lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
В ЛС есть возможность отключить услугу, когда при появлении в сети ко мне тарабанят ранее звонившие? В КС есть тут не знаю, подскажите.
Есть. Но при ее отключении, не будут приходить смс, с номерами тех, кто звонил.
Скажите юссд комбинацию
 

gen

Реєстрація
15.06.18
Місто
Київ
В ЛС есть возможность отключить услугу, когда при появлении в сети ко мне тарабанят ранее звонившие? В КС есть тут не знаю, подскажите.
Есть. Но при ее отключении, не будут приходить смс, с номерами тех, кто звонил.
Ця послуга?
 

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
В ЛС есть возможность отключить услугу, когда при появлении в сети ко мне тарабанят ранее звонившие? В КС есть тут не знаю, подскажите.
Есть. Но при ее отключении, не будут приходить смс, с номерами тех, кто звонил.
Ця послуга?
Скорее да
 

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
Там пишуть треба вимкнути автовідповідач, але в мене він вимкнутий, а смс "вам дзвонили з номеру..." все одно приходять. А от як зробити щоб не повідомляло про мою появу у мережі?
С утра перезвоню в поддержку, надоело, симка на полке, 3 раза в месяц беру бипсоцпакет, люди начинают трезвонитьина полочную симку, я иногда проверяю там есть вторая симка родственницы, и после проверки начинают звонить ко мне, потому что им кто-то сейчас от мен только что звонил
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Там пишуть треба вимкнути автовідповідач, але в мене він вимкнутий, а смс "вам дзвонили з номеру..." все одно приходять. А от як зробити щоб не повідомляло про мою появу у мережі?
Отключить переадресацию в телефоне, когда тел вне сети.
 
  • Wow
Реакції: idea

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
Там пишуть треба вимкнути автовідповідач, але в мене він вимкнутий, а смс "вам дзвонили з номеру..." все одно приходять. А от як зробити щоб не повідомляло про мою появу у мережі?
Отключить переадресацию в телефоне, когда тел вне сети.
Спасибо, комбинации юссд нет таковой?
 

Бурун

Заблокирован
Реєстрація
22.03.15
Місто
Рівне
Реєстрація
02.10.13
Місто
Чернигов
Купил новую сим "лайфселл". Нужно перевести ребенка на тариф "семья". Но для того, чтобы активировать сим, надо выбрать тариф, а потом его пополнить. Что за хня? Раньше такого не было. Да и еще и дозвониться оператору невозможно, гоняет по голосовому, секции - "к оператору" - нэма! Кто-что скажет?
 
Реєстрація
02.10.13
Місто
Чернигов
serdoc, просто запросити той номер через *250# не виходить?
Я через кабинет mylifecell делаю. Запрос висит уже сутки. А предложение на тот номер не приходит.
Post automatically merged:

Если позвонить на номер, который приглашаю, то говорят, что он не обслуживается. Мол, пополните счет по тарифу, а потом разблокируются входящие звонки и смс. В том-то и вопрос, что мне пополнять номер не нужно, а просто пригласить его в семью.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
serdoc, не факт, що це спрацює, але пропоную вам активувати номер через 111, також можете обрати тариф, це без різниці. Потім запросити той номер через *250#...
У нових стартових дійсно заблоковані вхідні послуги до моменту першої сплати пп. І що каже *250# на номері, який запрошується?
Потім, якщо все ж вдасться підключити до сім'ї звернутись до оператора у чат, щоб розблокували вхідні послуги.
 
Реєстрація
02.10.13
Місто
Чернигов
Дякую Вам за відповідь, але все так точно і зроблено. Через 111 активовано. Обрано тариф. Заявка "вісить" в особистому кабінеті. Не важливо як вона подавалася, чи через #250* чи через "майлайфселл". Результат один. Запрошення не приходить.
 

lsd

Реєстрація
20.08.15
Місто
Киев
Телефон
OP10Pro, S23U, S24U
serdoc, приглашение не прийдёт, не ждите. Надо на приглашаемом номере набрать *250#.
 
Зверху