Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Щось зробили з шаблонами на комуналку :dash1: і нові зробити не виходить пише не знайдено, в підтримці підтвердили що деякі змінено, але в мене вийшло що майже всі :rolleyes: при цьому в приваті всі є, але ж комісі там .
Post automatically merged:

Сталася помилка!
На жаль, шаблон більше не працює ( Шоб створити новий, рекомендуємо здійснити платіж у меню "Переказ/ Платіж", обравши потрібну організацію у вкладці "Платежі".
Якщо потрібну організацію не знайдено -
повернутися на вкладку "Перекази" та
здійснити платіж "За реквізитами".
 
  • Like
Реакції: rezz

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
В них біда чорна з розробниками. Якщо допускають таке, що облігації виплачують на невідомі рахунки, то це вже дно.
 

SDA

Реєстрація
11.08.09
Місто
Чернігів
Телефон
Samsung A52 (VF+KS)
Щось зробили з шаблонами на комуналку :dash1: і нові зробити не виходить пише не знайдено, в підтримці підтвердили що деякі змінено, але в мене вийшло що майже всі :rolleyes: при цьому в приваті всі є, але ж комісі там .
Post automatically merged:

Сталася помилка!
На жаль, шаблон більше не працює ( Шоб створити новий, рекомендуємо здійснити платіж у меню "Переказ/ Платіж", обравши потрібну організацію у вкладці "Платежі".
Якщо потрібну організацію не знайдено -
повернутися на вкладку "Перекази" та
здійснити платіж "За реквізитами".
Як я зрозумів вони змінили агрегатор платежів. І якщо раніше для мого міста це був Приватбанк (принаймні у особистому кабінеті водоканалу так показувало) і все було чудово як за наповненням (були всі комунальні платежі з коректними сумами платежів) так і за якістю роботи (все і швидко зараховувалося), то зараз все йде через якийсь новий незрозумілий агрегатор (пункт знайти рахунки за адресою), що знаходить у мене лише 4 шаблони (один з яких вже по півроку як розірваному договору) і жодного по суттєвим платежам (тепло, вода, жек).
Як наслідок, ще мінус один сервіс/причина користування банком...
Відповідно, зараз в пошуках адекватного сервісу оплати комунальних платежів в моєму місті, який дозволить це робити без проблем, комісій і в рахунок кредитного ліміту...
 
  • Like
Реакції: cat

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Відповідно, зараз в пошуках адекватного сервісу оплати комунальних платежів в моєму місті, який дозволить це робити без проблем, комісій і в рахунок кредитного ліміту...
ПУМБ пробовали? После первого года глюков сейчас, ИМХО, их сервис стал значительно лучше. По моему городу есть все. Чего не было (ОСББ) - добавили. Правда не быстро. Даже ряд поставщиков из маминого села есть (свет, газ, доставка газа). За два года использования - пропаж (не поступления) платежей - не было (тьфу-тьфу-тьфу чтоб не сглазить). Плюс есть кэшбек как за свои так и за кредитные
 
  • Like
Реакції: SDA

SDA

Реєстрація
11.08.09
Місто
Чернігів
Телефон
Samsung A52 (VF+KS)
Відповідно, зараз в пошуках адекватного сервісу оплати комунальних платежів в моєму місті, який дозволить це робити без проблем, комісій і в рахунок кредитного ліміту...
ПУМБ пробовали? После первого года глюков сейчас, ИМХО, их сервис стал значительно лучше. По моему городу есть все. Чего не было (ОСББ) - добавили. Правда не быстро. Даже ряд поставщиков из маминого села есть (свет, газ, доставка газа). За два года использования - пропаж (не поступления) платежей - не было (тьфу-тьфу-тьфу чтоб не сглазить). Плюс есть кэшбек как за свои так и за кредитные
Не пробовал, но планирую. Единственное, что останавливает, это не очень позитивный опыт у колеги по поиску правды у комунальщиков, когда ПУМБ промахнулся и отправил всю сумму платежа за тепло на счёт абонплаты. ПУМБ конечно признал глюки, но отправил разбираться к комунальщикам. И этот квест потребовал немало времени и нервов, т.к. оставлять аванс на абонплату на несколько лет вперёд как предлагали комунальщики ну очень нехотелось. Но может сейчас уже с этимии лучше...
 
