opex, тому логічна відповідь в моєй переліку - пункт 1.
поїздив у Німеччині, всі такі зайчата у місті, по обмеженнях іздять, ніхто не блимне, де треба 5- всі 5, де треба - 20, де треба - 30. за містом де дві смуги - є вже свої приколи. де три - ну, третя для спорткарів - відома річ) і бмв-андеркавера.
коли вже викорениться ця пихатість водіїв, які чомусь вважають, що "якшо напісана на спідомітрє 240 то нада хатяб напалавіну стрєлку" чи взагалі класти. чи скільки там кому заманеться. є правила - го дотримуватись
машина що стоїть ще нікого не збила. вбиває саме швидкість.
то не там проблему шукаєте, якщо тихохід стримує трафік. то це ваші податки не доходять до доріг - може потрібен аудит трафіку, фізична\логічна зміни дорожнього руху тощо. може ще смуга потрібна, якщо корки збираються, а може до/після проблемної ділянки смуг забагато, і навпаки тре' прибрати. а може там таун з жителями церкви святих мопєдоптистів, і в планований іншими 80ю відсотками водіїв час подорожі й не вкладаються.