tl-ivfr
Ivan
Якщо поповнити віртуальну картку з картки Альфа банк, або Ощадбанку, яка буде комісія зі сторони цих банків?
Згідно тарифів цих карток.Якщо поповнити віртуальну картку з картки Альфа банк, або Ощадбанку, яка буде комісія зі сторони цих банків?
С какой карты? Если с дебетки Альфы, то без комиссии. Если с Ощада, то с комиссией.Якщо поповнити віртуальну картку з картки Альфа банк, або Ощадбанку, яка буде комісія зі сторони цих банків?
В мобильном приложении все работает, как прежде, без идентификации.я больше не понял, без этого ID уже не воспользуешься их услугами ?Як я зрозумів, ідентифікації BankID через Приватбанк тут немає?
Где? В мобильном приложении на IOS Привата нет в списке... В веб-версии тоже...Зроблено ж.
Вся, чи тільки ЖЕК (КК "ЦКС")?Коммуналка для Киева не работает 2 месяц.
Операторы говорят ждать.
Вообще приложение не запускаетсяКомуналка для Львова не працює: "Платіжна помилка. Спробуйте провести дану операцію пізніше"
вэб версия тоже не функционирует. Может чего сделают-подправят.Вообще приложение не запускается
делают https://red-forum.com/threads/Глюки-vodafone.7900/post-1689846вэб версия тоже не функционирует. Может чего сделают-подправят.
Просто сайт гіоц переходив на цкс. Усе інше працювало.Вся, чи тільки ЖЕК (КК "ЦКС")?
Попробуйте оплатити з мобільного додатку. Там верифікацію не потребує.Там взагалі нічого не працює. Верифікував аккаунт через BankID, поповнив віртуальну карту на 250 грн, планував спробувати сплатити комуналку, бо попався на рекламу кешбеку 3%. Але по факту на кожну операцію - відмова "Платіжна помилка. Спробуйте провести дану операцію пізніше" Ні оплату за комуналку, ні поповнити телефон, ні вивести собі назад на карту - все одна відповідь. Вже 4 доба. Підтримка відморожена, каже - в нас все добре, не змогли відтворити таку помилку. З другого разу звернення прийняли і мовчать. Дьорнув же чорт звязатися з цією шарагою! Добре хоч на всю комуналку відразу не закинув суму, бо там б зависло 2500.
Попробуйте оплатити з мобільного додатку. Там верифікацію не потребує.Там взагалі нічого не працює. Верифікував аккаунт через BankID, поповнив віртуальну карту на 250 грн, планував спробувати сплатити комуналку, бо попався на рекламу кешбеку 3%. Але по факту на кожну операцію - відмова "Платіжна помилка. Спробуйте провести дану операцію пізніше" Ні оплату за комуналку, ні поповнити телефон, ні вивести собі назад на карту - все одна відповідь. Вже 4 доба. Підтримка відморожена, каже - в нас все добре, не змогли відтворити таку помилку. З другого разу звернення прийняли і мовчать. Дьорнув же чорт звязатися з цією шарагою! Добре хоч на всю комуналку відразу не закинув суму, бо там б зависло 2500.
Особисто, годину тому, оплачував 6 комунальних платежів - все ок.
Это только сейчас? В прошлые месяцы работало?Попробуйте оплатити з мобільного додатку. Там верифікацію не потребує.Там взагалі нічого не працює. Верифікував аккаунт через BankID, поповнив віртуальну карту на 250 грн, планував спробувати сплатити комуналку, бо попався на рекламу кешбеку 3%. Але по факту на кожну операцію - відмова "Платіжна помилка. Спробуйте провести дану операцію пізніше" Ні оплату за комуналку, ні поповнити телефон, ні вивести собі назад на карту - все одна відповідь. Вже 4 доба. Підтримка відморожена, каже - в нас все добре, не змогли відтворити таку помилку. З другого разу звернення прийняли і мовчать. Дьорнув же чорт звязатися з цією шарагою! Добре хоч на всю комуналку відразу не закинув суму, бо там б зависло 2500.
Особисто, годину тому, оплачував 6 комунальних платежів - все ок.
Ні, нічого не працює і в мобільному додатку. В принципі, і не працювало відразу.