Останнє редагування модератором:
Трасса вполне комфортно, в городах не все так однозначно, даже местные не знают как поступать на равнозначных перекрестках без знаков, тоже самое круговое движениеВ позаминулому році більше тисячі накрутив в трикутнику Ізмір - Бодрум - Памуккале, якихось особливих незручностей як водій не відчув. Хіба що поворотниками рідко користуються, а при зміні смуги руху - майже ніколи. А так після київськоі анархіі ніде не страшно
Турки знак "стоп" сприймають набагато... ем... м'якіше ніж у нас знак "дати дорогу"правил нет
Хто вміє нормально їздити у нас, той без проблем поїде і там.у "европейца" будет много моментов, когда захочется просто выйти из машины и пойти пешком
наоборот, когда речь о СтамбулеХто вміє нормально їздити у нас, той без проблем поїде і там
Є певна специфіка та ньюанси, але - Егейське узбережжя та Фетхіє в мене не визивало жодних непорозумінь
когда местные машины, вливающиеся в поток, твою машину на главной не видят от слова вообще, потому что там работает только одно правило, кто наглее, тот и главный ну а "порядочный" стамбульский круг, особенно в час пик с дождем, точно будет одним из моментов, когда у "европейца" возникнет желание выйти из машины, потому что без наглости, "фарта" по правилам как раз и останется только стоять и ждать заезда на круг ...Трасса вполне комфортно
То ти ще в Дніпрі не їздив...А так після київськоі анархіі ніде не страшно
Раз із Харкова на Запоріжжя проїхав, але зранку в суботу. На світлофорі здалося що знайомого побачив, і машина така, і наче в профіль схожий, почав сигналити, а виявилося помилився довелось вибачитись перед дядькомТо ти ще в Дніпрі не їздив...А так після київськоі анархіі ніде не страшно
вопрос же был не в том есть смысл или нетСтамбул то мабуть окреме діло, я б туда не сунувся отак одразу, особливо десь у історичний центр. Та і навіщо, там громадський транспорт гарний, якщо прямо сильно треба - то таксі
Я колись 2 вихідних под Дніпру катався, так там усі такі чемні були. Ніхто нікуди не поспішає, трьох-чотирьохсмугові проспекти потихеньку 50-55 їдуть, усі один одного пропускають ітдітп. В мене тоді який конгітивний дисонанс був. Може в будні там по іншому...То ти ще в Дніпрі не їздив
Оцей факт мене спочатку напрягав в "насєльонках". Коли поток йде ~50кмч (або ти взагалі сам один), а за 15-20 метрів перед тобою хтось вискакує із другорядної. Але. Якщо в нас така падлюка так вилазить, вона спить на ходу, як виповзла на першій, так і котиться начхавши на всіх. І часто на двухсмугових ще і чотко посередині між обома смугами - об'їхати можна тільки через подвійну суцільну. Доводиться такпок в пол тормозить. А там вискочило перед тобою, і по максимуму прискорилося до швидкості потоку, не створюючи тобі незручностей (окрім психологічних). Трохи звикши до цого, я вже не так шарахався від вискакунів. На трасах простіше, знаючи це і побачивши виїздуна, завчасно перестроюєшся в ліву смугу.когда местные машины, вливающиеся в поток, твою машину на главной не видят от слова вообще, потому что там работает только одно правило, кто наглее, тот и главный
ты там в Стамбуле джимхану шоле дрифтил???честно говоря, не припоминаю, чтобы где-то кроме Стамбула при езде использовал ручник ...
також в Дніпро їзжу - різницю з водіями з Запоріжжя не побачивЯ колись 2 вихідних под Дніпру катався, так там усі такі чемні були. Ніхто нікуди не поспішає, трьох-чотирьохсмугові проспекти потихеньку 50-55 їдуть, усі один одного пропускають ітдітп. В мене тоді який конгітивний дисонанс був. Може в будні там по іншому...То ти ще в Дніпрі не їздив
ну это как бы в Европе норма, при игнорировании могут сигналитьНа трасах простіше, знаючи це і побачивши виїздуна, завчасно перестроюєшся в ліву смугу
все таки находятся те, кто нарушает, намного меньший хвост сзади, чем в Европе ...На двосмугових трасах ніяка блядь тобі не вискочить в лоб, суцільна чи "обгін заборонено" - всі їдуть один за одним, ніхто не намагається обігнати.
и фанерных полицейскихпри тій кількості спідкамів на дорогах
в пробке в гору часто стоишь, при этом выполняя задачу "не уступить в наглости" соседу или как минимум не задеть близко стоящего сзадиты там в Стамбуле джимхану шоле дрифтил???
ага, ще і з робочими мигалками))))и фанерных полицейских
по отзывам и наблюдениям машины на иностранных номерах им не интересны, даже если на машине уже есть штраф, то как правило перекладывают этот гемор на работников границы, которые на выезде предъявляют распечатку и далее тебя не замечают, пока ты не дашь им указанное там количество лирЧерез годину повертаєшся - чисто, пуста дорога
Как то в конце 90, был на складе одной фирмы в Киеве и разговорились с водителем Киевлянином.Цікавіше Харкова, не бачив ніде.
безусловно есть и такое, не знаю, о каких именно ситуациях шла речь, но в целом, как мне сказали не единожды, стоят кадры с планшетом и из потока, ограниченного фишками и т.д., выдергивают нужные машины ...Поговорив згодом з місцевим, каже що це не порушників пдр ловлять а контртерористичні міри. Все таки не найспокійніший регіон. Казав що може система щось підозріле підслухати по мобільним, тоді про всяк випадок перевіряють в околицях тоі бс де був дзвінок.