Що не так із цим провайдером? Місяць назад мій знайомий хотів підключити Домашній Інтернет Київстар, подав заявку і чекав підключення, зателефонували і повідомили що не можуть підключити, немає вільних портів на свічу. У чора мені зателефонували з Київстару і запропонували відновити користування інтернетом за 50грн/місяць протягом року, я їм не користувався мабуть роки три, думаю ОК підключайте і кидайте кабель новий (старий я відрізав). Через 5 годин телефонує якийсь диспетчер Київстар у і повідомляє що ми вас не можемо підключити, тому що немає вільних портів на свічу, сказала чекати кінець весни або початок літа. Дурдом, навіщо рекламувати і впарювати те що не можливо підключити? Кажуть по вашій адресі є підключення, а потім посилають в одне місце. Навіщо мені телефонувати і потім морозитися? Тупорила логіка в них