Prorab
Skylark
Мой сегодняшний диалог с техподдержкой КС
В общем, мы на вас болт ложили, дякуємо за порозуміння (с)08:38 AM
Вітаю. В мене вже цілу добу немає домашньго інтернету. Що сталося, і коли його відремонтують?
08:41 AM
Перевіряю.
Вибачте, але наразі на нашому обладнанні по будинку відсутнє живлення
Але технічні спеціалісти вже займаються вирішенням цієї проблеми
Будь ласка, періодично перевіряйте відновлення послуги. Вибачте за тимчасові незручності❤
08:43 AM
Живлення є, я в цьому дому знаходжусь на данний час.
08:43 AM
Живлення немає саме на обладнанні домашнього інтернету
Але дана проблема вже на вирішенні.
08:44 AM
гаразд, коли мені чекати відновлення послуги, за яку я плачу гроші?
Мені дуже важливо отримувати послугу. Якщо я не отримаю її від вас, мені доведеться шукати іншого провайдера.
08:45 AM
Наразі не вказано точного терміну вирішення. Вибачте. Інтернет може з'явитися як через годину, так і через кілька
08:45 AM
Оголосіть терміни вирішення проблеми. Стандартні відписки у стилі "проблема вирішується" мене не влаштовують.
08:46 AM
Вибачте, але я вказала що в даної проблеми на жаль, не вказано точного терміну вирішення.
08:47 AM
Зрозуміло. Я почув вашу позицію. Схоже, настав час змінювати провайдера. Дякую, всього гарного вам, здоров'я, успіхів.