yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Що тут можна сказати. Вітаю Херсон, будете і далі на старих маршрутках їздити і старих тролейбусах. Хоча щось мені підказує, що тролейбуси у найближчі роки взагалі на металолом відправлять. ЄБРР після даних рішень міської влади, взагалі не буде давати кредити місту і співпрацювати у майбутньому. Міський голова прикривається невигідними кредитними умовами, хоча це не так і інші міста активно беруть участь в програмі від ЄБРР. Просто при тендерах ЄБРР і інших міжнародних організаціях, важко щось в карман взяти, бо всі умови і самий тендер ЄБРР робить. Ось, що мало бути за кошти ЄБРР, тендер був оголошений, а в листопаді прийшов новий мер.

Какая зарплата, такая и работа в интересах города и всех его жителей
 
Останнє редагування:

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Какая зарплата, такая и работа в интересах города и всех его жителей
Мало ще ті мери заробляють, хай журналісти невеликі міста перевірять, там і заступники мерів по 50 тисч. мають. В Хмельницькій області є міста, де зарплата мера така ж, як у мера Хмельницького, а у деяких ще більша. Це інформація за 2019р.

В Кривому Розі планують оновити трамвайну систему і закупити нові трамваї. І паралельно місто веде переговори з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) для додаткового фінансування на купівлю трамваїв.
 

Вкладення

  • зарплата.jpg
    зарплата.jpg
    95.6 КБ · Перегляди: 19
  • Кривому Розі (2).png
    Кривому Розі (2).png
    794.4 КБ · Перегляди: 19
  • Кривому Розі (1).png
    Кривому Розі (1).png
    497.6 КБ · Перегляди: 20
  • Haha
Реакції: idea

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Згідно з документом, вартість проїзду в міських автобусах виросте:
  • На соціально значущих маршрутах (тролейбуси, трамваї) ‒ 6,50 грн.
  • На автобусних маршрутах загального користування ‒ 10 грн.
  • На міських автобусних маршрутах загального користування № 77 і № 141 ‒ 13 грн.
  • На міському автобусному маршруті № 90 ‒ до 14 грн.
 
Реєстрація
22.04.16
Місто
київ
Телефон
honor 20 pro
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

Виконавчий комітет Дніпровської міської ради підвищив вартість проїзду в громадському транспорті.

Як повідомили в пресслужбі міської ради, на більшості автобусних маршрутів вартість проїзду буде 10 грн, на маршрутах, які курсують у Таромське (№ 77, № 141, № 90), - 12 грн, на маршрутах з невеликою дистанцією (№ 56 , № 25) - 9 грн, № 85 - 8 грн.

Нові тарифи набувають чинності з 26 червня.

Вартість проїзду зі знижкою за учнівським квитком становитиме 7 грн 50 коп, на соціальних рейсах - 6 грн 50 коп.

З 3 липня також зміниться вартість проїзду в міському електротранспорті (трамвай, тролейбус, метрополітен). Тариф становитиме 8 грн. Підвищиться вартість і проїзних квитків. До 3 липня проїзні квитки можна придбати за теперішньою ціною.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Как тебе такое, Илон Маск?
 
Реєстрація
21.12.07
Місто
Кривий Рiг
В Кривому Розі планують оновити трамвайну систему і закупити нові трамваї.
План новой ветки конечно гениальный,кусок от жд станции Роковатая до поворота - через глухую промзону, вместо того чтобы пустить паралельной улицей через жилой квартал. Видимо чтобы не дай б-г у маршруток хлеб не отобрать. Даже если там подразумевался транзит от скоростного трамвая на заречном до жд-вокзала - то с него смысла мало, через эту станцию за сутки из пассажирских проходит 2 электрички и два поезда :(
 
  • Wow
Реакції: idea

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
«Якщо аналізувати фінансову складову, то у нас мінус 47% до показників червня. Тобто, у липні ми заробили майже вдвічі менше, ніж у червні. Якщо брати у гривнях, то лише на 27 тисяч ми перевезли пасажирів пільгових категорій, 6 тисяч гривень було сплачено електронними квитками, і по 2 тисячі гривень надійшло від пасажирів, які оплатили проїзд за допомогою QR-коду та банківською картою через термінал у водія. Що стосується штрафів, то за місяць їх було виписано 71 на суму понад 17 тисяч гривень», - розповідає заступниця директора комунального підприємства «Електротранс» Наталія Свистун.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

В Луганській області почали реалізацію проєкту тролейбусного сполучення від Лисичанська до Рубіжного через Сєвєродонецьк.

