Андрюх@dp.ua
Пенсіонер
В Ланосі достатньо включити габарити і ПТФ вже увімкнуться.штатні ПТФ вмикаються лише, якщо увімкнено основне світло
В Ланосі достатньо включити габарити і ПТФ вже увімкнуться.штатні ПТФ вмикаються лише, якщо увімкнено основне світло
Знайомого в Польщі оштрафували за те що в населеному пункті їхав з ввімкненими ПТФ, кажуть, що в Польщі в населеному пункті їх вмикати заборонено взагаліОсь тут і вмикається неоднозначність. Неосвітлена ділянка чи освітленеа Ще сутінки, чи вже темна пора доби...Тобто в місті, якщо воно добре освітлене ліхтарями, можна їздити із ПТФ без ближнього світла.
Недарма, напевно штатні ПТФ вмикаються лише, якщо увімкнено основне світло.
Щодо ЄС, то там правила використання ПТФ дуже жорсткі. В багатьох країнах чітко зазначено, що передні можна вмикати, якщо видимисть менша 100м, інакше штраф, а задні за умови видимості до 50м.
Мене там за то штрафували ще на початку нульових. Причому мій аргумент що у ліску, через який за мить перед поліцейським контролем проїздив, був туман, на них не подіяв.Знайомого в Польщі оштрафували за те що в населеному пункті їхав з ввімкненими ПТФ,
Теж турбувало це питання….. доки не встановив платку ДХО «дальній в повнакалу». Доречи, на Лачетті такі платки дуже легко встановлюються.Виникло цікаве питання - використання протитуманних фар замість ДХО.......
В попередній автівці таке встановлював, з тим контролером і продав. Не хочеться колхозу в новій автівціТеж турбувало це питання….. доки не встановив платку ДХО «дальній в повнакалу». Доречи, на Лачетті такі платки дуже легко встановлюються.Виникло цікаве питання - використання протитуманних фар замість ДХО.......
В мене такі X-tremeVision Pro150 | Philips. (за 400грн не пропонувати!). Крім того, в режимі ближнього світла вмикається ще багато чого, а акум теж чимось заряджати треба, а не тім, що лишилося після вмикання цього режиму.А в чому напряг замінити раз на три роки комплект лампочок у фарах за 300-400 грн?
Чи у вас встановлені ксенон/дорога кукуруза?
Та не раз на три роки, а частіше, бо трасою багато їжджу (може й раз на півроку доведеться міняти). Та й разів у 4-5 дорожче, ніж 300-400 грнА в чому напряг замінити раз на три роки комплект лампочок у фарах за 300-400 грн?
Попереднє авто не мало ДХО. За 6 років проїхав близько 100 тисяч, майже постійно вмикав ближнє. Замінив лампу лише один раз ту, зякою ще була куплена авто. Ще раз міняв лампу в задньому габариті. OSRAM Night braker H1 стояли біля 3-х років так і продав авто з ними.Та не раз на три роки, а частіше, бо трасою багато їжджу (може й раз на півроку доведеться).
Це не колгосп, а життєва необхідність у сучасних реаліях. ПТФ замість ДХВ не підходять, як мінімум, по умовам розташування - в більшості авто ПТФ розташовані дуже низько.В попередній автівці таке встановлював, з тим контролером і продав. Не хочеться колхозу в новій автівці
У мене якось понад 12 років жарівки не перегоряли, хоча й виїзжав тоді понад 50 ткм на рік.Та не раз на три роки, а частіше, бо трасою багато їжджу (може й раз на півроку доведеться міняти)
Напряг в тому, що "дальній в пів накала" буде вмикатися автоматично при запуску двигуна (і вимикатися після зупинки). А ближній потрібно самому вмикати-вимикати.А в чому напряг замінити раз на три роки комплект лампочок у фарах за 300-400 грн?
Тут є один слизький момент. Дійсно, за ПДР можна за відсутності ДХВ вмикати замість них ближнє світло. І за Конвенцією дійсно можна використовувати ПТФ замість ближнього світла. Але, гадаю, "транзитивність" тут не спрацює. Гадаю, що у спірній ситуації суд тлумачитиме це в такий спосіб (і я з таким судом в принципі погоджуся): можна за відсутності ДХВ використовувати фари ближнього світла (як такі) у ролі ДХВ, і можна використовувати ПТФ у ролі ближнього світла (як такого), але це _не означає_, що можна використовувати ПТФ у ролі ДХВ.Виникло цікаве питання - використання протитуманних фар замість ДХО. У ПДР прописано чітко: якщо немає ДХО - вмикай ближнє світло, але погугливши, наштовхнувся на статтю (щоправда, на кацапському Драйві, але про українські реалії). Повний текст під спойлером (там є згадування конкретних статей), якщо коротко - то міжнародною конвенцією дозволяється використання ПТФ замість ближнього світла, а якщо українські закони протирічать міжнародним, то вищий пріоритет мають міжнародні.
Як це вплине на термін роботи ламп, якщо вони не LED, а звичайні галогенки? Влом міняти - добиратись до передніх лампочок у мене досить незручно.."дальній в пів накала"
Замість нитки ближнього світла буде світитись нитка дальнього світла на 1/3 її потужності. Якщо у більшості випадків лампу замінюють через перегоряння нитки ближнього світла, висновки очевидні. На ресурс нитки дальнього світла майже ніяк не впливає.Як це вплине на термін роботи ламп, якщо вони не LED, а звичайні галогенки? Влом міняти - добиратись до передніх лампочок у мене досить незручно.."дальній в пів накала"
Ближній окремо, його давно поміняв на LED.Замість нитки ближнього світла
Все саме так. Років 10 тому спаяв собі платку ШІМ-модуляції на ATMEGA- процесорі зі ступенчастою регуляцією кнопкою скважності з ключовим увікменням силового P-N-P транзистора, що задіює ДС, від 17% до 80-ти і з тих пір горя не знаю.Замість нитки ближнього світла буде світитись нитка дальнього світла на 1/3 її потужності.
Ці контролери якраз тільки під галоген. Плюс, на деяких є "плавний старт - плавний стоп", який спіраль виводить в режим не миттєво, а плавно за пару секунд, що теж гарно впливає на довговічність.Як це вплине на термін роботи ламп, якщо вони не LED, а звичайні галогенки?