Останнє редагування модератором:
На Алі нема?Стартак 130 от Моторола дуже чудово ловить мережу за містом. Є одна біда, акумулятор вже не знайдеш на цю раціюТа чего ж. Там GSM 900. Эти сети работают.
Не дивився в бік Алі. Взагалі. Там товар 50/50.; Ще й очікуванняНа Алі нема?Стартак 130 от Моторола дуже чудово ловить мережу за містом. Є одна біда, акумулятор вже не знайдеш на цю раціюТа чего ж. Там GSM 900. Эти сети работают.
А нащо стару забирати? Її просто відключають від мережі і вона стає сміттям.У минулому році була вже навіть не заміна, а просто видали нову карту, не забираючи стару.
Раніше забирали стару. Ще і якусь заяву на заміну треба було підписувати.А нащо стару забирати? Її просто відключають від мережі і вона стає сміттям.У минулому році була вже навіть не заміна, а просто видали нову карту, не забираючи стару.
Для підтвердження, що співробітник не відновив собі чужу картку. Зараз холдер забирають, а перед тим його ще фотографують.А нащо стару забирати? Її просто відключають від мережі і вона стає сміттям.У минулому році була вже навіть не заміна, а просто видали нову карту, не забираючи стару.
Тю, та у КС там у кінцевого співробітника без варіантів відновити чужу картку. Треба знати iccid, який треба ввести в систему.Для підтвердження, що співробітник не відновив собі чужу картку. Зараз холдер забирають, а перед тим його ще фотографують.А нащо стару забирати? Її просто відключають від мережі і вона стає сміттям.У минулому році була вже навіть не заміна, а просто видали нову карту, не забираючи стару.
Багато разів проводив заміну БЕЗ надання SIMТю, та у КС там у кінцевого співробітника без варіантів відновити чужу картку. Треба знати iccid, який треба ввести в систему.
А розказують, що не поміняєш сімку так просто, зареєстровану на паспорт, ось вам приклад.Сегодня посещал магазин Киевстар для замены сим. Номер предоплаты, зарегистрированный на паспортные данные. Консультант отправил код и попросил его назвать. На вопрос "паспорт потрібно показувати", консультант ответил "для заміни сім достатньо коду з смс". Так было всегда? Почему для персонализированного номера не требуют паспортных данных, зачем тогда нужна привязка, странно...
А якщо номер було вкрадено у власника? І злочинець прийшов чи послав когось його перевипустити, щоб отримати картотримач з новими PIN та PUK? Якщо номер зареєстровано - мають завжди ідентифікувати абонента, інакше на бубуя та реєстрація здалася.Если бы сказали что вы потеряли номер, тода он ы попросил паспорт и востановил ы вам номер! Вы приши с номером рабочем вот он и отправил смс, ему так было проще!
Якщо я зіштовхнусь з таким випадком - то неодмінно про це напишу в соцмережах і попрошу знайомих "розігнати" по пабліках та своїх інфобульбашках.Тогда напишите руководству Киевстар, чтоб они довели до сотрудников как им действовать.