Ну так по картам mono требования по обороту нет, и мне эта их особенность очень нравится.Посмотрим. ИМХО лучше увеличить оборот с 6 до 10 тысяч чем придумывать новые приколы.такой информации на данный момент нет, но не исключаю, что будет
Ну так по картам mono требования по обороту нет, и мне эта их особенность очень нравится.Посмотрим. ИМХО лучше увеличить оборот с 6 до 10 тысяч чем придумывать новые приколы.такой информации на данный момент нет, но не исключаю, что будет
По идее ж и на Gpay распространяется?З 28 квітня по 16 травня 2021 р. отримайте знижку 10% на вхід до ботанічного саду при оплаті карткою Mastercard® на турнікеті
По идее ж и на Gpay распространяется?З 28 квітня по 16 травня 2021 р. отримайте знижку 10% на вхід до ботанічного саду при оплаті карткою Mastercard® на турнікеті
З 1 по 31 травня 2021 року всі власники карток Mastercard, які роблять покупки в магазинах мережі «Фора», мають можливість отримати в 5 разів більше балів у програмі лояльності Фора club, розраховуючись карткою Mastercard у мобільному додатку «Фора».
Щоб взяти участь в Акції, треба:
- переконатись, що Ви є учасником програми лояльності Фора club;
- завантажити мобільний додаток «Фора» або відкрити вже встановлений;
- обрати картку Mastercard у додатку та оплатити покупку.
Для участі в Акції: купуйте на epicentrk.ua товари вартістю від 500 грн. з урахуванням ПДВ та оплачуй їх на сайті карткою Visa.
Отримайте економію до 250 грн. на вартість доставки придбаних товарів.
Період дії: 10.05.2021 до 10.07.2021
Почему же , ссылка на телеграм выложена выше. Единственное, обновления раз в час:tab, дякую за поширення, бо тєлєграм у нас нема.
Сповіщення про нові пропозиції від «Mastercard Більше» та інші пропозиції від Mastercard.
Неофіційний канал.
![]()
Акційні пропозиції від Mastercard
Сповіщення про нові пропозиції від «Mastercard Більше» та інші пропозиції від Mastercard. Неофіційний канал.t.me
Виявляється, це ТІЛЬКИ для клієнтів YASNO у Києві.Заповнюю всі свої реквізити, пише ПОМИЛКА
Можливо їм наш ринок не цікавий? Ви ж бачите стан речей локально, а вони глобально.Я розумію це, але чому від МС нічого такого майже нема? Невже їх позиції такі, що можуть собі дозволити ігнорування втрати клієнтів і переходу їх до Visa?
Я навіть не пригадую чогось схожого від МС: переходь до нас, ми або наші партнери тобі дамо щось. Як це є у Visa.