  • Like
Реакції: cat

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Единственное, что останавливает, это не очень позитивный опыт у колеги
Ну отправить тестовые 10 грн. и посмотреть как оно проведется дело 2-3 дней. Из собственного опыта могу сказать что по моей теплосети предусмотрены отдельные шаблоны и по теплу и по абонке - поставщик все разносит четко - как платилось. А вот по водоканалу наоборот раньше было 4 шаблона: хвс + абонка хвс + стоки + абонка стоки. Сейчас пумб оставил 2 назвал их - хвс с абонкой + стоки с абонкой. У водоканала в кабинете они по прежнему все отображаются отдельно. В этом месяце платил по трем квартирам
1 - только абонка
2 - абонка с услугами
3 - по абонке была переплата поэтому оплачивалась только одна услуга.
В итоге смотрел в кабинетах - водоканал в разрезе 4 услуг все разнёс правильно. Там где была только абонка - погасил только ее, где была только услуга - ее, а где была абонка с услугой - разбил один платеж на две статьи правильно. Понятно что многое зависит от конкретного города и конкретного поставщика услуг, но в принципе пумб для оплаты комуналя лично меня в настоящее время удовлетворяет полностью
 
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
По теплосети были неверные реквизиты- сбросил новые счета и в течении нескольких недель ( не отслеживал просто) в доступе появились правильные шаблоны. Также было и ещё по нескольким поставщикам. В этом отношении действительно я вижу прогресс .
 
Реєстрація
17.03.15
Місто
Львів
Якщо знімати більше 2000грн, то потрібно замовляти за 10 днів письмово. З 16.02.2023р
 
Реєстрація
26.06.08
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Якщо знімати більше 2000грн, то потрібно замовляти за 10 днів письмово. З 16.02.2023р
Може доларів, не гривень?
2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом НБУ на день звернення до Банку
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Якщо знімати більше 2000грн, то потрібно замовляти за 10 днів письмово. З 16.02.2023р
Може доларів, не гривень?
2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом НБУ на день звернення до Банку
а, ну все ж мова за валюту, а не за гривні
 

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
Шановні Клієнти,

Повідомляємо Вам, що з 16 лютого 2023 року відбудуться наступні зміни в Публічну пропозицію банку на укладання Договору про банківське обслуговування АТ «СЕНС БАНК» для фізичних осіб, а саме:

- додається інформація про Особливості переводу клієнтів на розширені пакети тарифів за кредитними картками Банку (Додаток №4, п.3.4.33).

- змінюється процес замовлення готівкових коштів з Карткового / Поточного Рахунку або з Депозитного рахунку для отримання через касу Банка (Додаток №3, п.3.17 та Розділ 4 «ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН», п. 4.2.7)

- актуалізовано номера телефонів Контакт центру Банку

- актуалізовано Додаток 1 «Правила користування банківською платіжною карткою».