Про це повідомляється на сайті Луганської ОДА.

"Вже відбувся тендер на закупівлю трьох тролейбусів з можливістю автономного ходу до 30 км та тендер на початок робіт на ділянці між Сєвєродонецьком та залізничним вокзалом в Лисичанську. До кінця цього року він буде реалізований. Перший тролейбус доставлять в область вже через тиждень", - розказав у понеділок керівник області Сергій Гайдай.

Загалом планується прокласти 87 км нових ліній та купити 50 сучасних тролейбусів.

Вартість проєкту – 859 млн гривень.

Нагадаємо, що в стотисячному Сєвєродонецьку тролейбусний рух працює з 1978 року, в 95-тисячному Лисичанську - з 1972 року. У 60-тисячному Рубіжному тролейбусу поки немає.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Може я щось не розумію, але земля, де має бути майбутня лінія метро через Подільсько-Воскресенський міст м. Києва, в 2019 р. змінено цільове призначення. Напевно метро буде через квартири йти.

 

Вкладення

  • метро.jpg
    метро.jpg
    160.1 КБ · Перегляди: 22
  • Haha
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Stiv, це ж спеціально щоб дорожче продати потім київметробуду. Так само усі землі довкола Борисполя порозкупали... :( повідрізать би їм усе.
 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
В КП "Николаевэлектротранс" сообщают, что первые 10 новых троллейбусов для города уже готовы на заводе в Днепре и проходят испытания. За испытаниями наблюдает руководитель КП "Николаевэлектротранс" Юрий Сметана, который и опубликовал фото.


Поставка всех 10 или части троллейбусов в Николаев ожидается до конца лета.


Троллейбусы закупают в рамках кредита Европейского банка реконструкции и развития (ЕБРР). Сумма кредита - 20 миллионов евро, которые взяты на 13 лет под 6% годовых, за что ранее проголосовал горсовет Николаева.


Тендер завершился в ноябре 2020 года. Победителем стала компания ООО "Торговый дом "Литан". Она известна как поставщик троллейбусов "Днипро", которые собираются на "Южмаше" на основе кузовов белорусского Минского автозавода МАЗ-103 и МАЗ-203 с электроникой молдавской компании "Информбизнес". Ранее эта компания выигрывала международные тендеры на поставку троллейбусов за счет кредита Европейского банка реконструкции и развития в различных городах Украины, а также неоднократно выигрывала различные муниципальные тендеры на поставки троллейбусов. До 2008 года данная компания поставляла троллейбусы производства "Южмаша" под маркой "ЮМЗ".


Всего закупают 60 троллейбусов. 40 из будут "обычными", еще 20 - с автономным ходом от аккумуляторов на примерно 15 километров. Троллейбусы полностью низкопольные, имеют кондиционеры салона, системы подсчета количества пассажиров в салоне.

 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
monter, не знав, що кредити ЄБРР такі дорогі... Виходить, вони нас просто зневажають...
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
idea, залежить хто і як договориться з ЄБРР. Хмельницький зараз хоче 50 тролейбусів (з них 10 на автономному ході) купити за рахунок кредитів ЄБРР.

В середу, 11 серпня 2021 р., кредитний комітет Європейського банку реконструкції та розвитку в Лондоні погодив нам можливість отримання кредиту на закупівлю тролейбусів. Наступний крок - підписання угоди про підготовку кредитного фінансування. Після підписання угоди маємо розробити техніко-економічне обгрунтування, пройти низку бюрократичних процедур (погодження Міністерством фінансів та Антимонопольним комітетом ) і вийти на підписання основної угоди. Ставка кредитування поки що невідома, адже ми працюємо над тим, аби отримати гарантію від Європейського союзу, що може суттєво її знизити.
Працюємо над закупівлею 50 одиниць, 10 з яких - на автономному ходу.
Проект передбачатиме також співфінансування міста в розмірі 10%. Плануємо за рахунок співфінансування покращити матеріально-технічну і ремонтну базу Електротрансу. Плануємо, що частина нових тролейбусів працюватиме на існуючих маршрутах, частина, особливо з автономних ходом до 20 км вийдуть на нові маршрути у різні мікрорайони міста.
В рамках проекту плануємо отримати грантові кошти від європейських інституції на розробку плану мобільності міста. План мобільності допоможе нам стратегічно спланувати усю мобільність міста (рух автомобільного і громадського транспорту, велосипедистів, пішоходів), знайти недоліки і виправити їх. Сюди входитимуть питання графіків руху транспорту, дорожньої розмітки, роботи світлофорів, будівництва нових велодоріжок та пішохідних ділянок, залізних кишень і тд


А такі умови наших банків були у 2018 р.

