Чому не вимкнули цю послугу завчасно?Лайфселл автоматично підключає послугу Онлайн 100
Чому не вимкнули цю послугу завчасно?Лайфселл автоматично підключає послугу Онлайн 100
Тому, що послугу не підключав.Чому не вимкнули цю послугу завчасно?Лайфселл автоматично підключає послугу Онлайн 100
так і відповіли? навіть не сказали у який спосіб ви самостійно підключили послугу, яка після поповнення оплатилась?На звернення відповідають "сам дурак"
Отака ... малята.
Спеціально для вас повторюю. Послугу я не підключав. Як можна підключити послугу вартість 250 грн, якщо на рахунку більше 121 грн ніколи не було?так і відповіли? навіть не сказали у який спосіб ви самостійно підключили послугу, яка після поповнення оплатилась?На звернення відповідають "сам дурак"
Отака ... малята.
легко. деякі послуги можна підключити навіть з нулем на рахунку і вони будуть висіти у статусі "очікую оплати" певний термін.Спеціально для вас повторюю. Послугу я не підключав. Як можна підключити послугу вартість 250 грн, якщо на рахунку більше 121 грн ніколи не було?
Після повернення коштів, було підключенно тарифну підписку XL 12 пакетів послуг12 платежей заказали?
Значит для разных номеров BIPы лучше разделять. Или разные устройства, или клонирование.Вийшов з Біпу з основного номеру ЛС. З якого до підключення Потужного досить активно телефонував через Біп. Ні, реально також телефонував.
Вийшов щоб підключити ще один номер.
Тепер не можу увійти з основного ЛС.
Писало: помилка підключення до сервера.
Тепер пише: забагато спроб, ввійдете 16 травня.
Підтримка обіцяла розібратися на протязі 120 годин. Ну добре хоч не днів)))
Ну, прощавай мій Біп Аут Нон Стоп (діє до 14.05.2023)
Коротше, болт Лайфселу на комір, а не наступні абонплати.
Підтримка обіцяла розібратися на протязі 120 годин. Ну добре хоч не днів)))
в нал=х проги біп вибери очистка даних і примусово закрити, перезавантаж смарт.Вийшов з Біпу з основного номеру ЛС. З якого до підключення Потужного досить активно телефонував через Біп. Ні, реально також телефонував.
Вийшов щоб підключити ще один номер.
Тепер не можу увійти з основного ЛС.
Писало: помилка підключення до сервера.
Тепер пише: забагато спроб, ввійдете 16 травня.
Підтримка обіцяла розібратися на протязі 120 годин. Ну добре хоч не днів)))
Ну, прощавай мій Біп Аут Нон Стоп (діє до 14.05.2023)
Коротше, болт Лайфселу на комір, а не наступні абонплати.
сам напросився.Бліін, я вже очікував відос від сисятої кукли з назвою: "Вся правда про lifecell"
Нормально, що зробили. Почастішали випадки шахрайства, у т.ч. і черех ВІР. Отримуючи дзвінок чи смс від телеграму, потім встановлюють собі та просять у контактів скинути певну суму коштів на картку.Вийшов з Біпу з основного номеру ЛС. З якого до підключення Потужного досить активно телефонував через Біп. Ні, реально також телефонував.
Вийшов щоб підключити ще один номер.
Тепер не можу увійти з основного ЛС.
Писало: помилка підключення до сервера.
Тепер пише: забагато спроб, ввійдете 16 травня.
Підтримка обіцяла розібратися на протязі 120 годин. Ну добре хоч не днів)))
Ну, прощавай мій Біп Аут Нон Стоп (діє до 14.05.2023)
Коротше, болт Лайфселу на комір, а не наступні абонплати.
Питання до шановного: варто дивитись вищезгадане відео після слова ТП"лайфсейл"?<Цензура. Вирізане модератором>
Lifesale
Lifesail
Чем закончилось? У знакомых такая же ситуация и ничего не помогает.Вийшов з Біпу з основного номеру ЛС. З якого до підключення Потужного досить активно телефонував через Біп. Ні, реально також телефонував.
Вийшов щоб підключити ще один номер.
Тепер не можу увійти з основного ЛС.
Писало: помилка підключення до сервера.
Тепер пише: забагато спроб, ввійдете 16 травня.
Підтримка обіцяла розібратися на протязі 120 годин. Ну добре хоч не днів)))
Ну, прощавай мій Біп Аут Нон Стоп (діє до 14.05.2023)
Коротше, болт Лайфселу на комір, а не наступні абонплати.
Мені в аналогічній ситуації не повернули, бо "не баг, а фіча" при зміні тарифу.Є шанс повернути кошти через оператора?