Естественно.atlas, грозозащита без заземления ничего не даст .
Естественно.atlas, грозозащита без заземления ничего не даст .
Замінити точку?Поставил клиенту еще в октябре точку ШПД, вначале все было нормально и тут около месяца назад интернет стал пропадать каждый день. Даже не всегда помогает перегрузка точки. Подали заявку на 0800.... день-два поробатал и опять пропадает, что само интересно что пропадает около 11 00 утра и в 19 00-20 00 появляется. Оператор названивает клиенту уже неделю что бы закрыть заявку, клиент не закрывает заявку потому как проблемы продолжаются. Сегодня набрал на 0800... сказал номер заявки и говорю что проблемы продолжаются, проверьте оборудование на базовой станции, ответили что базовая работает нормально, проблема скорее всего у вас с точкой... И что делать дальше?
Ну давай покажи приклад як то зробити, гроші за неї були вивалені не малі і хто тобі її буде міняти, той хто продав?? Ага жди пошле він тебе під три чорти, мати діло з інтером то краще застрелитись, каажу не з проста намався я і з їх сдма і вайфайхотспотами.Замінити точку?Поставил клиенту еще в октябре точку ШПД, вначале все было нормально и тут около месяца назад интернет стал пропадать каждый день. Даже не всегда помогает перегрузка точки. Подали заявку на 0800.... день-два поробатал и опять пропадает, что само интересно что пропадает около 11 00 утра и в 19 00-20 00 появляется. Оператор названивает клиенту уже неделю что бы закрыть заявку, клиент не закрывает заявку потому как проблемы продолжаются. Сегодня набрал на 0800... сказал номер заявки и говорю что проблемы продолжаются, проверьте оборудование на базовой станции, ответили что базовая работает нормально, проблема скорее всего у вас с точкой... И что делать дальше?
Ну давай покажи приклад як то зробити, гроші за неї були вивалені не малі і хто тобі її буде міняти, той хто продав?? Ага жди пошле він тебе під три чорти, мати діло з інтером то краще застрелитись, каажу не з проста намався я і з їх сдма і вайфайхотспотами.
Не розказуй мені хоспотами я прокористувався 2 з гаком роки поки в село не прийшла оптика, постійні відвали з їх сторони, то якісь відмазки ліпили доходило до маразму що у вас між точкою і базовою виріс дуб за сутки 100 літній хоча бс хоспота було видно як на долоні,привідвалах з їх сторони доказати то їм не можливо все в них завжди працює справно.Ну давай покажи приклад як то зробити, гроші за неї були вивалені не малі і хто тобі її буде міняти, той хто продав?? Ага жди пошле він тебе під три чорти, мати діло з інтером то краще застрелитись, каажу не з проста намався я і з їх сдма і вайфайхотспотами.
Не ври, ты имел дело лишь с сдма, с хотспотами лишь была попытка, в которой тебе отказали, это не имеет отношения к реальной работе услуги, а лишь к тому, кто мог это предоставить в твоем регионе и все. То что реализована услуга через одно место, а точнее подключение и обслуживание, это да, согласен. Но в твоем случае было совсем иной случай.
Десь працює вороже обладнання, що створює заваду. Поки його не відімкнути, не допоможе.само интересно что пропадает около 11 00 утра и в 19 00-20 00 появляется.
тобто?вороже обладнання,
Как вариант, репитер UMTS 2100 в роли источника помехи..Як приклад. Якісь рогулі собі налаштували потужну WiFi-точку в обхід дозволів, починається робочий день, вони її вмикають і створюють заваду, в результаті падає лінк в твого клієнта.
ну це точно що з області фантастики, вони краще відморозятся аніж спребують допомогти. вони вже тиждень до мого клієнта дзвонять і сподіваються закрити заявкуТобто майстри інтера повинні сидіти в твого клієнта в час відсутності лінка і тестувати його
Гарантійне обслуговування маєте? ІТ просили замінити точку?Ну давай покажи приклад як то зробити, гроші за неї були вивалені не малі і хто тобі її буде міняти, той хто продав?? Ага жди пошле він тебе під три чорти, мати діло з інтером то краще застрелитись, каажу не з проста намався я і з їх сдма і вайфайхотспотами.Замінити точку?Поставил клиенту еще в октябре точку ШПД, вначале все было нормально и тут около месяца назад интернет стал пропадать каждый день. Даже не всегда помогает перегрузка точки. Подали заявку на 0800.... день-два поробатал и опять пропадает, что само интересно что пропадает около 11 00 утра и в 19 00-20 00 появляется. Оператор названивает клиенту уже неделю что бы закрыть заявку, клиент не закрывает заявку потому как проблемы продолжаются. Сегодня набрал на 0800... сказал номер заявки и говорю что проблемы продолжаются, проверьте оборудование на базовой станции, ответили что базовая работает нормально, проблема скорее всего у вас с точкой... И что делать дальше?
