерів Інтертелекома, чи недоцільно взагалі?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Кочевник, так речь как раз про целесообразность видео связи через СИП на основе ИТ. Что снова не по теме? Я лично это направление (сип от ИТ) развиваю как могу. Мне немного не понятно зачем еще и видео, ребята приводят аргументы, да что ж снова не так? Если действительно это нужно, то есть смысл подумать о такой услуге. Если это не сильно решает потребность, то и не надо. Это не про видеосвязь в целом.
Я вище поновив відповідь вам з потенційними користувацькими прикладами. Особисто я терпіти не можу Вайбер, Ватсапом не користуюся. Відео: через Дуо, Хенґауц, Скайп, Джитсі. У всіх випадках, крім Джитсі (свій корп.сервер) це додаткова тарифікація трафіку, якщо з мобільного пристрою, це якість, яка кульгає, незручність користування третіх застосунків, які невідомо куди зливають дані.

Якщо оператор зможе пріоритезувати трафік на свої сіп-сервер, забезпечити безкоштовний трафік на відеодзвінки, зробити їх частиною пакету чи безкоштовно взагалі для звичайних користувачів, але платною послугою для корп з відповідними рішеннями, то це буде супер. Як я розумію, розробники ІТФону мають свої рішення для корп.
 
Зверху