Цього мало. Два дні додзвонитись до оператора не вдалось. На третій, операторка довго випитувала персональні дані, після чого все одно переключила на іншого оператора, і знов я повис слухати музику на пів години. Мені це набридло, я почав шукати альтернативні шляхи зв'язку, виявилось у них є чат, але нічим іншим він не займається, як лиш замовити, щоб оператор тобі передзвонив.
Так от сьогодні передзвонив оператор (чоловічої статі
sic! Довелось знов йому пояснювати усю ситуацію по новій.
Спершу він мені сказав, що
овердрафту у вас уже нема. Я спершу зрадів (думаю, чудово - вирішено), але вирішив, поки є можливість, перевірити баланс, щоб бути впевненим. Баланс виявився поменшеним на суму овердрафту. То кажу як же нема, як є. Другою відповіддю було, що
овердрафт ще не списано і треба поповнити рахунок. Я кажу, як це не списано, якщо операція була тиждень тому. Він ще раз перевірив:
ах, це відсотки! У нас немає можливості їх списати. Я кажу як це немає, якщо в інших банках є. Він мені: ви на це погодились у тарифах банку. Я йому, що я на це погоджуюсь і хай фіксує скаргу. Спершу такої можливості теж не було, а потім раптом з'явилася... Чекаю тепер на вирішення проблеми. Хоч думаю, що скарга до НБУ не завадить, бо скільки таких пенсіонерів, у яких вони своїми некоректними проводками крадуть гроші... А потім їм розповідають, що вони на це погодились у тарифах банку. Запис дзвінка у мене теж є.