У бельгійського пивного гіганта AbІnВev Efes в Україні до початку повномасштабного вторгнення росіян працювало кілька заводів – у Чернігові, Харкові та Миколаїві. За даними Nielsen, компанія займала вагомі 31,7% українського пивного ринку. Через постійні обстріли роботу заводів призупинили, а Чернігівське разом з Рогань, Янтар, Bud, Stella Artois та іншими марками зникли з полиць великого й малого рітейлу. Проте не назавжди.
Заради українського ринку компанія перезапустила виробництво «Чернігівського» у Великій Британії, Бельгії, Німеччині, Нідерландах, Італії, Франції, Польщі, Данії, Австрії, Швейцарії, Сполучених Штатах, Канаді, а також Колумбії та Бразилії. Увесь прибуток від продажів пива в цих країнах вирішили перераховувати на гуманітарну допомогу Україні. З 24 вересня воно також повернулося на полиці супермаркетів Сільпо. Поки його можна придбати лише за «символічну ціну» 10 копійок і не більше двох пляшок на чек. “За кожну наступну доведеться заплатити 100 гривень, які перераховуватимуть на благодійність в організацію Caritas International”, – пояснили в компанії.
«Таким способом ми розповідаємо світові про українську культуру пивоваріння, український бренд пива, а також нагадуємо про те, що в Україні тривають бойові дії й українці потребують допомоги та підтримки», – кажуть в AbІnВev Efes. Якщо експеримент видасться вдалим, можливо, найближчим часом частина імпортного українського пінного з’явиться і в інших мережах країни.