fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Наверняка есть ограничения по массе и скорости буксирования на такой штукенции, но аккуратно увести состав на станцию или в депо - можно.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Що у нас за придуркуваті розклади придумують:
Він курсуватиме щоденно, крім вівторка та середи.

А это потому что у нас плохо с подвижным составом, нету подменных. Одну электричку подшаманили, вот она и ездит, но надо же ее и на ТО загонять. А другого лишнего состава нету. Поэтому два дня в недель она на осмотре в депо.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Частіше буває «крім якогось одного дня». Одного робочого дня для ТО вистачить. Але тут можливо від кінцевої до депо ще треба перегнати. Пара годин у кожну сторону, от день і забирають. Конкетно тут, з Констахи може в Лиман в депо повертається.
Коли крім трьох днів і більше тут я думаю вже через падіння потоку серед тижня. Це на напрямках де нема маятникової міграції, більше до вихідних поток - студенти на вихідні, на села, на дачі, з села на базар і т п.
 
  • Like
Реакції: idea

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
  • Like
Реакції: idea

ed4t

Заблокирован
Реєстрація
06.08.16
Місто
Славянск
Телефон
кнопочный
Очень странная конструкция.
Почему не сделать например так
На таких пересечениях скорость движения должна быть сильно ограничена. Если основная линия более-менее скоростная, то лучше уж пересчение с узкоколейкой так сделать, чтобы не мешала. А вообще должен быть мост (но это стндарты СССР, а там, как видим, тепловоз совсем и близко не советский).
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Таке дуже поширено в США, особливо, коли колії належать різним компаніям.
 
  • Wow
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
На скільки я пам'ятаю, це австралійська приватна залізниця чи то цукрову тростину возить чи щось іще, на завод із полів.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
На ЧФМ вообще не остается пассажирских поездов. Местных там нет, международные ковид уничтожил.
 

sprintload

Заблокирован
Реєстрація
06.04.19
Місто
Odessa <->Одесская
Телефон
Gygabyte Gsmart Rio R1 Assistant AP747 Huawei E1550 Huawei 3531
Останнє редагування:
Реєстрація
18.08.19
Місто
Киев / Лисичанск
На Придніпровській залізниці вживають заходи до пропуску пасажирських поїздів та скорочення їх запізнення через сходження вантажних вагонів на перегоні Верхньодніпровськ - Воскобійня.

Водночас з відновними роботами на перегоні Верхньодніпровськ - Воскобійня, де сьогодні вночі сталося сходження з рейок 8 вантажних вагонів, регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» забезпечує пропуск пасажирських поїздів південного напрямку, вживає можливі заходи до скорочення відставання цих поїздів від графіка.

До уваги пасажирів!

Поїзди №3 Запоріжжя — Ужгород, №41 Дніпро — Трускавець, №85 Новоолексіївка — Львів/Ковель та №731 Запоріжжя — Київ зі станції Дніпро відправляться за стандартним маршрутом. Орієнтовна затримка в дорозі — 1 година.

Поїзди №53 Дніпро — Одеса, №79 Дніпро — Київ, №11 Новоолексіївка — Київ, №37 Запоріжжя — Київ, №9 Маріуполь — Київ, які відправляться зі станцій Дніпро та Кам’янське після 19:00, прослідують зміненим маршрутом через Запоріжжя, Кривий Ріг, П'ятихатки, а далі діючим маршрутом. Час відправлення поїздів з Дніпра 00:35. Орієнтовна затримка в дорозі — до 3 годин.

Поїзд №69 Маріуполь — Львів відправиться з Дніпра із затримкою орієнтовно 2 години. До поїзда будуть підвезені пасажири зі станції Кам’янське.

Також частину пасажирів зі станції Кам’янське Укрзалізниця підвозить автотранспортом до Запоріжжя.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
В Молдове пассажирские (так и пригородное) перевозки сейчас в конкретном упадке, особенно, когда нет пассажирского движения вне пределов республики.
(И по самой подаче новости: Да-да, "умиляет" подача новости журналюгами, их иллюстрацией, где электропоездами в Молдове и близко не пахнет -- там сплошные дизель-поезда).
Post automatically merged:

На ЧФМ вообще не остается пассажирских поездов. Местных там нет, международные ковид уничтожил.
ЧФМ КФМ - Калеа Ферате Молдова CFM
Замечание [в корне] неверно. Аббревиатура (данная, в частности) читается не по звукам в начале каждого слова, а по начальным буквам, а сама буква С в молдавском (как и в румынском) алфавите отдельно читается как Че, а не Ка. Так что: КФМ ЧФМ, и только ЧФМ (на душу населения:)), и никак иначе!)))))
 
Останнє редагування:
Зверху