Плотно пообщался с представителем компанииВидимо, что-то типа такого:
По поводу знания номера, нужно смотреть, что они умеют и что именно произошло.Conectiko • Платформа Wi-Fi маркетинга
conectiko.com
Вот слайды с их презентации.
Спасибо что изучаете вопрос и делитесь информацией, это правда интересно читатьПлотно пообщался с представителем компании
вот его ответ ( если коротко то клятвенно утверждает что они такого сделать не могут и пинает на Vodafon )
"
(…)
realy?!)Wi-Fi модуль в телефоне и GSM модуль сим карты никак не связаны ни технически, ни программно.
серъёзно?!)Wi-Fi также не имеет доступа к программам, которые установлены на телефоне
это вообще какой-то набор слов...введёте куда, в Wi-Fi?)))Потому я могу с уверенностью сказать, что Wi-Fi никаким образом не сможет узнать ваш номер телефона, если вы сами его не введете.
КСО в синергії з вагами самообслуговування дають нові можливості не тільки для рітейлерів, але і для “шоп-ліфтерів”. Зваживши на вагах дорогий товар під виглядом дешевого артикулу та наклеївши на нього стікер, у шахрая з’являється можливість “розбавити” чесні покупки. Контрольне зважування КСО має свої недоліки і часто не використовується, контроль з боку адміністратора непостійний.
Веб-камера КСО, на якому встановлений frp®iDetector, безпомилково визначає клієнта з біометричної БД лояльності, розпізнає неповнолітнього покупця для блокування операції з продажу алкоголю/тютюну, визначить незареєстрованого в БД лояльності покупця та запропонує йому експрес-реєстрацію в програмі лояльності, паралельно ідентифікуючи шоп-ліфтера, який вже попадався на крадіжці, відправить миттєве повідомлення СБ на смартфон і пульт спостереження.
Так, якщо відвідувач попався на крадіжці, правильна СБ обов’язково вносить такого порушника до списку “шоп-ліфтерів”. Після потрапляння в “чорний список” мережі, порушник, який повторно відвідує будь-який з магазинів мережі, буде миттєво ідентифікований системою, і СБ торгової точки миттєво доставляється анкета “небажаного покупця”, з метою більш пильного контролю за ним за допомогою системи відео-спостереження або охоронців в залі. Даний корисний функціонал системи дозволяє СБ рітейлера фокусуватися на реальній загрозі, замість того щоб “розпорошуватися” на моніторинг за всіма відвідувачами. Це кратно підвищує ефективність роботи департаменту.
Після реєстрації в програмі лояльності відвідувач торгової точки, в якій ведеться активна промо-кампанія, почне отримувати промо-флаєри з QR на отримання знижки. Причому кожен промо-флаєр приходить покупцеві тільки один раз за весь цикл конкретної маркетинг-активності, стимулюючи спонтанні покупки.
Мужской пол бывает разный, в Европу ведь идём.Неужели сложно сформировать рассылку так, что если пол мужской, то колготки и помады не слать. Возмутительно!
Если речь о транс людях, не думаю, что колготки или косметику они бы в Еве покупалиМужской пол бывает разный, в Европу ведь идём.Неужели сложно сформировать рассылку так, что если пол мужской, то колготки и помады не слать. Возмутительно!
Расскажи это ютубу, который перед видео иногда вставляет рекламу прокладок или тампоновНеужели сложно сформировать рассылку так, что если пол мужской, то колготки и помады не слать. Возмутительно!
Если честно, то я в душе не чаю где так е люди покупают косметику и колготки.Если речь о транс людях, не думаю, что колготки или косметику они бы в Еве покупали
в спешке в суете я не помню спрашивали о покупке или о визите в общем@New_User Вы не поднимали этот вопрос ещё где-то? Потому что ни здесь, ни на "Финансах" не встретил ни одной версии того как Vodafone узнал, что Вы не только были в мгазине, но и ушли оттуда с покупкой; а интересно было бы прочесть. Самому в голову ничего не приходит
Кілька днів тому ви, балакаючи з другом у месенджері, між іншим згадали, що хотіли б купити нові кросівки для бігу. І ось уже на кожному сайті, який ви відкриваєте, і в стрічках соцмереж, і в поштовій скриньці вам пропонують взуття, спортивні костюми та фітнес-трекери на будь-який смак. У цьому немає ні збігу, ні наслідків дій надприродних сил: це тарґетована (з англійської — націлена) реклама. Її добирає спеціальний алгоритм на основі вашої поведінки онлайн. Дослідження The Conversation свідчить, що ці оголошення не лише відображають ваші зацікавлення, а й можуть фундаментально змінити ваше бачення себе.
У 2012 році компанія з роздрібної торгівлі Target передбачила, що клієнтка була вагітна, задовго до того, як молода жінка повідомила про це свого батька. Програма відстежувала покупки користувачки і передбачала вагітність на основі конкретних товарів (наприклад, полівітамінів, лосьйонів та ватяних дисків). Так стало зрозуміло, що програми, які аналізують онлайн-поведінку користувачів, знають про нас багато. Можливо, аж забагато.
Сотовый оператор «читает» тематические SMS своих абонентов. В данном случае, про одобрение кредита. В онлайне оператор дообогащает информацию по абоненту данными из других источников (например, e-mail), и эти события легально передает компаниям, кому это интересно. По вполне официальному договору. А что с согласиями клиентов на передачу данных? Ну, во-первых, они передают только номер телефона (и иногда email), во-вторых, клиент при заключении договора с сотовым оператором уже дал все согласия (но здесь есть серая зона, если взяться за этот вопрос, то операторы будут не правы, всех согласий нет).
У 2021 році ми протестували роботу програматика Eskimi DSP, який надає можливість footfall-трекінгу серед тих, хто побачив рекламу. Тобто відстеження офлайн-відвідування ТРЦ серед тих, хто побачив рекламний банер.
©Для розуміння механіки footfall-трекінгу: платформи фіксують геолокацію, де було запущено додаток або сайт, після чого збирають дані та зіставляють їх з точкою призначення під час наступного запуску.
Eskimi DSP не збирає особисті дані користувачів, а тільки непрямі – місце розташування, характеристики пристрою, історію переглядів. Жодна зібрана інформація не дозволяє ідентифікувати конкретну людину й дізнатися її ім’я, номер телефону та інші дані, які потрапляють під категорію «персональних» згідно з GDPR.
Ми протестували цей інструмент на рекламних кампаніях за трьома проектами Arricano: київські ТРК Проспект, ТРЦ РайON і криворізький ТРК Сонячна Галерея. В якості меседжів ми вибрали подієвий маркетинг. Завдань було кілька: тест каналу охоплення і взаємодій, трекінг користувачів на заході та, звичайно ж, дослідження ЦА.
А чи у багатьох людей включена геолокація на телефоні?Тобто відстеження офлайн-відвідування ТРЦ серед тих,
Думаю, у більшості. Не включена, а не виключенаА чи у багатьох людей включена геолокація на телефоні?
Сподіваюсь, вайфай ти теж завжди вимикаєшь, коли немає своєї мережі? Це дуже важливоВона ж споживає ресурси.
Ось приклад просунутого користувача. Як виживаєш без телефонних будок, друже? Якби мені треба було обрати дві топові технології, які зробили наше життя краще за останні часи, GPS був би після інтернету на другому місціпаперову