Останнє редагування модератором:
Резина 4000 с бесплатной переобувкой (типа акция), масло+фильтра 2*950, радиатор 1100, глушитель 1090, гофра+работа 650, трапеция дворников около 650 (+-50, уже не помню), рычаги+наконечник+стойка стабилизатора+работа+развал/схождение 2200, колодки тормозные вкруг 540. Ещё около 1500 антифриз и мелочевка. Как то так.Ага, только резина под 1000 колесо если новая белоцерковская.
15-ю брал по 1000 Orium Сербия. Лезет по снегу что танк.Смотря какой радиус. R14 за 900 можно спокойно брать Румынию/Польшу.Ага, только резина под 1000 колесо если новая белоцерковская.
Кто ищет тот всегда найдет.такое впечатление, что ты своими руками не только работу делал, а и сам запчасти изготавливал ...
Поки для сім'ї, на перспективу з малими дітьми, чомусь схиляюся до універсала, згадуючи як знайомі пакували коляску, дитячі велосипеди й купу інших речей в королу, коли збиралися на вікенд до батьків, то розумію, що великий багажник зайвим не буває.)) Можливо й хетч підійде, але і їх здається в Авео не густо, принаймні в нашій провінції трапляються рідко.Если кусается, то возьми Авео, тут ранее советовали. Действительно хороший вариант, живая 8-клапанная с кондиционером будет стоить от 6 до 7 тыс.
... думаєш, що потрібно змінювати роботу, щоб взяти з салону)Це так і працює. Коли бюджет 7-8 то вже починаєш думати, може щось свіжіше/класом повище, а тоді блін треба ще 2-3 докинути щоб машина норм була, а потім такий блін...
Дякую за деталізацію, схоже, що там половина одометру загубилася доки доїхала з Німеччини через Литву чи пробіг 100% рідний по місцевим дорогам?))Для приклабду розуміння Поло 2010 на ДСГ з початковим пробігом 150 з копійками тис. За 5,5 місяців експлуатації вже майже 161 тис км.
Машина купувалась у перекупщика майже по низу ринка, десь на 500-1000$ дешевше аналогічних пропозицій в схожій комплектації
За цей час витрати окрім пального:
Сама машина 7400$, потім через 3 тижні машина познайомилась з парканом у дворі - 600$
Всякі перші діагностики, розвали-сходження - 60$
Відновлення роботи ручника - 40$
Перша заміна оливи і всіх фільтрів - 120$
Комплект зимової гуми + переобування - 180$
Через 8 тис пробігу ДСГ стало геть зовсім погано, стало зрозумілим що пора ремонтуватись - 400$
Через 8 тис одна заміна оливи і фільтра - 40$
На 160 тис км сдох генератор - 50$.
Також власними силами була полагоджена пічка яка після поїздок по пилюці нахапалась її і почала дуже сильно вібрувати. Повна розборка, прочистка і збірка зайняла 4 години часу.
Також за цей час була в хлами добита підвіска (вона на момент придбання вже була не дуже + я не бережу її), за попередніми оцінками баксів 200 на відновлення потрібно буде.
І це ще я нічого не робив з заміною гальмівної рідини, антифризи і тому подібне. Також є підозра що потрібно міняти подушку/подушки двигуна бо є вібрації на 1100 та 1900 об, але я не надто тим парюсь бо все одно машина в мене максимум рік протримається і буде мінятись на GTI варіант.
Можливо й хетч підійде, але і їх здається в Авео не густо
по моим наблюдениям, после увиденного за границей, что у Нас это не актуально. Даже в Киеве, где жалуются на недостаток пространства, в разрешенных местах его не ценят и паркуются все равно как мудаки ...Конечно, не смарт, но вариантов для парковки сразу больше
Особливо зараз, коли везуть биті фермерські пікапи. Я був шокований, коли в Одесі місцевий барига пробував приткнути Toyota Hilux на Гагаринському плато. Так і кинув машину, що стояла раком.Даже в Киеве, где жалуются на недостаток пространства, в разрешенных местах его не ценят и паркуются все равно как мудаки ...
Жіноча сумочка теж не буває пустою, без зайвих речей і вільного місця)Но! У жены хэтч Авео - отлично приспособлен для поездок со всем добром и двумя маленькими детьми (это коляска, большая сумка, где есть запасные вещи для обоих + питание, две подушки, большой термос и еще два комплекта резиновых сапог). Я пробовал хоть что-то из машины достать - "не трожь". Жене с этим добром спокойней.
Для міст-мільйонників напевно вагомий фактор для вибору, але у нас в провінції поки з цим проблем наче нема, хоча кількість авто після зниження митних поборів попередниками і "поблажок" для сірого імпорту теперішніми керманичами стрімко зростає протягом останніх років і вже проблема корок і парковок стає все більш ймовірною, тому хетч на майбутнє не можна викреслювати.У хэтча другое преимущество - это размер. Конечно, не смарт, но вариантов для парковки сразу больше.
АЗК WOG на виїзді з Рівного біля Білої Криниці?Я для себя вопрос багажного пространства решил с помощью аэробокса. Но, у меня есть где его хранить. Ставится и снимается за 10 минут при необходимости, и вмещается в него нереально много - коляска, манеж, всякие зонты-удочки, несколько больших дорожных сумок и прочий негабарит.
В Италии вспоминаю картинку: машины стоят почти бампер к бамперу, а между ними еще и скутер/мот стоит)))Даже в Киеве, где жалуются на недостаток пространства, в разрешенных местах его не ценят и паркуются все равно как мудаки
Иногда так кажется, но часто это из-за того, что одни уезжают, другие приезжают, и кажется, что "мудак" мог бы стать ближе, хотя за пару часов могло перед ним десяток авто смениться разного формфактора. Но конечно и мудаков масса, не спорю..паркуются все равно как мудаки ...
Та пробіг рідний, але в Одесі все життя провела і не сильно жалілась)пробіг 100% рідний по місцевим дорогам?))
Если ты так смотришь на вопрос, то и Фабия тебе только комби подойдет. У меня в обычной считай что и багажника нет. Стоит там органайзер с нужными делами, и с ненужными. Когда в магаз иногда заезжаем затариться продуктами, то не все кульки туда помещаются, иногда и в салон на задние сиденья приходится класть. Даже не знаю, влезет ли туда коляска, может совсем небольшая... Когда купил телек 55", то коробка еле влезла, пришлось сидения двигать вперед, ехал чуть ли не в обнимку с рулем...на перспективу з малими дітьми, чомусь схиляюся до універсала
В Италии вспоминаю картинку: машины стоят почти бампер к бамперу, а между ними еще и скутер/мот стоит)))
Жена так коляску купила. Красивая коляска, белая... Заказала, приехала на машине, давай загружать, люлька, понятное дело, в салон. А станина багажник не помещается. Звонит мне, говорит - приедь, забери. Спрашиваю - а я всегда станину за тобой возить буду? Тут же оформила возврат и уже другую взяла, чтобы помещалась. Тоже красивая, красная .Даже не знаю, влезет ли туда коляска, может совсем небольшая...
Згоден, але в планах можливо ще і ремонт дачі, переїзди, подорожі тому пустувати багажник навряд чи буде. Хоча тоді уже на бусика може потягнути, якщо так далеко заглядати)А вообще дети быстро растут и через 2 года надобность в коляске практически отпадает.