номер Интертелеком (94500xxxx) успешно удален из SIP подключений.
Аналогічно(( На рахунку є кошти, в Особистий кабінет зайти можна. Що за хрень..."Пацан к успеху шел..."
номер Интертелеком (94500xxxx) успешно удален из SIP подключений.
Вот и закончились IT Phone Start'ы... Тему можно закрывать?
Может, потому что это все бывшие Старты, которые никто не "кормил" абонкой, вот и "почикали"?причём здесь Старт, если все уже Онлайн.
Кормил, 20.07никто не "кормил" абонкой
Також зателефонував в підтримку, сказали, що "є певні складнощі, невдовзі проблема повинна бути усунена". Наразі чекаю...Позвонил оператору, вернули в IT Phone мой SIP номер. Обосновали как технический глюк системы.
Их у них осталось ещё намного больше, чем нагребли в сове время..народ без додаткової плати нагріб багацько прикольних номерів
Их у них осталось ещё намного больше, чем нагребли в сове время..
Мені не повернули...Вже повернули... Оперативно спрацювали
А писали звернення через сайт, чи телефонували на підтримку? Питаю бо цікаво як "воно" працює. Підозрюю, що якщо не телефонувати то нічого не відновиться. Я спочатку залишив заявку через "звернення" на сайті, реакції не було. Пізніше зателефонував в підтримку і відновилося до 10 хв.Мені не повернули...Вже повернули... Оперативно спрацювали
А писали звернення через сайт, чи телефонували на підтримку?
Сами удалили - сами добавили только что. Никуда не обращался.
Номер придбаний в додатку, буде працювати виключно в додатку IT Phone.Народ, хто мав встановлені свої паролі на момери, які були отримані безплатно в ІТ-фоні, у вас ті паролі не позлітали? Бо після останніх двіженій в ІТ-Фоні, мій пароль став недійсним, система встановила свій. А змінити його назад, на свій, можливості вже нема. Відповідно, в додатку CSipSimple номер, отриманий в ІТ-Фоні, вже не працює.
Народ, кому не лінь, спробуйте підв"язати свій номер ІТ-фона до будь-якого стороннього сіп-клієнта, і перевірте, чи працює. Бо цікаво взнати, чи то лише в мене таке, чи ще в когось.