monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
На сайті черкаської міської ради з'явилась петиція щоб у транспорт пускали як у Києві, 50 % від загальної кількості пасажирів. Народ підписує слабо, бо на сайт ради мало хто ходить.
Підпишіть, форумчани, бо так і будуть Черкаси їздити в маршрутках тільки на сидячих місцях. Для авторизації використовуйте приват айді, кидає в додаток і відразу ж повертає назад на сайт ради. Я вже підписав, нічого складного немає.
Вам всеодно, а Черкасам стане легше :)


 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Осенью Киев закупил в лизинг крупную партию автобусов-гармошек МАЗ из Беларуси, в отличие от троллейбусов, которые поставляет «Богдан».


Теперь такие автобусы вместе с грузовиками и подобным транспортом обложат пошлиной в 35% .
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про встановлення фактів дискримінаційних та недружніх дій з боку Республіки Білорусь
щодо законних прав та інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності України —
підприємств автомобілебудування та застосування адекватних заходів у відповідь


Відповідно до Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» (далі — Закон) та Порядку проведення розслідувань з метою встановлення фактів дискримінаційних та/ або недружніх дій з боку інших держав, митних союзів чи економічних угруповань щодо законних прав та інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.1999 № 2120 (далі — Порядок), Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі — Комісія) 16.04.2021 розглянула подані Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України матеріали щодо встановлення фактів дискримінаційних та недружніх дій з боку Республіки Білорусь щодо законних прав та інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності України — підприємств автомобілебудування та застосування адекватних заходів у відповідь.

За результатами розгляду вказаних матеріалів було встановлено, що Урядом Республіки Білорусь створені штучні бар’єри відносно імпортованих з України колісних транспортних засобів у вигляді утилізаційного збору та нерівних умов участі у державних закупівлях, у результаті чого ускладнюється доступ продукції українських підприємств на ринок Республіки Білорусь.

Такі дії Республіки Білорусь суперечать статтям 5 та 6 Договору про зону вільної торгівлі від 18.10.2011 (СНД), статті 2 Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Білорусь про вільну торгівлю від 17.12.1992 і вважаються дискримінаційними та недружніми діями у розумінні положень Закону і Порядку.

Зважаючи на викладене та керуючись частиною восьмою статті 29 Закону, Комісія прийняла рішення №486/2021/4411-03 «Про встановлення фактів дискримінаційних та недружніх дій з боку Республіки Білорусь щодо законних прав та інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності України — підприємств автомобілебудування та застосування адекватних заходів у відповідь» (далі — Рішення Комісії), відповідно до якого вирішила як адекватний захід у відповідь запровадити спеціальне мито щодо імпорту в Україну товару походженням із Республіки Білорусь, що має наступний опис:

моторні транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, включаючи водія, нові, що класифікуються за кодами 8702 10 11 10, 8702 10 11 30, 8702 10 91 00, 8702 20 10 10, 8702 20 10 90, 8702 20 90 00, 8702 30 10 00, 8702 30 90 00, 8702 40 00 10, 8702 40 00 90, 8702 90 11 00, 8702 90 31 00, 8702 90 90 00 згідно з УКТЗЕД;

моторні транспортні засоби для перевезення вантажів з поршневим двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з повною масою транспортного засобу понад 5 т, але не більш як 20 т та з повною масою транспортного засобу понад 20 т, нові (за виключенням автомобільних шасі з кабіною), що класифікуються за кодами 8704 22 91 00 та 8704 23 91 00 згідно з УКТЗЕД;

окремі моторні транспортні засоби спеціального призначення, а саме: автомобілі вантажні для аварійного ремонту, автокрани, автомобілі прибиральні для доріг, автомобілі поливомийні, автомобілі-майстерні, автогідропідйомники, нові, що класифікуються за кодами 8705 10 00 00 та 8705 90 80 90 згідно з УКТЗЕД.

Розмір ставки спеціального мита щодо імпорту в Україну товару становить 35 % від митної вартості. Спеціальне мито застосовується з моменту набрання чинності Рішенням Комісії і до встановлення факту припинення Республікою Білорусь дискримінаційних та недружніх дій щодо України.

