Можете спробувати відмовитися від послуги та попросити повернути кошти. Потім вивести на банківську картку...
Поповнюєш на вказану суму. Приходить "все ок", "все підключено". Але по факту: ніфіга не працює. Ще й підтримка звинувачує тебе: "Ви не виконали основну вимогу всіх тарифів водафон: перше поповненя для активації.
"Vodafone UA" Навіщо впроваджувати такі акції, які дуже схожі на шахрайство?
А в мене таке питання виникло. Є поличковий Joise Start special. Без першого поповнення, але був підключений пакет послуг у подарунок за поповнення від 10 грн. Це рахується? Якщо прийде пропозиція РБА, то все повинно працювати? До речі, потім ще й номер змінював за гроші, але ж це не має значення, чи не так?Ніяких, тереба було спочатку місячно підключити а потім вже РБАТариф SN Unlim. Підключив пропозицію РБА на рік за 365грн. Але тариф без першого поповнення, тому нічого не працює. Техпідтримка каже поповнитися на місячну абонку, тільки потім запрацює. Може є які варіанти?
Вчера решил не подключать РБА на базовых. Дозвонился до оператора и тот постарался меня убедить, что всё сработает правильно, только нужно на 15 грн пополнить больше, чтобы снялась дневная оплата. И это на базовых условиях. Вообщем, разводилово ещё то!Декілька днів поспіль звертався до підтримки. Навіть оформили запит до технічного відділу. Відповідь одна: поповнюйте ще на 410грн і чекайте поки активується тариф і зніме кошти. Або *101*444#.Якщо гроші взяли, треба душити підтримку, хай підключають.Тариф SN Unlim. Підключив пропозицію РБА на рік за 365грн. Але тариф без першого поповнення, тому нічого не працює. Техпідтримка каже поповнитися на місячну абонку, тільки потім запрацює. Може є які варіанти?
Не рекомендую підключати , якщо у вас тариф на базових умовах.Тримайте нас в курсі цієї справи. Бо маю таку саму пропозицію на таких саме умовах
Не працює, до цього часу.svip, ну шо там, зафуричило?)
Я звісно ж розумію, що це гарна ціна для цього тарифу якщо навіть докинути 410грн. Але є одне але. В моєму випадку це номер не основний. Є інші номери в моїй сім'ї (в тому числі інших операторів) з активними тарифами і послугами.
Номер не використовувався більше року. Потім, впродовж травня, водафон починає засипати смс по типу - цитую дослівно "Досі не отримали рік зв'язку за 365грн? Нагадуємо: потрібно просто поповнити рахунок на 365 грн одним платежем. Ми самі все підключимо."
Поповнюєш на вказану суму. Приходить "все ок", "все підключено". Але по факту: ніфіга не працює. Ще й підтримка звинувачує тебе: "Ви не виконали основну вимогу всіх тарифів водафон: перше поповненя для активації.
"Vodafone UA" Навіщо впроваджувати такі акції, які дуже схожі на шахрайство?
Скільки голодний був ?на superNet Unlim предложение Гба за 470 грн
у травні були дві пропозиції тапнути і отримати 160 і 250 грн, разом вистачило на підключення пакета на місяцьСкільки голодний був ?на superNet Unlim предложение Гба за 470 грн
Да, за акционный ГБА тоже возвращают деньги. Но я тогда делал переход в другой тариф - с Джойс Старт в Unlim. А вот при Unlim особо и вариантов для перехода нет - разве что если появится акционное предложение в тариф 4G Smart (без начисления первого пакета по тарифу)Є в правилах, якщо відмовитися від РБА, гроші повертають. Але можливо, то якщо повноцінний РБА. За акційний можуть сказати "допобачення".
правильный код типо "пожалуйста" ?Отправив СМС с правильным кодом на 6216 можно получить 100 бонусных грн. на 3 дня.
это ж индивидуальноправильный код типо "пожалуйста" ?Отправив СМС с правильным кодом на 6216 можно получить 100 бонусных грн. на 3 дня.