lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
При зміні ТП автоматично активується денний пакет при не сплаті абонентської плати?
 
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
На замітку для свинів уважне проглядання при тривалому дзвінку, при досягненні позначки 60:00, дзвінок розривається, але при цьому списується додаткова хвилина на інші мережі ( при дзвінку на них або при загальному обмеженні хвилин за умовами вашого ТП).
 
Реєстрація
08.02.23
Місто
Киев
чи є можливість вимкнути вспливаючє інфо після закінченя дзвінка? шукав але щось не знайшов, до оператора не зміг добратися - переслухав усе)
Можно попробывать попросить отключить это оператора. Можно отключить самому в личном кабинете. Вроде бы в меню " основные функции" и далее меню рекламы.
 
Реєстрація
05.02.11
Місто
Київ
Реєстрація
01.03.11
Місто
Днепр
Телефон
iPhone 14, AW3, iPad m6
Маю кошти на картці Фішка. Чи вірно я розумію що їх можна вивести лише на фінансовий номер, який закріплено за Фішкою? Якщо так, тоді питання, чи можна чі кошти потім перекинути на інший номер Лайфселл (куди вони, як я розумію, зайдуть на бонусний рахунок), і на тому номері за ці кошти активувати Тарифну підписку?
 

Merida

Заблокирован
Реєстрація
31.05.20
Місто
Ужгород
Телефон
Samsung Galaxy M32 6/128
Маю кошти на картці Фішка. Чи вірно я розумію що їх можна вивести лише на фінансовий номер, який закріплено за Фішкою? Якщо так, тоді питання, чи можна чі кошти потім перекинути на інший номер Лайфселл (куди вони, як я розумію, зайдуть на бонусний рахунок), і на тому номері за ці кошти активувати Тарифну підписку?
в додатку міняєш номер свій фін=й на той на який треба вивести, коли прийдуть гроші назад кладеш там старий номер, я так роблю не один рік, гроші прийдуть на основний рахунок.
 
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
З Фішки можна вивести на будь-який номер lifecell.
Там незначний коміс є за переказ
Немає
Можливо зараз немає, раніше був, хоча може бути що я щиро помиляюсь
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Смотрите в новостях. Где изменение тарифов, там и бесплатный переход.
Раніше це не спрацьовувало. Колись писав про цю хитрість: я змінив тариф на той, що мав здорожчати - і безоплатного переходу не було, бо зміна відбулася ПІСЛЯ публічного оголошення про подорожчання. Тобто, якщо людина ВЖЕ була на певному тарифі, і він в цей момент подорожчав - його можна змінити на інший безоплатно.
Подскажите, есть ли возможность с какого-то тарифа, бесплатного перехода в тариф Единый?
Це питання краще, мабуть, в темі Єдиного ставити. Там на останній сторінці і відповідь від мене є (під хайдом).
 

Bebobi

Заблокирован
Реєстрація
04.01.22
Місто
Ужгород
Телефон
Pixel 5
Думаю над переходом на life від кс, цікавить сімка для 4г типу домашній інтернет (анлім, тільки 4G) але хочеться спочатку перевірити швидкість в своєму будинку, чи є якась опція взяти сімку на тест у них в магазині або якийсь сервіс де можна глянути заміри швидкостей по своєму місту? зараз у мене тариф 225грн/міс (не 4 тижні) на кс, а також контракт 200 грн/міс (не 4 тижні) для розмов і інтернета в телефоні
 
Зверху