lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.04.15
Місто
Городок 81500
Телефон
Poco X3 NFC 6/128
Останнє редагування:
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
За регистрацию номера прилетел бонус-50 грн. Их можно использовать на следующую абонку?
 

drifter

проблемный аналитик
Реєстрація
10.05.16
Місто
Умань
Телефон
LG-A390; LG X venture
Может кто подскажет, как сейчас по Лайфу связаться с "живым" консультантом, а не по чату? А то уже давно с этим не сталкивался, а по н-ру 5433/543322 такой возможности не предлагает...:belay:
 

Операция "Ы"

Заблокирован
Реєстрація
18.07.20
Місто
Харьков
Телефон
Nokia 6.1 Plus
Купив стартер в АТБ за 25 грн. Активував, зайшов в Мій Лайфселл, вибрав тариф. Поповнив на 5 грн. Зробив навіть дзвінок з підняттям на іншому.
А от СМС від ОЛХ, та Фейсбуку не приходять. Що далі робити?
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
Может кто подскажет, как сейчас по Лайфу связаться с "живым" консультантом, а не по чату? А то уже давно с этим не сталкивался, а по н-ру 5433/543322 такой возможности не предлагает...:belay:
а шо не так з 543322?
 

onakis

©️
Реєстрація
24.03.20
Місто
Дружківка
Может кто подскажет, как сейчас по Лайфу связаться с "живым" консультантом, а не по чату? А то уже давно с этим не сталкивался, а по н-ру 5433/543322 такой возможности не предлагает...:belay:
а шо не так з 543322?
только что проверил все работает :dash1: или 5 7 0 пробуй
 

drifter

проблемный аналитик
Реєстрація
10.05.16
Місто
Умань
Телефон
LG-A390; LG X venture
только что проверил все работает :dash1: или 5 7 0 пробуй
А по сути, из перечисленных пунктов есть соединение с оператором? Поскольку, у меня, кроме "тупиковой" ссылки на чат, ничего не предлагает, про что уже написал выше.:cautious:
 
Реєстрація
22.04.15
Місто
Городок 81500
Телефон
Poco X3 NFC 6/128
Купив стартер в АТБ за 25 грн. Активував, зайшов в Мій Лайфселл, вибрав тариф. Поповнив на 5 грн. Зробив навіть дзвінок з підняттям на іншому.
А от СМС від ОЛХ, та Фейсбуку не приходять. Що далі робити?
вчора в чаті вдалося живого консультанта знайти: "Представник lifecell: За Вашим номером було оформлено запит ХХХХХХХХХ. Орієнтовний термін його розгляду становить 120 робочих годин. Терміни можуть бути змінені в тому випадку, якщо буде потрібен додатковий час для вирішення запиту."

Чекаю, наразі блок.
 

drifter

проблемный аналитик
Реєстрація
10.05.16
Місто
Умань
Телефон
LG-A390; LG X venture
Значит по твоему номеру стоит "блокировка связи с оператором".
По какому признаку такое определение, должно быть иначе?:belay: Вопрос тот же: по каким вариантам/номерам сейчас возможно связаться с "живым" оператором?
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
сейчас возможно связаться с "живым" оператором?
5433 (дождаться окончания рекламы, если будет) потом аккуратно и последовательно 5 1 0 и еще раз 0 (если нет желания отвечать на вопросы после разговора) и ждать соединения с оператором.
 

drifter

проблемный аналитик
Реєстрація
10.05.16
Місто
Умань
Телефон
LG-A390; LG X venture
onakis, для начала - нервничать не надо, а к форумчанам на форуме относится уважительно и участвовать в обсуждении при наличии актуальной/полезной информации. По своему вопросу ещё вчера нужную информацию узнал, потому вопросов больше не задавал. А поскольку впервые услышал о возможной "блокировке связи с оператором", потому и спросил уточнения особенностей такого "явления" у Лайфа, о реальности которого раньше бы и не подумал (возможно это своеобразный глюк, а может такая блокировка делается со стороны оператора по каким-то причинам, - пока не ясно).
Так что, данная информация стоит внимания, но если по ней нету каких-либо других данных, то продолжать беседу вопросом - на вопрос, не считаю нужным и уместным, и тем самым засорять данную тему.
 
Зверху