Останнє редагування модератором:
Угу... І черги величезні на шиномонтажі.Начались ежегодные сборы Клуба Любителей Летней Резины на дороге?
Проблема ж не в конкретному сервісі, а в тому, щоби зробити це завчасно.Я вже багато років користуюсь tshina - в них багато точок і адекватний онлайн-запис. Ну і все інше теж добре.
Когда было старое авто без второго комплекта резины, тоже к ним ездил.Я вже багато років користуюсь tshina
Если не секрет, что за резина и какая ширина профиля?Але на сніговій жижі навіть на майже новій гумі заносить
Матадор 185 / 60 / R15Если не секрет, что за резина и какая ширина профиля?
Странно, я никогда не замечал, чтоб на зимней меня на жиже заносило.Матадор 185 / 60 / R15
Я теж не вийопуюсь, але на повороті під 60гр трохи заносить.старался не выеживаться
Як на мене, для бенза це якось задовго...Повний прогрів відбувається хвилин через 20-25 руху. Це не задовго?
Та точно задовго. У мене 0.9 турбо більше 15 хвилин і то у люті морози не грівся ніколи.Як на мене, для бенза це якось задовго...Повний прогрів відбувається хвилин через 20-25 руху. Це не задовго?
Схоже. Треба через кілька хвилин руху потрогати патрубки чи не ганяє по великому колуТермостат, не?
Що саме зробити щоб що зрозуміти?Схоже. Треба через кілька хвилин руху потрогати патрубки чи не ганяє по великому колуТермостат, не?
Ще треба нагуглити, де патрубки великого кола..))Що саме зробити щоб що зрозуміти?
Через хвилин 10-15 після запуску помацати патрубок, який від термостату йде на радіатор. Якщо він холодний, або ледь теплий - термостат в нормі. Якщо температура цього патрубку буде співмірна з температурою інших патрубків (підігріву дроселя наприклад, чи пічки) - термостат під замінуЩо саме зробити щоб що зрозуміти?
Авто с климат-контролем и он включен? Если нет его, то что со скоростью работы вентилятора отопителя?Повний прогрів відбувається хвилин через 20-25 руху.
Що за авто? Мене мій Ланос їбе по повній, я свої 16 км до роботи доїзжаю в холодіСьогодні на вулиці -7, біля 5 хв розігріву на бензі - установка перейшла на газ (40 градусів), оберти впали до 1000, ще за 2 хв потихеньку рушив, за 5 хв руху температура антифрізу вже вийшла на робочий режим, оберти 800 на холостому, ще за 15 хв вже тепло в салоні, вентилятор пічки на 2, положення "в ноги".
Спробую погратися кліматом, дякую.Авто с климат-контролем и он включен? Если нет его, то что со скоростью работы вентилятора отопителя?Повний прогрів відбувається хвилин через 20-25 руху.
У меня Вектра Ц с 2.2 двигателем когда была, так при морозах около -15 и включенным климатом тоже грелась минут 15-20 движения.
Я стал климат выключать и принудительно вентилятор включал на 1. Тогда двигатель нагревался минут за 5-7, и только потом я постепенно увеличивал скорость вентилятора. Если же сразу после прогрева двигателя включить климат, он врубал вентилятор на скорость 7 и температура двигателя тут же падала до 70 и ниже. Потом то она опять поднималась...
Ну и термостат проверить не мешает. Если он не работает, то на трассе зимой двигатель вообще не сможет набрать рабочую температуру. Когда-то был у меня авто с нерабочим термостатом, пока съездил на дачу и обратно (в сумме около 80 км) думал ноги отморожу, печка дула еле теплым, а температура двигателя не подымалась выше 50, а на улице было около -10. После замены термостата, в салоне стал "Ташкент"
То я і бачу по місту Ланоси, в котрих решітка пластиковою заглушкою закрита. Або взагалі картоном. Не знаю, в мене коли Ланос був, таких проблем не спостерігав. Та і пічка там люта була.Що за авто? Мене мій Ланос їбе по повній, я свої 16 км до роботи доїзжаю в холодіСьогодні на вулиці -7, біля 5 хв розігріву на бензі - установка перейшла на газ (40 градусів), оберти впали до 1000, ще за 2 хв потихеньку рушив, за 5 хв руху температура антифрізу вже вийшла на робочий режим, оберти 800 на холостому, ще за 15 хв вже тепло в салоні, вентилятор пічки на 2, положення "в ноги".