2. «Пакет розширений» надає Клієнтам можливість прискореного до 10 (десяти) робочих днів, розгляду Банком Заяв Клієнта на відшкодування Банком платіжних операцій, в разі несанкціонованого використання Третіми особами Платіжної Картки Клієнта як з настанням факту Втрати платіжної карти так і без. Ця можливість розповсюджується на наступні операції, заявлені Клієнтом як шахрайські або несанкціоновані: скіммінг та шахрайське використання даних Платіжної Картки. Розгляду підлягають навіть операції, що були здійснені до моменту звернення Клієнта про Втрату Платіжної картки. Скіммінг – це дія 3-х осіб, вчинена шляхом зчитування даних Кредитної карти Клієнта з допомогою спеціального обладнання, яке фіксує дані магнітної стрічки банківської картки і її пін-код. Шахрайське використання даних Кредитної Картки Клієнта – незаконне та протиправне заволодіння та/або використання Кредитної картки клієнта чи її реквізитів та/або індивідуальної облікової інформації або володіння/контролю над пристроєм/програмним забезпеченням, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, внаслідок дій третіх осіб, недбалості самого Клієнта, будь-яких інших причин та/або отримання третьою особою інформації про номер та строк дії Картки та/або про кодування магнітної стрічки Картки або про ПІН-код Картки та/або отримання третьою особою доступу до відповідного пристрою/програмного забезпечення, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена. Для того, щоб скористатись такою можливістю, Клієнт повинен звернутися в Банк з Заявою на відшкодування коштів, що вибули з володіння Клієнта у результаті неправомірних дій 3х осіб, шляхом направлення відповідної Заяви із використанням дистанційних каналів обслуговування, таких як Контакт-центр Банку / Чат Банку та надати всю необхідну інформацію (а саме, ПІБ, усічений номер картки та РНОКПП, дату та суму платіжної операції, яку Клієнт заявляє до повернення) на запит співробітника Банку та обов’язково зазначити канал зворотного інформування (зв’язку) для уточнення даних Банком (при необхідності) /отримання повідомлення за результатами розгляду такої Заяви. Банк, розглядає такі Заяви у строк, що не перевищує 10 (десять) робочих днів, проводить розслідування, в рамках якого Банк може зв'язуватися з Клієнтом для уточнення необхідної інформації/доповнення даних. По результатам розгляду та проведення розслідування Банк приймає рішення про відшкодування за поданою Заявою Клієнта. У разі прийняття рішення Банком про неможливість відшкодування з причин невідповідності таких операцій наведеним вище критеріям, Банк інформує Клієнта про відмову з обґрунтуванням рішення та направляє Клієнту каналом інформування (зв’язку), що зазначений Клієнтом при поданні претензії на опротестування операцій по картці У разі прийняття позитивного рішення Банк відшкодовує кошти на рахунок Клієнта відповідно до поданої Заяви. «Пакет розширений+» надає можливість на подання Заяв від Заявника (Спадкоємця) для розгляду і прийняття Банком рішення щодо здійснення прощення фактичної кредитної заборгованості за споживчим кредитом в разі настання смерті Клієнта. Для того, щоб скористатись такою можливістю, Заявник (Спадкоємець) повинен подати до Банку відповідну Заяву. Заява Заявника (Спадкоємця) про прощення фіксується Банком при зверненні до відділення Заявника(Спадкоємця) з одночасним поданням інформації про смерть/загибель клієнта Банку. Банк розглядає такі Заяви після надання особою необхідних підтверджуючих документів про смерть Клієнта (свідоцтво про смерть або інших документів, що підтверджують такий факт) та документів, що підтверджують факт прийняття Заявником (Спадкоємцем) спадщини. Банк Повідомляє Заявнику(Спадкоємцю) про результати розгляду Заяви шляхом направлення письмової відповіді на звернення Заявника (Спадкоємця) впродовж 30 днів з дати отримання відповідної Заяви. В разі прийнята позитивного рішення Банк здійснює прощення суми заборгованості за споживчим кредитом на дату смерті. У разі прийняття рішення Банком, що не припускає прощення, Банк інформує Клієнта про відмову та направляє Клієнту каналом інформування (зв’язку), що зазначений Клієнтом при поданні Заяви. «Пакет розширений ++» надає одночасно усі можливості, що зазначені в «Пакеті розширений» та «Пакеті розширений +». 3. Якщо Клієнт відмовляється від обслуговування на новому ТП - «Пакет розширений» або «Пакет розширений+» або «Пакет розширений++» та бажає повернутися до обслуговування на ТП, яким він користувався до такої зміни, Клієнту необхідно звернутися до Контакт-Центру Банку для подання відповідної Заяви на зміну. Зміна ТП відбувається не пізніше наступного дня з дати звернення Клієнта до Контакт-Центру Банку. Комісія за обслуговування основної картки «Пакет розширений»/ «Пакет розширений+» / «Пакет розширений++», яка списана в Розрахункову дату, що передує даті подання Клієнтом в Банк Заяви на зміну ТП, не повертаються. Якщо за «Пакет розширений»/ «Пакет розширений+» / «Пакет розширений++» не була сплачена комісія за обслуговування основної картки, в тому числі за рахунок ліміту Кредитної лінії, то послуги, що зазначені в рамках «Пакет розширений»/ «Пакет розширений+» / «Пакет розширений++», а саме: - можливість прискореного, до 10 (десяти) робочих днів, розгляду Банком Заяв Клієнта на відшкодування Банком платіжних операцій, в разі несанкціонованого використання Третіми особами Платіжної Картки Клієнта; - можливість на подання Заяв від Заявника (Спадкоємця) для розгляду стосовно здійснення прощення фактичної кредитної заборгованості за споживчим кредитом в разі настання смерті Клієнта, не надаються.