Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Висновок - ці уроди, по-перше, не дають повністю безкоштовні квитки (за посадочні місця все одно треба сплатити), по-друге, за своїми вигаданними правилами можуть просто відмовити в перевезенні, незважаючі ні на придбанні квитки, ні на те, що країна-приймач повністю спростила паспортний контроль, по-третє, ніякої компенсації можна навіть не очікувати.
Подруга летіла з Варшави в Осло скористалася пропозицією безкоштовного квитка. По факту заплатила 1 злотий. Летіла без зареєстрованого багажу (за нього прийшлося б доплачувати), жодних проблем не було.
Перш ніж когось називати гандонами, зрозумійте просту річ, вам ніхто нічого не винний, і те що компанія пішла на поступки й надала право безкоштовно полетіти це дуже добре. А те що в дружини внутрішній паспорт, це її особисті проблеми, а не проблема авіакомпанії, вони не зобовязані розбиратися в нюансах, що там написано кирилицею в наших внутрішніх паспортах
Горецкий, послухай ти, розумник-мораліст, я не вимагав "на шару" і не вимагав розуміти мої проблеми! На сайті не вказано про вимоги до дати в паспорті - паспорт хоч і внутрішній, але дійсний, до того ж мені вдалося зареєструвати на рейс по тим паспортним даним....що я зробив не так?!
Як би я наперед знав, що моя родина, сплативши за квитки на потяг та літак, пробувши в дорозі більше як 2 доби, втративши час і гроші, спланувавши маршрут за 2 неділі до того, отримає такого ляпаса за крок до фінішної прямої, я б навіть і не дивився в сторону цієї авіакомпанії, а вибрав би інший маршрут.
Було вирішено відправити дружину з дітьми до Чорногорії (поїздом з України до Будапешту, а звідти літаком до Чорногорії).
За даними офсайту WizzAir українцям надається 100 000 квитків безкоштовно (https://wizzair.com/#/rescue), квитки можна оформити навіть за внутрішнім паспортом (так написано на сайті авіакомпанії), так і було зроблено - забронював завчасно, сплатив за посадочні місця, зареєстрував на рейс, ніби все ок. Але по факту виявилось, що дружину на борт не пустили!
Причина відмови - внутрішній український паспорт був виданий більше 10 років тому, закордонного паспорту нема, в авіакомпанії відповіли, що на рейс можуть пустити, якщо буде офіційний лист-підтвердження від Чорногорії, в якому буде вказано, що Чорногорія не буде заперечувати прийом по таким документам. І це при тому, що Чорногорія приймає за простим внутрішнім паспортом, що і підтвердив наш консул.
Ніяких вимог до дати видачі паспорту ніде не вказано на сайті авіакомпанії, зареєструватись на рейс теж не було проблем, паспортні данні були прийняті.
Висновок - ці уроди, по-перше, не дають повністю безкоштовні квитки (за посадочні місця все одно треба сплатити), по-друге, за своїми вигаданними правилами можуть просто відмовити в перевезенні, незважаючі ні на придбанні квитки, ні на те, що країна-приймач повністю спростила паспортний контроль, по-третє, ніякої компенсації можна навіть не очікувати.
Ви не вважаєте себе пане мало нахабним? По перше дуже багато людей без проблем скористався цією пропозицією, по друге вони вам нічим не зобов’язанні. По третє в мене там працює знайомий і повірте, вони теж «з шкури лізуть» щоб все для українців зробити як можливо просто, і допомагати таким як Ви. Навіть за це дякую їм ніхто не каже .
для тих, хто судить по собі, а тому в кожному вбачає жлоба, який хоче все на шару, пояснюю ще раз - не претензія, що квитки вийшли небезкоштовні, а в тому, що на борт не пустили з КУПЛЕННИМИ і ЗАРЕЄСТРОВАНИМИ квитками, які були оформлені в авіакомпанії на сайті, згідно іх же програми для українців під час війни!
і навіть коли розмова пішла про повернення грошей, раз під незрозумілим предлогом не пустили на літак, то вони теж тупо відмовили! то за що я маю дякувати таким, які «з шкури лізуть»? за вкрадений час і гроші?
я завжди платив за послуги і нормальне ставлення і сервіс, і ніколи не вимагав до себе особистого ставлення....
люди, ви йобнулись?
І скільки ви заплатили за вибір місць, 260грн? До речі ця послуга є додатковою та платною. Від неї можна відмовитись. І за базовим тарифом квитків повернення коштів не передбачене, вам про це при придбанні квитків попереджували.
ще один den_lg, більше 1000грн, влаштує така відповідь? і я місця не вибирав, а вибрав запропоновані автоматично, не до того було...
втретє повторюю - діло не в грошах, а в тому, що діти з дружиною просто опинились заручниками ситуації, якої ніхто не передбачав і не обирав, а попереджень і роз"ясненнь від компанії на сайті не було і в такій ситуації опинились не тільки мої, а ще декілька людей, які придбавши квитки залишились ні з чим!
і мій опис ситуації не для хейту, а щоб інщі були в курсі, бо таких людей може бути не одна сотня
ще один den_lg, більше 1000грн, влаштує така відповідь? і я місця не вибирав, а вибрав запропоновані автоматично, не до того було...
втретє повторюю - діло не в грошах, а в тому, що діти з дружиною просто опинились заручниками ситуації, якої ніхто не передбачав і не обирав, а попереджень і роз"ясненнь від компанії на сайті не було і в такій ситуації опинились не тільки мої, а ще декілька людей, які придбавши квитки залишились ні з чим!
і мій опис ситуації не для хейту, а щоб інщі були в курсі, бо таких людей може бути не одна сотня
Тоді не треба команію гандонами називати, і писати що ми тут всі й...і. Просто треба було ситуацію описати, а не бикувати!
