Останнє редагування модератором:
Необхідні дані для отримання послуги «Заміна SIM-карти»
або
- SIM-карта (зв'язану на момент звернення з абонентським номером);
- оригінал носій з PIN-, PUK-кодами;
- або одна з наступних інформаційних комбінацій:
- три номери, на які найчастіше були здійснені дзвінки ненульовий тривалості з орієнтовною датою їх здійснення;
- IMEI кінцевого обладнання* та залишкову суму коштів на рахунку абонентського номера;
- IMEI кінцевого обладнання* та один з-поміж останніх переказів коштів із зазначенням дати, суми та номера, на який був здійснений переказ коштів.
Помни о глюке с ДР (+/- 1день)Добрый вечер . У терял сим карту если номер зарегестрировать через электронную цифровую подпись в мой киевстар в таком случае возможно ли востановить номер.
так сім-карта ж не йогоПомни о глюке с ДР (+/- 1день)
тут мова йде про те, що Весельчак-У губив сім-картуУ терял сим карту
Напишіть в особисті або тг, спробуємо допомогтизараз нічого не працює. п'ятий день намагаюся самостійно замінити сім-карту (як "*245*41*..." так і "*245*380...*ICC#") – не працює система.
втім, це не дивує. навіть коли система працювала – криворукі співробітники не могли нормально провести процедуру.
лайноператор
Номер зареєстрований? Якщо так - то самостійна заміна не працюватиме , тільки візит в СЦ з документом.Комусь останнім часом вдавалося скористатися послугою "Самостійна заміна SIM" за допомогою
*245*380(ХХ)XXXXXXX*YYYYYY# ?
У мене на цей запит надходить відповідь "Запит не прийнято з тех.причин. Повторіть запит пізніше або тел.466."
Для заміни використовую пакет "Smart SIM"
Працює, але там є нюанс.Комусь останнім часом вдавалося скористатися послугою "Самостійна заміна SIM" за допомогою
*245*380(ХХ)XXXXXXX*YYYYYY# ?
У мене на цей запит надходить відповідь "Запит не прийнято з тех.причин. Повторіть запит пізніше або тел.466."
Для заміни використовую пакет "Smart SIM"
Як вирішили проблему? Захотів зробити заміну, така ж фігня.Комусь останнім часом вдавалося скористатися послугою "Самостійна заміна SIM" за допомогою
*245*380(ХХ)XXXXXXX*YYYYYY# ?
У мене на цей запит надходить відповідь "Запит не прийнято з тех.причин. Повторіть запит пізніше або тел.466."
Для заміни використовую пакет "Smart SIM"
Оба способа пробовал?Захотів зробити заміну, така ж фігня.
Нет, пока только "Самостійна заміна сім на 4G"Оба способа пробовал?
Эта услуга у них давно не работает. Пробуй через Відновлення SIM-карти.Нет, пока только "Самостійна заміна сім на 4G"Оба способа пробовал?