Імпорт на митну територію України товару без сертифіката про походження або інших документів про походження товару, визначених міжнародними угодами про вільну торгівлю, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та, у разі неможливості визначення його походження, здійснюється зі сплатою спеціального мита у розмірі, встановленому Рішенням Комісії.

Рішення Комісії набирає чинності через 10 днів з дня опублікування цього повідомлення.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Угу. Матом обклали. Львів результати тендеру на такі ж МАЗи скасував.
 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
Теперь такие автобусы вместе с грузовиками и подобным транспортом обложат пошлиной в 35% .

Давно пора!!!
Богдан, Електрон, Еталон, Атаман - не повний перелік наших виробників, які ледь животіють.
Є надія, що матимуть більше шансів!
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
На самом деле очень неудобные автобусы, неудачная компоновка, моторный отсек занимает полсалона, из-за чего на 2 и 3 двери нет накопительных площадок, кондиционеры летом не вывозят нагрузок. В общем, если откажутся от закупки 215ых МАЗов, то это только к лучшему.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
  • Like
Реакції: idea

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
debugger, 216 они вроде как только опытную партию выпустили для Питера.
И я не думаю, что они клепают их сотнями на склады, чтобы потом распродавать "залежавшиеся партии", слишком дорогое удовольствие. Всё делают под конкретного покупателя, но модель на потоке стоит одна и та же...
 
  • Like
Реакції: Tsa
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
debugger,
И я не думаю, что они клепают их сотнями на склады, чтобы потом распродавать "залежавшиеся партии", слишком дорогое удовольствие. Всё делают под конкретного покупателя, но модель на потоке стоит одна и та же...

Фішка білорусів - великі складські запаси.


Подводя итоги, можно сказать следующее – популярность белорусских дизельных автобусов большого класса определяется двумя основными причинами: это, в первую очередь, оперативная поставка, в том числе «сегодня на сегодня», а во вторых: крайне гибкая ценовая политика – чтоб «выбить» украинского производителя белорусы готовы идти на демпинг.

Вытеснить МАЗ и его дилеров с украинского рынка на данный момент вряд ли сможет какой-либо украинский производитель автобусов. Главная причина тут та, что украинский рынок для МАЗа – второстепенный. Предприятие в основном ориентируется на Россию, которая дает стабильный заказ на автобусы, что позволяет выпускать их «на склад». (Подобная ситуация, между прочим, и с турецкими автопроизводителями). Именно поэтому в секторе автобусов среднего и большого класса может осуществить поставку «сегодня на сегодня».


Загалом, цікава стаття:

Украинские автобусы vs белорусские. Кто кого?​

 
Реєстрація
30.05.12
Місто
Куренiвка
Телефон
C75,MC100,S930,Mi Max2
Разве их там вообще включают летом? :LOL:
Напомнило- как то лет 10 назад ехал на трамвае № 12 в Пущу к маме в госпиталь. Лето-жара, за бортом +30, а трамвае переполненном пассажирами еще и печки греют :mad: , при просьбе отключить, получил от вагоновожатого исчерпывающий ответ- не могу, только если обесточить весь трамвай. Благо хоть окна открывались:apl:
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54

У Маріуполі стартував проєкт єдиного е-квитка муніципального транспортного процесингу, - Владислав Криклій​


Відсьогодні, 22 квітня, у місті Маріуполь розпочав роботу єдиний е-квиток муніципального транспортного процесингу – SmartTicketCity. Завдяки йому жителі міста вже в найближчому майбутньому зможуть зручно оплачувати проїзд одразу у всіх видах транспорту.

Цифрова ініціатива стартувала з відкриття автобусного маршруту 16-А. Протягом найближчих 2-х тижнів ця система буде протестована, після чого поступово буде масштабована на весь Маріуполь.

«Завдяки єдиному транспортному процесингу вже в найближчому майбутньому наші міста зможуть повноцінно реалізовувати важливі цифрові рішення на транспорті і переходити на використання єдиного е-квитка на всі види транспорту SmartTicket, який ми в Мінінфраструктури зараз активно впроваджуємо. Радий, що саме Маріуполь одним із перших розпочав цей процес, проявив ініціативу і своїм прикладом показав іншим містам, як це повинно бути. Дякую нашим партнерам із Київстар та VISA і фахівцям Галузевого центру цифровізації та кібербезпеки за те, що ми разом просуваємо важливі цифрові рішення та проєкти для наших міст. І запрошую усіх міських голів долучатися до цієї ініціативи», - наголосив Міністр інфраструктури Владислав Криклій під час презентації сервісу.