Таке дійсно буває, в нас був офіс майже в центрі Києва над Приватбанком, в робочий час сДМА відвалювався, провалювався і т.д- вдходиш від офісу і все гуд. Інтер нас тупо футболив, поки ми не визвали радіочастотнагляд, які дали заключення - мішає обладнання Приватбанку вони вдень включали якийсь свій спецканалал і він створював локальну поміху,але в них все по-закону з усіма дозволами. Вирішили відмовитись від ІТ, написали заяву і о чудо- на слідуючий день приїхала бригада техніків і поставила на криші антену, а в офіс завели репітер і все це безкоштовно. Правда було це ще в "добрі часи ІТ" коли вони могли собі дозволити купити СДМА Україна. Зараз я думаю ніхто не буде цим заморочуватись. Єдине що можна зробити це також написати заяву в радіочастотнагляд, вони колись дуже активно займались виловом і шрафуванням любителів радіоподовжувачів. Зараз не можу сказати як вони себе поведуть.Як приклад. Якісь рогулі собі налаштували потужну WiFi-точку в обхід дозволів, починається робочий день, вони її вмикають і створюють заваду, в результаті падає лінк в твого клієнта.
Або навіть був власний досвід, коли потужний будівельний кран створював наведення на приймальні кабелі.
Тобто майстри інтера повинні сидіти в твого клієнта в час відсутності лінка і тестувати його. В залежності від отриманих результатів приймати рішення.
Немаю. Не просилиГарантійне обслуговування маєте? ІТ просили замінити точку?
Ні, це - Домашній Wi-Fi інтернет.В мене вдома на тринадцятому каналі вайфай 2,4 ГГц відображаються дві точки доступу під назвою "Intertelecom_FREE". Це і є той ШПД, про який іде мова в цій темі?
В результате отправили точку дилеру в Одессу а он передал ее мастеру на диагностику и ремонт. Обратно получили 06.06. 2020 с точкой записка "заменил все, кроме корпуса и RUIM карты" и сразу установили. В итоге полет нормальный, клиент остался доволен. Ремонт и обратная пересылка бесплатно.Поставил клиенту еще в октябре точку ШПД, вначале все было нормально и тут около месяца назад интернет стал пропадать каждый день. Даже не всегда помогает перегрузка точки. Подали заявку на 0800.... день-два поробатал и опять пропадает, что само интересно что пропадает около 11 00 утра и в 19 00-20 00 появляется. Оператор названивает клиенту уже неделю что бы закрыть заявку, клиент не закрывает заявку потому как проблемы продолжаются. Сегодня набрал на 0800... сказал номер заявки и говорю что проблемы продолжаются, проверьте оборудование на базовой станции, ответили что базовая работает нормально, проблема скорее всего у вас с точкой... И что делать дальше?
а какой версии она была? в первых там же все было намертво залито чем-тоВ результате отправили точку дилеру в Одессу а он передал ее мастеру на диагностику и ремонт. Обратно получили 06.06. 2020 с точкой записка "заменил все, кроме корпуса и RUIM карты" и сразу установили. В итоге полет нормальный, клиент остался доволен. Ремонт и обратная пересылка бесплатно.Поставил клиенту еще в октябре точку ШПД, вначале все было нормально и тут около месяца назад интернет стал пропадать каждый день. Даже не всегда помогает перегрузка точки. Подали заявку на 0800.... день-два поробатал и опять пропадает, что само интересно что пропадает около 11 00 утра и в 19 00-20 00 появляется. Оператор названивает клиенту уже неделю что бы закрыть заявку, клиент не закрывает заявку потому как проблемы продолжаются. Сегодня набрал на 0800... сказал номер заявки и говорю что проблемы продолжаются, проверьте оборудование на базовой станции, ответили что базовая работает нормально, проблема скорее всего у вас с точкой... И что делать дальше?