![Index pointing up :point_up: ☝️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.0/png/unicode/64/261d.png)
![Raised hand :raised_hand: ✋](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.0/png/unicode/64/270b.png)
Технологія VoWiFi буде працювати за умови, що ви зареєструвалися в "рідній" мережі не більше, ніж 10 хвилин тому. У роумінгу не надається.
Останнє редагування модератором:
А в мене й по трасі VoLTE в ЛС працює. Обмеження VoWiFi - ну таке, я наприклад жодного разу не відчув цього обмеження. Ну тобто в усіх різні кейси використання, я перш за все маю на увазі безглючність і стабільність послуги. От єдиний суттєвий (для мене) недолік - VoLTE не працює в режимі LTE Only, якесь дивне це обмеження (не бачу в ньому сенсу), але й цей недолік я здебільшого вже не відчуваю, бо переважно трасою я користуюсь "Одеса-Рені", а по ній всюди LTE від ЛС. Та й ВФ вже підтягуєтьсяGAS, таке собі чудово. VoWiFi має досить серйозні обмеження по часу тоді коли у нормальних європейських операторів воно працює не бачивши рідної мережі місяцями, а то й роками. І VoLTE чомусь в місті працює у мене нормально, а за містом, не зважаючи на хороший сигнал, дуже часто розмова скаче у 3G. (Xiaomi 12)
Я вже неодноразово писав про цю клоунаду Лайфсела з ВоЛТЕ. В операторів країн ЄС це базовий функціонал, а Лайфселл робить якісь дурниці з цією активацією.КС на відміну від Лайфа активовує послугу за замовчуванням. Чому Lifecell так не робить одному Богу відомо.
А яке це має значення для ВоЛТЕ? Воно ж є базовою фічою мереж ЛТЕ+, навіщо робити з його запуску одним з наших операторів клоунаду - телефони підтримувані, непідтримувані, підтримувані, але куплені не там, куплені там, але таки непідтримувані??? Я ще можу зрозуміти якусь там черговість підключення - спочатку контрактники багаті, потім бідні, потім багаті передплатники, потім бідні, нарешті - всі інші.долго в ЕС существуют 4ж сети? Какие доходы операторов там и тут?
В мене з Київстар інша ситуація, припейд номери глухо як в танку, ніхто не підключив ні автоматично, ні за проханням.Ось про що я й говорив, відновив сьогодні сімку Київстар і VoLTE завелося одразу на пристрої який ніфіга не підтримується. При чому варто зауважити що я ніколи не користувався цією послугою який підтримується. Мій перший пристрій де я користувався VoLTE був Redmi Note 7, потім був Ulefone Power Armor 14 Pro, і тепер OnePlus Nord N10 5G і все чудово працює з коробки, навіть на кастомних прошивках. Тому що КС на відміну від Лайфа активовує послугу за замовчуванням. Чому Lifecell так не робить одному Богу відомо. Але через це я не можу використовувати послуги цього оператора, бо мені для роботи критично важливо мати постійний 4G і здійснювати дзвінки без випадання в 3G. Тож дякую Lifecell,але нажаль з таким підходом до абонентів я кажу ні.
Мабуть тому що не безкоштовно, тому йдеться про доходи операторівА яке це має значення для ВоЛТЕ? Воно ж є базовою фічою мереж ЛТЕ+, навіщо робити з його запуску одним з наших операторів клоунаду - телефони підтримувані, непідтримувані, підтримувані, але куплені не там, куплені там, але таки непідтримувані??? Я ще можу зрозуміти якусь там черговість підключення - спочатку контрактники багаті, потім бідні, потім багаті передплатники, потім бідні, нарешті - всі інші.долго в ЕС существуют 4ж сети? Какие доходы операторов там и тут?
Костыль это CSFB.Arp, волте это как раз не базовая услуга, а надстройка которая по факту костыль. И реализовано оно не очень красиво потому нужны всякие профили и прочее
Що за апарат?В мене з Київстар інша ситуація, припейд номери глухо як в танку, ніхто не підключив ні автоматично, ні за проханням.Ось про що я й говорив, відновив сьогодні сімку Київстар і VoLTE завелося одразу на пристрої який ніфіга не підтримується. При чому варто зауважити що я ніколи не користувався цією послугою який підтримується. Мій перший пристрій де я користувався VoLTE був Redmi Note 7, потім був Ulefone Power Armor 14 Pro, і тепер OnePlus Nord N10 5G і все чудово працює з коробки, навіть на кастомних прошивках. Тому що КС на відміну від Лайфа активовує послугу за замовчуванням. Чому Lifecell так не робить одному Богу відомо. Але через це я не можу використовувати послуги цього оператора, бо мені для роботи критично важливо мати постійний 4G і здійснювати дзвінки без випадання в 3G. Тож дякую Lifecell,але нажаль з таким підходом до абонентів я кажу ні.
Коли підключала Київстар контракт попросила оператора активувати, все працювало (погано працювало, були не дозвони, також номер вилітав з мережі, співбесідники погано чули і просили передзвонити) до взлому оператора. Після відновлення послуг VoLTE не підключене, при зверненні в колл центр - мороз
З lifecell, як допоміг активувати форумчанин, так і працює без проблемно на двох номерах.
Це дуже дивно враховуючи що даний телефон навіть офіційно підтримуєтьсяVadymUA, iPhone 11-13
Думаєте що придумую?Це дуже дивно враховуючи що даний телефон навіть офіційно підтримуєтьсяVadymUA, iPhone 11-13
В мене був підключений VoLTE від Київстар в перший день контракту, після аварії відключили і більше не підключили.Inn@, Київстар VoLTE на контракті через чат підключив за 5 хвилин, а от припейд щоб підключити постійно говорять та пишуть що офіційного запуску не було ні для кого з абонентів.
Хоча контракт телефон не зі списку, а припейд телефон зі списку.
Більше схоже на стандартну відписку, щось схоже відписували(не на офіційний запит,) десь коли Лайф запустивТа начебто збирається.Я так розумію що Vodafone не збирається запускати VoLTE найближчим часом. Шкода.