За його словами, впровадження єдиного е-квитка муніципального транспортного процесингу дозволить містам сформувати один підхід до безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті, спростити придбання поїздки онлайн, у тому числі не лише для мешканців, але й для гостей міста. При цьому, розрахуватися за проїзд можна будь-якими безконтактними платіжними засобами будь-якого банку України та світу.

Впровадженням SmartTicketCity у Маріуполі та інших містах займається Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки під керівництвом Міністерства інфраструктури, у співпраці з ТОВ «Смарт-тикеттехнолоджі» та у партнерстві з компаніями VISA і Київстар.

За словами генерального директора ДП «ГЦЦК»Володимира Набокова, проєкт SmartTicketCity – один із показових прикладів початку повномасштабної інфраструктурної цифрової трансформації галузі.«Створення єдиного проїзного квитка та організація функціональних можливостей проводити розрахунки та здійснювати моментальний облік по оплаті цих транспортних послуг безготівковим шляхом на автомобільному транспорті загального користування (тролейбус, трамвай, автобус, маршрутне таксі) в місті Маріуполь заклали фундамент початку повномасштабної інфраструктурної цифрової трансформації цієї сфери, а подальша співпраця з Київстар дозволить розширюватиперелік альтернативних безготівкових розрахунків та отримувати якісний сучасний зв'язок від мобільного оператора №1 в Україні», - зазначив він.

«Цифрова оплата за проїзд - важливий крок на шляху формування європейської транспортної системи в Маріуполі. Наше місто комплексно розвивається в цьому напрямку: повністю оновлено муніципальний транспорт, відкрито сучасний диспетчерський пункт, запущеномобільний додаток. Впевнений, автоматизована система дозволить маріупольцям отримати комфортну і швидку послугу. Крім того, це важливий елемент відкритості та прозорості міської економіки. Дякую Міністерству інфраструктури та нашим партнерам за вибір Маріуполя як міста, де буде запущений проєкт SmartTicketCity», - наголосив міський голова Маріуполя Вадим Бойченко.

«Міста України та їхні мешканці варті того, щоб користуватися найсучаснішими технологіями для покращення якості життя. І це стосується усіх сфер – побуту, роботи, користування муніципальними об’єктами та транспортом, отримання послуг та сервісів від державних установ, безпеки, екології та багато чого іншого. Щоб це стало можливим, Київстар долучатиметься до завдань зі своєю фаховою експертизою та надаватиме цифрові рішення, здатні впоратися із надскладними завданнями», - відмітивдиректор з розвитку нових напрямків бізнесу ПрАТ «Київстар» Ілля Польшаков.

Участь у презентації SmartTicketCity також взяли старший директор з цифрових рішень Visa в країнах СНД і Південно-Східної Європи VISA Андрій Алєйкін, голова наглядової ради ТОВ «Смарт-тикет технолоджи» Дмитро Овсій та засновник Асоціації малих міст України (АММУ) Павло Козирєв.

Нагадаємо, 22 вересня 2020 року стартував проєктМіністерства інфраструктури SmartTicket. Тоді він розпочався із запуску єдиного е-квитка для подорожей поїздами далекого сполучення Укрзалізниці та міського транспорту у Києві. У грудні того ж року до сервісу приєдналась авіакомпанія SkyUp Airlines, а у березні 2021-го – автобусний перевізник Gunsel Lines. Вже зараз кожен бажаючий може придбати квиток одразу на 4 види транспорту: залізницю, авіа, міський транспорт у Києві та автобусні перевезення.

 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Осенью Киев закупил в лизинг крупную партию автобусов-гармошек МАЗ из Беларуси, в отличие о
Видно ще тоді вони знали про постанову та "продавили" тендер. Бо цього року Київ уже такі великі покупки і не планує.
До речі, на фб написали теж, що мито не стосуватиметься кузовів білоруських тролейбусів!
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
кузовів білоруських тролейбусів!
Есть украинские заводы по прикручиванию к ним шыльдиков.
Например, модель «Дніпро-T203» от «ЮжМаша» с той самой мордой, что и автобус выше.

