В мене мамі (80 років) підключили послугу "Знайомства". Списання коштів за послугу відбулося при внесенні абонплати (корпоративний тариф) і коли посеред місяця закінчились гроші, все виявилось. Упоротий представник техпідтримки твердив, що замовлення послуги відбулось за допомогою смс з телефону абонента. Опанувати надсилання смс з кнопкового телефону мама поки що не змогла.є номер lifecell який тихенько лежить та очікує акцій. дістаю цей номер з шухлядки, вмикаю, від оператора надходить SMS ми вам безкоштовно підключили послугу діджингл/мелорінг/гівногудок/абощо терміном на два тижні, після чого буде відключено. натискайте *150# для управління послугою.
ок, натискаю *150# для того, щоб відключити це лайно, пропонується меню:
1.Dopomoga
2.Aktsiya
3.Obraty i zavantazhyty
4.Kopiiuvannia melodii
5.Tsiny
в жодному пункті меню немає можливості відключити ці мелодії. телефоную 5433 і в голосовому меню відсутня можливість зв'язатися з живим оператором.
тобто абоненту, без його згоди, підключають погану послугу. я не знаю жодної притомної людини яка б добровільно обрала ці мелодії. можливо, є люди які користуються цими мелодіями - це ті ж люди, які темною плівкою тонують стоп сигнали автомобіля - це схожий інтелектуальний рівень.
Напевно, єдиним вірогідним поясненням могло бути те, що хтось незаконно проникнув до квартири, підключив цю послугу та видалив всі смс).
Схожі ситуації за 19 років користування лайфом відбувались майже з усіма номерами, що були у користуванні сім'ї. Вже звична справа.
Думав, що з корпоративними тарифами такого не буде (все ж доступ до цих номерів є не у всіх адміністраторів, але...)
Можливо це було пуш-повідомлення ussd, однак оператор техпідтримки повідомив, про підключення через смс.Maugly, дуже погана історія. Ми в сімї також користуємось лайфселл, таких випадків що само підключилось не було. Але Був випадок, коли мама сама підключила (Згодилась у відповідь на повідомлення) вікторину "САмий розумний" і відповідала на прості питання за 5 грн вдень. Всьому є пояснення.
В мене TECNO SPARK 8P, лайфівська сімка (єдиний), стоїть в другому слоті "для підтримки штанів",- то перехід в роумінг КС відбувається постійно.підштовхують до зміни телефона
На окремих корпоративних тарифах (у всяк випадок тих, якими користуюсь) нарахування пакету проходить близько 7 ранку (приходить смс), через що нічний gprs трафік о 3-4 годині ранку тарифікувався окремо.Maugly, якщо ви поповнили рахунок, то абонплата знімається зразу, якщо не підключений пакет на місяць або якщо діє пакет, то в момент його закінчення. Тому і не потрібна кнопка "сплатити за тариф!".
то може повідомлення приходить, коли абонент проснувся, а зняття відбулось вночі?На окремих корпоративних тарифах (у всяк випадок тих, якими користуюсь) нарахування пакету проходить близько 7 ранку (приходить смс), через що нічний gprs трафік о 3-4 годині ранку тарифікувався окремо.Maugly, якщо ви поповнили рахунок, то абонплата знімається зразу, якщо не підключений пакет на місяць або якщо діє пакет, то в момент його закінчення. Тому і не потрібна кнопка "сплатити за тариф!".
Не завжди можливо це помітити, бо зачасту телефони поповнюються "із запасом", але коли поповнювались на суму АП за день до її зняття, то після 00:00 і до 3-4 ранку окремі послуги могли тарифікуватись окремо, не з пакету послуг і на ранок приходила смс про неможливість нарахування пакету через недостачу коштів. Оператор навіть порадив не поповнювати АП завчасно.то може повідомлення приходить, коли абонент проснувся, а зняття відбулось вночі?На окремих корпоративних тарифах (у всяк випадок тих, якими користуюсь) нарахування пакету проходить близько 7 ранку (приходить смс), через що нічний gprs трафік о 3-4 годині ранку тарифікувався окремо.Maugly, якщо ви поповнили рахунок, то абонплата знімається зразу, якщо не підключений пакет на місяць або якщо діє пакет, то в момент його закінчення. Тому і не потрібна кнопка "сплатити за тариф!".
