станом на зараз є більш непереборні обставини, принаймні у мене. Дайте помріятигоріх Греція і працювати по 2 години на день, тоді питання - за що жити
Якщо жити є за що - то питання нащо працювати 2 години на день)
Мабуть, малася на увазі праця в своє задоволення Що, як на мене, практично повний аналог практикування хоббі.Якщо жити є за що - то питання нащо працювати 2 години на день)
90% людей - правші. У них реакція краще на події, які зправа від них, тобто - перешкоди, пішоходи і т.д. Праву частину авто важливіше контролювати, бо сидиш зліва. Не кажучи вже смикати ручку, коли механіка або перемикати автомат (це також іноді треба, наприклад, на павершифті треба вмикати N при зупинках, щоб не вбивати коробку, знижену передачу при проїзді поганої місцевості і пробуксовках).Які аргументи на користь саме правостороннього руху з точки зору логіки, а не звички? І я кажу про кермування авто, а не кінними упряжками, якщо що)
Курити косячок і обіймати мулаточок... горіх, qrwa, де ти взявся з такими текстами??їздити на скутері, працювати 2 години на день, жерти рибу і апельсини, пити вино з місцевими по вечорах і втикати на море.
А можна посилання на якесь адекватне джерело такого припущення? Я його не заперечую, але вперше чую. (не про те що 90% правші, а про те що у правшів реакція на події праворуч краща).90% людей - правші. У них реакція краще на події, які зправа від них, тобто - перешкоди, пішоходи і т.д.
Механіка як на мене - то суцільна дроч. Від неї слава богу людство поступово відмовляється. Окрім дешевизни плюсів - 0. Ну але для її любителів можливо з 0 навчитись правою рукою і правда буде трохи легше. Ну а про автомат - це вже смішно що там складніше 2 рази на день переставити ручку в інше положення лівою рукою а не правою. Це супер проста маніпуляція.Не кажучи вже смикати ручку, коли механіка або перемикати автомат (це також іноді треба, наприклад, на павершифті треба вмикати N при зупинках, щоб не вбивати коробку, знижену передачу при проїзді поганої місцевості і пробуксовках).
Ну так там і поліції купа. Середньостатистичний громадянин доживає до 80 років, причому найбільший ризик померти від серцево-судинних захворювань чи раку, ніж від кулі.Чи США не занадто криміногенні?
Під недовгим перельотом рахую до 8-9 годин, коли не обов'язково спати в літаку. Але це для міжконтинентальних. В США доволі розвиненкне автобусне сполучення та перельоти всередині країни. І там є що подивитись.Тоді і США не пасує. Який там громадський транспорт, про що ви. Які недовгі перельоти
На Корфу. + ще снорклінгом можна.А я хотів би якщо зараз міг - на півроку десь на грецький острів поселитися в невелике містечко, їздити на скутері, працювати 2 години на день, жерти рибу і апельсини, пити вино з місцевими по вечорах і втикати на море.
Який там рух, перельоти, мова і релігія - по барабану.
Нічого собі у вас недовгі перельоти) Для мене усе що більше 4х, максимум 5 годин - це вже дуже довго і виснажливо. Про міжконтинентальні - взагалі мовчу.Під недовгим перельотом рахую до 8-9 годин, коли не обов'язково спати в літаку.
Найбільша дроч їхати на сараї типу Нісан Кашкай з двигуном 1,3 і автоматичною коробкою. Особливо на невелички пагорби...Механіка як на мене - то суцільна дроч.
Зараз досі на атмосферні 1.3 і ставлять гідротрансформаторний автомат?) Ніби на малі двигуни зараз або робот, або варіатор. Вони не відбирають потужність на відміну від автомата.Найбільша дроч їхати на сараї типу Нісан Кашкай з двигуном 1,3 і автоматичною коробкою. Особливо на невелички пагорби...
Я давно читав про це, не знайду де, завжди цікавлюсь подібним, наукою, генетикою, фізіологією, читаю подібні статті і дослідження. Що швидко знайшов, тут є згадка про цю особливість, вибір підсвідомо предметів праворуч або ліворуч, більша концентрація уваги також.А можна посилання на якесь адекватне джерело такого припущення?
Там двигун буде "одноразовий" - розігнаний і турбований зазвичай, з маленьким строком придатності, але з достатньою потужністюз двигуном 1,3
Це ми просто звикли до хорошого, і забуваєм, що пів України це центральна частина Європейського континенту. Британія це наче, задвірок Європи. Звідсіля приміром до Єгипту чи Кіпру майже 6 годин летіти. Тоді як в Нью-Йорк 8 годин, в Пекін 10. То вже ті пару годин особливої різниці не роблять.Нічого собі у вас недовгі перельоти) Для мене усе що більше 4х, максимум 5 годин - це вже дуже довго і виснажливо
Ну я б посперечався. Уся західна Європа сильно ближче ніж була нам до війни з Києва. Канари, Азорські оствори теж Ближче. Та і фактично уся континентальна Європа усе ще в 4х годинах льоту.Це ми просто звикли до хорошого, і забуваєм, що пів України це центральна частина Європейського континенту. Британія це наче, задвірок Європи. Звідсіля приміром до Єгипту чи Кіпру майже 6 годин летіти. Тоді як в Нью-Йорк 8 годин, в Пекін 10. То вже ті пару годин особливої різниці не роблять.
Я років 20 проїздив на механіці, а ще 20 - на гідравлічному автоматі.Окрім дешевизни плюсів - 0.
Ну от тут от це таки незручно, бо рука рухається по свіжонаписаному і буде мазати чорнила, якщо ви не шульга звісно.P.S. бачив по темі що хтось вказував що писати з права на ліво некошерно ))
Дуже Вас поважаю, однак згадайте про мистецтво арабської каліграфії. Перси та араби а також євреї пишуть так тисячоліття. Про які сліди від чорнил Ви говорите? Чи то глум чи то необізнаність. Імхо.Ну от тут от це таки незручно, бо рука рухається по свіжонаписаному і буде мазати чорнила
Тому воно і називається мистецтвом, що вимагає значно більше зусиль ніж написання звичайних повсяденних нотаток звичайною людиною. А те що потребує більше зусиль є очевидно менш зручним. Чи ви будете мене переконувати, що тримати руку у підвішеному стані під час письма це дуже зручно?Дуже Вас поважаю, однак згадайте про мистецтво арабської каліграфії. Перси та араби а також євреї пишуть так тисячоліття. Про які сліди від чорнил Ви говорите? Чи то глум чи то необізнаність. Імхо.