Майбутній договір -

2. «Пакет розширений» надає Клієнтам можливість прискореного до 10 (десяти) робочих днів, розгляду Банком Заяв Клієнта на відшкодування Банком платіжних операцій, в разі несанкціонованого використання Третіми особами Платіжної Картки Клієнта як з настанням факту Втрати платіжної карти так і без. Ця можливість розповсюджується на наступні операції, заявлені Клієнтом як шахрайські або несанкціоновані: скіммінг та шахрайське використання даних Платіжної Картки. Розгляду підлягають навіть операції, що були здійснені до моменту звернення Клієнта про Втрату Платіжної картки. Скіммінг – це дія 3-х осіб, вчинена шляхом зчитування даних Кредитної карти Клієнта з допомогою спеціального обладнання, яке фіксує дані магнітної стрічки банківської картки і її пін-код. Шахрайське використання даних Кредитної Картки Клієнта – незаконне та протиправне заволодіння та/або використання Кредитної картки клієнта чи її реквізитів та/або індивідуальної облікової інформації або володіння/контролю над пристроєм/програмним забезпеченням, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена, внаслідок дій третіх осіб, недбалості самого Клієнта, будь-яких інших причин та/або отримання третьою особою інформації про номер та строк дії Картки та/або про кодування магнітної стрічки Картки або про ПІН-код Картки та/або отримання третьою особою доступу до відповідного пристрою/програмного забезпечення, що дає змогу ініціювати/здійснити операцію за допомогою Токена. Для того, щоб скористатись такою можливістю, Клієнт повинен звернутися в Банк з Заявою на відшкодування коштів, що вибули з володіння Клієнта у результаті неправомірних дій 3х осіб, шляхом направлення відповідної Заяви із використанням дистанційних каналів обслуговування, таких як Контакт-центр Банку / Чат Банку та надати всю необхідну інформацію (а саме, ПІБ, усічений номер картки та РНОКПП, дату та суму платіжної операції, яку Клієнт заявляє до повернення) на запит співробітника Банку та обов’язково зазначити канал зворотного інформування (зв’язку) для уточнення даних Банком (при необхідності) /отримання повідомлення за результатами розгляду такої Заяви. Банк, розглядає такі Заяви у строк, що не перевищує 10 (десять) робочих днів, проводить розслідування, в рамках якого Банк може зв'язуватися з Клієнтом для уточнення необхідної інформації/доповнення даних. По результатам розгляду та проведення розслідування Банк приймає рішення про відшкодування за поданою Заявою Клієнта. У разі прийняття рішення Банком про неможливість відшкодування з причин невідповідності таких операцій наведеним вище критеріям, Банк інформує Клієнта про відмову з обґрунтуванням рішення та направляє Клієнту каналом інформування (зв’язку), що зазначений Клієнтом при поданні претензії на опротестування операцій по картці У разі прийняття позитивного рішення Банк відшкодовує кошти на рахунок Клієнта відповідно до поданої Заяви. «Пакет розширений+» надає можливість на подання Заяв від Заявника (Спадкоємця) для розгляду і прийняття Банком рішення щодо здійснення прощення фактичної кредитної заборгованості за споживчим кредитом в разі настання смерті Клієнта. Для того, щоб скористатись такою можливістю, Заявник (Спадкоємець) повинен подати до Банку відповідну Заяву. Заява Заявника (Спадкоємця) про прощення фіксується Банком при зверненні до відділення Заявника(Спадкоємця) з одночасним поданням інформації про смерть/загибель клієнта Банку. Банк розглядає такі Заяви після надання особою необхідних підтверджуючих документів про смерть Клієнта (свідоцтво про смерть або інших документів, що підтверджують такий факт) та документів, що підтверджують факт прийняття Заявником (Спадкоємцем) спадщини. Банк Повідомляє Заявнику(Спадкоємцю) про результати розгляду Заяви шляхом направлення письмової відповіді на звернення Заявника (Спадкоємця) впродовж 30 днів з дати отримання відповідної Заяви. В разі прийнята позитивного рішення Банк здійснює прощення суми заборгованості за споживчим кредитом на дату смерті. У разі прийняття рішення Банком, що не припускає прощення, Банк інформує Клієнта про відмову та направляє Клієнту каналом інформування (зв’язку), що зазначений Клієнтом при поданні Заяви. «Пакет розширений ++» надає одночасно усі можливості, що зазначені в «Пакеті розширений» та «Пакеті розширений +». 3. Якщо Клієнт відмовляється від обслуговування на новому ТП - «Пакет розширений» або «Пакет розширений+» або «Пакет розширений++» та бажає повернутися до обслуговування на ТП, яким він користувався до такої зміни, Клієнту необхідно звернутися до Контакт-Центру Банку для подання відповідної Заяви на зміну. Зміна ТП відбувається не пізніше наступного дня з дати звернення Клієнта до Контакт-Центру Банку. Комісія за обслуговування основної картки «Пакет розширений»/ «Пакет розширений+» / «Пакет розширений++», яка списана в Розрахункову дату, що передує даті подання Клієнтом в Банк Заяви на зміну ТП, не повертаються. Якщо за «Пакет розширений»/ «Пакет розширений+» / «Пакет розширений++» не була сплачена комісія за обслуговування основної картки, в тому числі за рахунок ліміту Кредитної лінії, то послуги, що зазначені в рамках «Пакет розширений»/ «Пакет розширений+» / «Пакет розширений++», а саме: - можливість прискореного, до 10 (десяти) робочих днів, розгляду Банком Заяв Клієнта на відшкодування Банком платіжних операцій, в разі несанкціонованого використання Третіми особами Платіжної Картки Клієнта; - можливість на подання Заяв від Заявника (Спадкоємця) для розгляду стосовно здійснення прощення фактичної кредитної заборгованості за споживчим кредитом в разі настання смерті Клієнта, не надаються.
 
Зверху