Інформуємо про статус роботи мережі Київстару станом на 11.00 19 грудня 2023 р.
Компанія відновила швидкісний мобільний інтернет в метрополітені Києва, а раніше мобільний інтернет було відновлено в метро Харкова. Також розпочала роботу інформаційна система «Мій Київстар», де абоненти можуть подивитись залишки на рахунках.
Телеком мережа Київстару практично увійшла в період стабілізації. Так 99% базових станцій на підконтрольній Україні території – у працездатному стані, а клієнтам доступні всі основні базові сервіси: послуги зв`язку та мобільного інтернету, SMS, послуги міжнародного голосового роумінгу та інші. Магазини Київстару відновили надання клієнтам більшості сервісів.
Наразі компанія продовжує покращувати роботу послуги «Домашній Інтернет» у Києві та ряді інших місць, також планує найближчим часом поступово зняти обмеження в швидкості мобільного інтернету.
Спеціалісти Київстар працюють над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу і планують запустити цю послугу для українських абонентів в Німеччині, Чехії, Польщі та ряді інших країн вже найближчим часом.
Для стабілізації роботи послуг компанія залучила весь свій наявний технічний персонал, а також міжнародних партнерів із Швеції, Ірландії, США, Китаю, Фінляндії та інших країн.
Нагадуємо, що якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, необхідно перезавантажити телефон, або включити і виключити «авіа» режим. Також допомагає вибір мережі Київстар у налаштуваннях телефону.
Компанія інформує, що нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв`язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Просимо очікувати офіційної інформації. Дякуємо за розуміння та підтримку.