Ніколи не думав, що сам попадусь на таке, але про все по порядку.
Номер контрактного підключення перебуваючи в кнопковому телефоні здійснив самовільно (клавіатура телефону перебувала замкнутою, сам телефон в шкіряному чохлі знаходився в кишені штанів) дзвінок на короткий номер 552.
Коли я виявив, що телефон телефонує, то лічильник тривалості розмови вже показував 17-ту хвилину.
Зупинивши розмову, виявив що Vodafon, нарахував мені борг 594.84 грн.
Зразу зателефонував оператору і пояснив проблему. На це була оформлена заявка.
Вчора отримав відповідь, що факт дзвінка мав місце і все вірно пораховано. І не дивлячись на те, що на даному номері стоїть поріг відключення послуг в 200 грн, мені пропонують погасити заборгованість в 594.84 грн. На питання чому при досягнені боргу в 200 грн мені не заблокували дзвінок почали розповідати, що білінг в них не завжди вірно спрацьовує ...
Можливо хтось стикався з подібним і порадить як вірно поступати далі ?