1. Надати дозвіл Хмельницькому комунальному підприємству "Електротранс" (код ЄДРПОУ 03328646) на укладання договору фінансового лізингу з правом дострокового погашення для придбання тролейбусів у кількості 5 одиниць базової комплектації та 5 одиниць з автономним ходом до 20 км на загальну суму 74 220 300 (Сімдесят чотири мільйона двісті двадцять тисяч триста) грн. з Акціонерним товариством комерційного банку "ПРИВАТБАНК" на таких умовах: аванс (20%) – 14 844 060 (чотирнадцять мільйонів вісімсот сорок чотири тисячі шістдесят) грн.; сума фінансування – 59 376 240 (п’ятдесят дев’ять мільйонів триста сімдесят шість тисяч двісті сорок) грн.; комісія за управління кредитом (надання коштів за операцією фінансового лізингу) – 0% від вартості техніки; відсоткова ставка – 16 % річних у гривні; строк лізингу 60 місяців; погашення лізингових платежів та відсотків – за перші 12 місяців на суму фінансування 17 812 872 (сімнадцять мільйонів вісімсот дванадцять тисяч вісімсот сімдесят дві) грн. та останні 48 місяців на суму фінансування 41 563 368 (сорок один мільйон п’ятсот шістдесят три тисячі триста шістдесят вісім) грн. щомісячно рівними частинами до сум фінансування; страхування – згідно з тарифами акредитованої страхової компанії Акціонерного товариства комерційного банку "ПРИВАТБАНК".

2. Надати дозвіл Хмельницькому комунальному підприємству "Електротранс" (код ЄДРПОУ 03328646) на укладання договору фінансового лізингу з правом дострокового погашення для придбання 10 автобусів великої місткості (більше 100 пасажирів) на загальну суму 48 607 020 (сорок вісім мільйонів шістсот сім тисяч двадцять) грн. з Публічним акціонерним товариством акціонерним банком "УКРГАЗБАНК" на таких умовах: аванс (20%) – 9 721 404 (дев’ять мільйонів сімсот двадцять одна тисяча чотириста чотири) грн.; сума фінансування – 38 885 616 (тридцять вісім мільйонів вісімсот вісімдесят п’ять тисяч шістсот шістнадцять) грн.; комісія за управління кредитом (надання коштів за операцією фінансового лізингу) – 0,7% від вартості техніки; відсоткова ставка – 15,5 % річних у гривні; строк лізингу 5 років (60 місяців); погашення лізингових платежів та відсотків – щомісячно рівними частинами; страхування – згідно з тарифами акредитованої страхової компанії Публічного акціонерного товариства акціонерного банку "УКРГАЗБАНК".
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Сумма кредита - 20 миллионов евро, которые взяты на 13 лет под 6% годовых
Вже й частина тролейбусів згниє, а гроші ще треба буде віддавати.
Зато единоразово обновят весь парк, и снизят операционные затраты на ремонты, покупку запчастей, недополученную прибыль в связи с частым сходом машин с линии итд итп. Кроме того, тралики с АХ позволят оптимизировать маршрутную сеть/ввести новые маршруты. Новый комфортный ПС, который будет ходить четко по графику, позволит перетянуть часть пассажиров у частников и увеличить выручку. Быстрые видимые улучшения. С другой стороны, если без кредитов, за свои заработанные обновлять ПС по 1-2 машины в год, то этого эффекта не будет никогда.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Stiv, так навіщо порівнювати лізинг із кредитом? Міжнародну фінансову корпорацію із українськими банками? Можна перевірити за які відсотки ЄБРР надає кредити польським, угорським чи грузинським містам. Аж цікаво стало.

Пис.пис. прямо велика таємниця, медіа не подають відсоткову ставку, наприклад, на добудову 2 лінії Варшавського метра. Пишуть: на дуже корисних умовах :)
 
Останнє редагування:
Зверху