є номер lifecell який тихенько лежить та очікує акцій. дістаю цей номер з шухлядки, вмикаю, від оператора надходить SMS ми вам безкоштовно підключили послугу діджингл/мелорінг/гівногудок/абощо терміном на два тижні, після чого буде відключено. натискайте *150# для управління послугою.
ок, натискаю *150# для того, щоб відключити це лайно, пропонується меню:
1.Dopomoga
2.Aktsiya
3.Obraty i zavantazhyty
4.Kopiiuvannia melodii
5.Tsiny
в жодному пункті меню немає можливості відключити ці мелодії. телефоную 5433 і в голосовому меню відсутня можливість зв'язатися з живим оператором.
тобто абоненту, без його згоди, підключають погану послугу. я не знаю жодної притомної людини яка б добровільно обрала ці мелодії. можливо, є люди які користуються цими мелодіями - це ті ж люди, які темною плівкою тонують стоп сигнали автомобіля - це схожий інтелектуальний рівень.
В мене мамі (80 років) підключили послугу "Знайомства". Списання коштів за послугу відбулося при внесенні абонплати (корпоративний тариф) і коли посеред місяця закінчились гроші, все виявилось. Упоротий представник техпідтримки твердив, що замовлення послуги відбулось за допомогою смс з телефону абонента. Опанувати надсилання смс з кнопкового телефону мама поки що не змогла.
Напевно, єдиним вірогідним поясненням могло бути те, що хтось незаконно проникнув до квартири, підключив цю послугу та видалив всі смс).
Схожі ситуації за 19 років користування лайфом відбувались майже з усіма номерами, що були у користуванні сім'ї. Вже звична справа.
Думав, що з корпоративними тарифами такого не буде (все ж доступ до цих номерів є не у всіх адміністраторів, але...)