Да теорію я знаю. Про зарядне докладніше. Я знаю про хімію, а про зарядне не чув. Дайте ссилку на таке зарядне для приклада.Якщо акумулятор довго перебуває в стані недозаряду (авто часто їздить на короткі дистанції і акумулятор не втигає зарядитись), або розряджається нижче робочого заряду - то на пластинах осідає свинець (сульфатація), з часом його настільки багато осідає - що акумулятор вже не працює як потрібно і деградує. Там є безліч симптомів як це виявити - погугліть "сульфатація/десульфатація акумулятора".А можно по подробнее про Десульфатизував пластини (спеціальною зарядкою)?
Є методи усунення цього "нальоту", зокрема це десульфатація з допомогою спеціального зарядного пристрою, він дає різкий заряд-розряд, і цей нальот розчиняється, і акум повертається до життя)