Останнє редагування модератором:
Відпрацював майже 7 років Bosch 6СТ-63 (S5 005 Silver Plus), замінив на Varta D15 Silver Dynamic (повний аналог), вже 1,5 роки служить чудово. По коду, вибитому на акумі Varta, він був вироблений у Чехії в грудні 2020.Bosch 6СТ-60 S4 Silver
Exide EA612
Varta 6СТ-60 BLUE dynamic
Консультант сказала, що Bosch і Varta це фактично одне і теж.
Скільки наїздив км?Відпрацював майже 7 років Bosch 6СТ-63 (S5 005 Silver Plus)....Bosch 6СТ-60 S4 Silver
Exide EA612
Varta 6СТ-60 BLUE dynamic
Консультант сказала, що Bosch і Varta це фактично одне і теж.
На бош - 98к, на варті наразі 7кСкільки наїздив км?
У мене рідний (заводський) Rombat відпрацював вже 8 років, та ось нещодавно вперше розрядився геть (але вперше і машина так довго стояла). Зарядив - наче працює, але щось боязно в такий час його далі експлуатувати... Пробіг 65500.Відпрацював майже 7 років Bosch 6СТ-63 (S5 005 Silver Plus)
Між теж міг би троха довше протриматися, але навесні 2021 було кілька випадків, що ключ в авто лишали на АСС та слухали музику по 1,5-2 години, висаджуючи акум майже повністю, що, на мою думку і добило його. Після чергової такої "забави" авто при старті тіліпало стрілками на приборці, але двигун запустився, а вже на другий день - ні. І попри зняття акума та зарядку вдома, більше одного пуску двигуна акум вже не витримував.рідний (заводський) Rombat відпрацював вже 8 років
Якщо є вольтметр- можна заміряти напругу і подивитись як вона падає за тиждень/ місяць. Я експлуатую авто в основному на вихідних- то раз в 2/3 місяці підзаряджаю батарею зарядкою, бо генератор не заряджає акумулятор повністю.У мене рідний (заводський) Rombat відпрацював вже 8 років, та ось нещодавно вперше розрядився геть (але вперше і машина так довго стояла). Зарядив - наче працює, але щось боязно в такий час його далі експлуатувати... Пробіг 65500.Відпрацював майже 7 років Bosch 6СТ-63 (S5 005 Silver Plus)
У меня как-то разрядился аккум в ноль (оставлял надолго и не снял клемму, сигналка и прочие потребители в ноль батарею разрядили). И аккуму на момент разрядки было уже 6 лет и пробег где-то тысяч 40. Ничего страшного не случилось, зарядил и еще три года пользовался. Под конец "жизни" были инциденты, что не мог машину завести, надо было снимать аккум, подключать зарядное, заряжать минут 10 и снова ставить. Два раза сделал так и купил новый.У мене рідний (заводський) Rombat відпрацював вже 8 років, та ось нещодавно вперше розрядився геть (але вперше і машина так довго стояла). Зарядив - наче працює, але щось боязно в такий час його далі експлуатувати... Пробіг 65500.Відпрацював майже 7 років Bosch 6СТ-63 (S5 005 Silver Plus)
Згоден, що так можна зробити, але в такий час то дуже стрьомноПод конец "жизни" были инциденты, что не мог машину завести, надо было снимать аккум, подключать зарядное, заряжать минут 10 и снова ставить. Два раза сделал так и купил новый.
В усьому повинен бути здоровий глузд, якщо ви ставите набагато більший по ємності акум, він буде недозаряджатися штатним генератором, що значно скорочує його термін роботи. Краще стандартний - заряджений, чим більший недоповний. Виняток, гараж і своє зарядне.
Пока аккумулятор новый и заряжен, о величине пускового тока можно не беспокоиться. Проходит время, аккумулятор стареет, уменьшается его реальная ёмкость, а с ней и пусковой ток. Тоже самое происходит, если аккумулятор существенно недозаряжен. Поэтому я, например, покупаю максимально ёмкий аккумулятор. Главное - чтобы влез на посадочное место (у меня даже посадочная площадка подпилена под аккумулятор большего размера). Ёмкость лишней не бывает.
Чому аккум з більшою ємнісьтю має бути недозарядженим? Він витрачає стільки ж заряду на пуск як і аккумулятор з меншою ємністю. Просто там де аккум з меншою ємністю післю тривалого недозаряду(наприклад поїздок на короткі дистанції) вже буде не здатен зарядити авто - аккум з більшою ємністю усе ще буде мати достатньо заряду і шанс дожити без зовнішньої зарядки до довгої поїздки.В усьому повинен бути здоровий глузд, якщо ви ставите набагато більший по ємності акум, він буде недозаряджатися штатним генератором, що значно скорочує його термін роботи. Краще стандартний - заряджений, чим більший недоповний. Виняток, гараж і своє зарядне.
С не новым аккумулятором или зимой, чтобы зарядить аккумулятор, Вы должны иметь возможность ещё и запустить двигатель. С аккумулятором большей ёмкости вероятность этого события выше. Я поставил аккумулятор на 64ач вместо 55ач (разница в 17%). Производитель аккумулятора обещает увеличение скорости заряда в 2 раза за счёт технологии carbon boost. Может быть, это всё маркетинговые ходы..... но если верить показаниям тестера аккумуляторов KONNWEI KW210, трёхлетний аккумулятор всё ещё как новый.Все вірно, але саморозряд з неновим акумом ніхто не відміняв, "маленький" машина зарядить швидше.
Ок, давай розберемо по пунткам.якщо ви ставите набагато більший по ємності акум, він буде недозаряджатися штатним генератором
Якщо ви помітили це відразу ж, то можлива зміна страховки без додаткових оплат і комісій (якщо помилка не стосується обсягу двигуна або типу транспорту). Процедура займе від 30 хвилин до 1 дня в середньому. Якщо ж поліс вже набув чинності, то тут процес може вимагати розірвання та переоформлення нового поліса, з поверненням коштів та оплатою нової страховки.
Но как я понял - это касается только номеров нынешнего стандартаКабінет Міністрів ухвалив постанову, відповідно до якої номерні знаки можна перезакріплювати за автомобілями родичів. Також незабаром відбудеться впровадження онлайн послуги замовлення номерних знаків через вебзастосунки.
Про це повідомила пресслужба Головного сервісного центру МВС.
Що передбачає постанова
Постанова регламентує можливість після продажу транспортного засобу при перереєстрації його або після зняття з обліку при вибракуванні перезакріпити номерні знаки не тільки за своїм іншим транспортним засобом, але і за транспортним засобом членів родини.
«Тобто, якщо у власника є бажання зберегти свій номерний знак у сім’ї, то це стало можливим. Раніше у законодавстві була норма, що номерні знаки можна було залишати тільки власнику транспортного засобу. А тепер можна перезакріплювати свої номерні знаки ще й за транспортними засобами дітей, дружини/чоловіка, батьків», — пояснюють у МВС.
На що необхідно звернути увагу при оформленні каско
Номерні знаки, які перезакріплюватимуться, мають відповідати чинним встановленим вимогам щодо зазначення адміністративно-територіальної належності, порядкового номера та серії. А також для передачі їх родичам треба подати документи, які підтверджують такі родинні відносини.
Можливість замовити наявні у сервісному центрі МВС номерні знаки, які видаються за бажанням власників легкових автомобілів та містять визначену комбінацію цифр, незабаром з’явиться в Електронному кабінеті водія або через Портал Дія.