А этому даже и шильдик оставили:

«Україні – техніка українського виробника», фигли.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Українському виробнику автобусів та тролейбусів "Богдан" вперше вдалося проникнути на ринок Чехії і перемогти у тендері чеського виробника Skoda

У співпраці з компанією Tram for Envi корпорація "Богдан" поставить шість нових тролейбусів до міста Іглава. Транспортна компанія міста (DPMJ) заплатить за них 71,4 мільйона крон (близько $3,5 млн).
Підписання контракту випливає з даних у чеському реєстрі договорів. Купівля фінансуватиметься за допомогою європейської субсидії. Згідно з контрактом, це буде тролейбус BOGDAN T70120, який повинен бути доставлений протягом 14 місяців.

Це буде двовісний низькопідлоговий частковий тролейбус, який може частково виїжджати за межі контактної мережі. Значна частина тролейбуса повинна мати чеські деталі, наприклад обладнання Cegelec.
Чесько-українська асоціація перемогла Škoda Electric у конкурентній боротьбі: за шість тролейбусів вона заявила 71,4 мільйона крон, Škoda у свою чергу - 82,74 мільйона крон. Таким чином, один тролейбус коштує 11,9 мільйона крон, у випадку з Škoda - 13,7 мільйона крон.
 

knedlyk

Заблокирован
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Українському виробнику автобусів та тролейбусів "Богдан" вперше вдалося проникнути на ринок Чехії і перемогти у тендері чеського виробника Skoda

У співпраці з компанією Tram for Envi корпорація "Богдан" поставить шість нових тролейбусів до міста Іглава. Транспортна компанія міста (DPMJ) заплатить за них 71,4 мільйона крон (близько $3,5 млн).
Підписання контракту випливає з даних у чеському реєстрі договорів. Купівля фінансуватиметься за допомогою європейської субсидії. Згідно з контрактом, це буде тролейбус BOGDAN T70120, який повинен бути доставлений протягом 14 місяців.

Це буде двовісний низькопідлоговий частковий тролейбус, який може частково виїжджати за межі контактної мережі. Значна частина тролейбуса повинна мати чеські деталі, наприклад обладнання Cegelec.
Чесько-українська асоціація перемогла Škoda Electric у конкурентній боротьбі: за шість тролейбусів вона заявила 71,4 мільйона крон, Škoda у свою чергу - 82,74 мільйона крон. Таким чином, один тролейбус коштує 11,9 мільйона крон, у випадку з Škoda - 13,7 мільйона крон.
Охохох, Шкоди досі в Криму їздять (50-60 річної давнини). А скільки "Богданів" виживає через рік експлуатації?... Звісно, радий за українців, але ж це небо й земля, а різниця менше, ніж 2 млн. крон.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Шкоди досі в Криму їздять
Там климат хороший руки не из опы.
Что интересно, даже в Киеве два коммунальных предприятия, КМ и КПТ, совершенно различны по бережности: в одном ездят и капитально ремонтируются вагоны Е более чем 50-летней давности, в другом новые троллейбусы и трамваи могут через пару лет ездить с фанеркой вместо стекла.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
В Криму їздять Шкоди, бо жоден з нових тролейбусів не проходить випробовування на гірських серпантинах.
 

knedlyk

Заблокирован
Реєстрація
29.03.18
Місто
🟦🟨
Телефон
Піксель
Шкоди досі в Криму їздять
Там климат хороший руки не из опы.
Что интересно, даже в Киеве два коммунальных предприятия, КМ и КПТ, совершенно различны по бережности: в одном ездят и капитально ремонтируются вагоны Е более чем 50-летней давности, в другом новые троллейбусы и трамваи могут через пару лет ездить с фанеркой вместо стекла.
Не знаю... Подивіться на стан жовтих маршруток (Богдан), які лущиться вже після першої зими, що всередині, що назовні. Фанера стелі стає мов морська хвиля, закльопки взимку покриваються инеєм, що грибочки, пвх злізає з поручнів, все всередині незручне, вузьке, я вже не кажу про тих, хто вирішив на візочку заїхати до салону. Щось мені не віриться, що контроль продукції так змінився за останні 2-3 роки. Якщо ж чехи будуть здійснювати контроль самотужки, то це може бути хорошим впливом на наш автопром.
 
Зверху