Вітаю! Мені зняли гроші, за нет. 10 грн. 6 моїх і 4 бонусних. Хоча у мене по перше оплачена абонка, по 2- ге підключена послуга рік без оплат lite. Прошу прокоментувати.
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 08:50
На даний момент дійсно можуть виникати складнощі з тарифікацією і доступом в інтернет. Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приношу вибачення за тимчасові незручності.
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів.
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 08:53
Складнощі ви собі вирішуйте. А мені прошу повернути 10 грн. (6 моїх і 4 на бонусний рахунок) плюс 95 мб які були також використані.
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 08:54
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів. Повернення може бути лише за списанні кошти з основного рахунку.
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 08:54
Коли мені вернуть кошти? Дата?
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 08:55
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів. Дати не має
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 08:57
Як мені повідомлять про начислення коштів?
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 08:58
Дана інформація не вказана.
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 09:00
Так будете розмовляти зі своїм хахалем. А мені прошу оформити заявку на перерахунок. І дати номер
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 09:02
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів.
Номер звернення...
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 09:02
Дякую
Вы отправили Сегодня в 11:39
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів.
Номер звернення ... Вітаю! Коли мені вернуть мої 10 грн. Які були списані 27.12 за інтернет не зважаючи на підключену послугу рік без оплати лайт
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:40
Добрий день
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:46
Зараз питання перетарифікації знаходиться на стадії вирішення.
Валя
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:46
Поки не повідомляли точної дати.
Вы отправили Сегодня в 11:48
А що це глобальний збій був‚ у всіх зняли незаконно кошти?
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:56
Така складність була не тільки за Вашим номером.
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:56
Приношу вибачення!
Вы отправили Сегодня в 11:56
До речі щойно отримав смс опитування щодо якості продуктів та послуг. Я з радістю порекомендую Київстар усім своїм неприятелям і надам відповідну оцінку, тобто найнижчу яку тільки можливо на номер 4036. А ви і далі перебувайте на стадії вирішення. Гарного дня.
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 12:02
Мені дуже шкода, що у Вас склалася така думка.
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 12:02
Дякую за звернення! Гарного дня!
P.S. Чесно кажучи ніколи проблем з кс не було, ну так тому що карточка овер 10 років як на вхідних. А тут значить 10 грн завалялись на рахунку і ті кс підбрив. Відповідь підтримки мене просто вкурвила, цікаво це у них такий стиль спілкування з усіма чи тільки мені пощастило, нічого не знаю, нічого не відомо все на стадії вирішення. Ну бог з ним от сьодні рішив нагадати їм і після звернення таки моментально прийшла смс з вибором компенсації. Тобто аж 1 з 1. Доре хоч ті нещасні 10 хв пішли зверху пакетних і на тому таки спасибі. Фідбек за іронією я відіслав до нарахування цих хвилин, але будь - якому випадку це негативний. Нехай працюють а не айка чухають.
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 08:50
На даний момент дійсно можуть виникати складнощі з тарифікацією і доступом в інтернет. Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приношу вибачення за тимчасові незручності.
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів.
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 08:53
Складнощі ви собі вирішуйте. А мені прошу повернути 10 грн. (6 моїх і 4 на бонусний рахунок) плюс 95 мб які були також використані.
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 08:54
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів. Повернення може бути лише за списанні кошти з основного рахунку.
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 08:54
Коли мені вернуть кошти? Дата?
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 08:55
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів. Дати не має
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 08:57
Як мені повідомлять про начислення коштів?
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 08:58
Дана інформація не вказана.
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 09:00
Так будете розмовляти зі своїм хахалем. А мені прошу оформити заявку на перерахунок. І дати номер
Kyivstar отправил(-а) 29 декабря 2020 г. в 09:02
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів.
Номер звернення...
Вы отправили 29 декабря 2020 г. в 09:02
Дякую
Вы отправили Сегодня в 11:39
Питання перетарифікаціі буде вирішуватися після вирішення складнощів.
Номер звернення ... Вітаю! Коли мені вернуть мої 10 грн. Які були списані 27.12 за інтернет не зважаючи на підключену послугу рік без оплати лайт
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:40
Добрий день
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:46
Зараз питання перетарифікації знаходиться на стадії вирішення.
Валя
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:46
Поки не повідомляли точної дати.
Вы отправили Сегодня в 11:48
А що це глобальний збій був‚ у всіх зняли незаконно кошти?
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:56
Така складність була не тільки за Вашим номером.
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 11:56
Приношу вибачення!
Вы отправили Сегодня в 11:56
До речі щойно отримав смс опитування щодо якості продуктів та послуг. Я з радістю порекомендую Київстар усім своїм неприятелям і надам відповідну оцінку, тобто найнижчу яку тільки можливо на номер 4036. А ви і далі перебувайте на стадії вирішення. Гарного дня.
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 12:02
Мені дуже шкода, що у Вас склалася така думка.
Kyivstar отправил(-а) Сегодня в 12:02
Дякую за звернення! Гарного дня!
P.S. Чесно кажучи ніколи проблем з кс не було, ну так тому що карточка овер 10 років як на вхідних. А тут значить 10 грн завалялись на рахунку і ті кс підбрив. Відповідь підтримки мене просто вкурвила, цікаво це у них такий стиль спілкування з усіма чи тільки мені пощастило, нічого не знаю, нічого не відомо все на стадії вирішення. Ну бог з ним от сьодні рішив нагадати їм і після звернення таки моментально прийшла смс з вибором компенсації. Тобто аж 1 з 1. Доре хоч ті нещасні 10 хв пішли зверху пакетних і на тому таки спасибі. Фідбек за іронією я відіслав до нарахування цих хвилин, але будь - якому випадку це негативний. Нехай працюють а не айка чухають.