Тисячі людей нормально скористались послугою, скоріше за все у тебе щось не так з доками - но компанія гандони. Треба було МАУ летіти тоді!
Мда, интересно наблюдать как меняется мир. Когда опсос ("буквально вчера") поднимает абонку на 10 грн, что не есть особо критично, то он "резиновое изделие". Когда девушка с двумя малыми оказывается в критической ситуации с потерями в сотни, а точнее тысячи (чтобы сохранить жизнь), то это другое, надо "просто описывать ситуацию" и желательно без эмоций. Удивительно, и даже познавательно.
якби вони дотримувались тих умов, що самі написали на офсайті, я б їх похвалив (доречі, в деяких групах по Чорногорії, я розписував, що у WizzAir є така програма для українців і рекомендував скористатись іншим, хто шукав варіанти для перельотів в Чорногорію)
не компанія постраждала, це я втратив гроші (нехай незначні, але бляха, то мої гроші, тим більше в такому стані, вони точно не лишні!), а також час, який точно вже не повернеш...
я за те, що кожна робота\сервіс повинна бути оплачуваною, а також за те, якщо компанія\людина не виконує свої обов"язки, за які платить клієнт, не тримає слова, або тупо намагається під шумок массового шухеру "нагрітись чужим баблом", то таким мразям треба як мінімум мінусувати репутацію!
а потім подумайте - дана ситуація не про втрати десятки гривень, коли вам оператор змінює тариф, а ви такі - опачкі, "нє в курсє билі, но опєратор мудак і казьол, патамуша бєз прєдупреждєнія, а я козирний абанент са стажем в 33 года!"
тут ситуація, коли кожен з вас, або гірше - ваші діти\дружина\мама опиняються в зовсім іншій країні, а їм просто відмовляють в тому, на що вони розраховували і тим більше за що заплатили і навіть на питання "де у вас тут волонтерський штаб?" (бо він реально був вказаний), ви чуєте: "я нє знаю нікакіх валантьорав і ваще ми вас плохо панімаєм, денєг за білєти ми вам вернуть нє сможем і ващє - не задєрживайте астальних!"
і на завершення цього тупого срачу, мораль цієї басні - хто зрозумів і був у схожій ситуації, тому доказувати нічого не треба, всі інші моралфаги, а також ті, хто подумав, що я тут шукаю співчуття - йдуть за русскім ваєнним карабльом
Суть зрозуміла: компанія не оприлюднила вимог щодо дати видачі/актуалізації внутрішнього паспорту. Веб-форми той момент пропустили, а живі люди на місці - ні, чи то в них така була установа, а можливо фото в паспорті суттєво відрізнялося від обличча особи, що той паспорт надала, тому і пристали до дати.
ще один den_lg, більше 1000грн, влаштує така відповідь? і я місця не вибирав, а вибрав запропоновані автоматично, не до того було...
втретє повторюю - діло не в грошах, а в тому, що діти з дружиною просто опинились заручниками ситуації, якої ніхто не передбачав і не обирав, а попереджень і роз"ясненнь від компанії на сайті не було і в такій ситуації опинились не тільки мої, а ще декілька людей, які придбавши квитки залишились ні з чим!
і мій опис ситуації не для хейту, а щоб інщі були в курсі, бо таких людей може бути не одна сотня
Незважаючи на Ваше, на мою думку, не зовсім чемне спілкування, хочу Вам трохи допомогти, щоб в майбутньому уникнути додаткових витрат при купівлі квитків лоукостів. Я розумію, що зараз всі на емоціях.
Коли купуєте квитки система пропонує автоматично вибрані місця або ж самостійно вибрати місця на схемі. По замовчанню активна кнопка далі з автоматично запропонованими місцями. А нижче є не дуже помітна кнопка відмовитись від вибору місць.
Якщо натиснути її, то далі зможете придбати квитки без цієї додаткової послуги.
Звісно це розвод від лоукостів, і компанія заробляє на додаткових послугах. Але досвідчені пассажири вкурсі про такі ньюанси.
Тому спершу ніж звинувачувати компанію в розводі на гроші за начебто безкоштовні витрати, тут Ваш провтик однозначно.
Мабуть проблема у тому, що стандартна процедура - це закордонний паспорт, термін дії 10 років. А тут війна, у багатьох країн зміна законодавства, і звісно хтось- щось міг не знати. При ковіді також у багатьох пасажирів виникали проблеми.
Звісно це розвод від лоукостів, і компанія заробляє на додаткових послугах. Але досвідчені пассажири вкурсі про такі ньюанси.
Тому спершу ніж звинувачувати компанію в розводі на гроші за начебто безкоштовні витрати, тут Ваш провтик однозначно.
Мабуть проблема у тому, що стандартна процедура - це закордонний паспорт, термін дії 10 років. А тут війна, у багатьох країн зміна законодавства, і звісно хтось- щось міг не знати. При ковіді також у багатьох пасажирів виникали проблеми.
я теж вже зараз проаналізувавши і змоделювавши ситуацію, доходжу до думки, що:
а) персонал дійсно міг не знати про рішення компанії пропускати українців навіть по внутрішнім паспортам;
б) працівник авіакомпанії міг подумати, що дружина надала йому закордонний паспорт і він дійсно почав перевіряти дату
або обидва варіанти, ну принаймі, це пояснює абсурдність цієї ситуації - наплив біженців, зміни в паспортному контролі, а персонал ще був не в курсі...
Ну хіба зняли з крила і на стенді запустили. Хоча так не робиться. Спочатку треба дефектацію провести, з оглядом стану за допомогою бороскопа. А це час трохи більший за 3 дні.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.