Может быть модем заказал себе защиту экрана. Эти модемы такие проказники.12 гривень злизало хер знає куди.
Послуги передачі даних | | |
Послуга | Кількість, МБ | З основного рахунку |
Послуги передачі даних (у тому числі у роумінгу) | 0,1138 | 4,10 |
Разом | 0,1138 | 4,10 |
Інтернет LifeVideo YOUTUBE | 1,044921875 | 0,10 |
Послуги передачі даних | | |
Послуга | Кількість, МБ | З основного рахунку |
Послуги передачі даних (у тому числі у роумінгу) | 0,0031 | 0,20 |
Разом | 0,0031 | 0,20 |
Не вмикайте 4Gок , напишу свой печальный опыт - симка Лайфа, ТП Єдиний, чисто на входящие, инет по ней отключен. Но ежемесячно Лайф тырит по 3...4 грн за интернет. Отключил в кабинете доступ к инету, посмотрим.
Послуги передачі даних Послуга Кількість, МБ З основного рахунку Послуги передачі даних (у тому числі у роумінгу) 0,1138 4,10 Разом 0,1138 4,10
и еще:
Інтернет LifeVideo YOUTUBE 1,044921875 0,10
За сентябрь:
Послуги передачі даних Послуга Кількість, МБ З основного рахунку Послуги передачі даних (у тому числі у роумінгу) 0,0031 0,20 Разом 0,0031 0,20
на цій сімці він ніколи не вмикаєтьсяНе вмикайте 4Gок , напишу свой печальный опыт - симка Лайфа, ТП Єдиний, чисто на входящие, инет по ней отключен. Но ежемесячно Лайф тырит по 3...4 грн за интернет. Отключил в кабинете доступ к инету, посмотрим.
Послуги передачі даних Послуга Кількість, МБ З основного рахунку Послуги передачі даних (у тому числі у роумінгу) 0,1138 4,10 Разом 0,1138 4,10
и еще:
Інтернет LifeVideo YOUTUBE 1,044921875 0,10
За сентябрь:
Послуги передачі даних Послуга Кількість, МБ З основного рахунку Послуги передачі даних (у тому числі у роумінгу) 0,0031 0,20 Разом 0,0031 0,20
А нафіга вона його купила?просто продав такой же номер, но с кодом Лайфселл.
НітПакеты так подорожали? Или...?
запропонували срібний номер тільки вже від лайфселл, а вони дорогіЗнакомая, которая очень далека от премудростей мобильной связи, пошла сегодня в ЦОА, чтобы перенести свой номер КС (красивый, серебро) на Лайфсел. Простояла в очереди, старпаки разбирали как горячие пирожки, в итоге, её развели на 700 грн., просто продав такой же номер, но с кодом Лайфселл. Говорит, что люди, стоявшие в очереди, покупали пакеты по 300 грн. Что за фигня? Пакеты так подорожали? Или...?
Могли закончится стартовые пакеты, но быть болванки для замены номера/покупки нового номера. На эти болванки и оформляли номера с сайта.Знакомая, которая очень далека от премудростей мобильной связи, пошла сегодня в ЦОА, чтобы перенести свой номер КС (красивый, серебро) на Лайфсел. Простояла в очереди, старпаки разбирали как горячие пирожки, в итоге, её развели на 700 грн., просто продав такой же номер, но с кодом Лайфселл. Говорит, что люди, стоявшие в очереди, покупали пакеты по 300 грн. Что за фигня? Пакеты так подорожали? Или...?
Читайте внимательно первое предложение.А нафіга вона його купила?
Серебряный номер и так стоил с услугой выбора номера 700 грн. Если бы случайный номер, то всё было бы ок...Знакомая, которая очень далека от премудростей мобильной связи, пошла сегодня в ЦОА, чтобы перенести свой номер КС (красивый, серебро) на Лайфсел. Простояла в очереди, старпаки разбирали как горячие пирожки, в итоге, её развели на 700 грн., просто продав такой же номер, но с кодом Лайфселл. Говорит, что люди, стоявшие в очереди, покупали пакеты по 300 грн. Что за фигня? Пакеты так подорожали? Или...?