Електромобілі - придбання, практика, користування

Sem

Реєстрація
06.07.14
Місто
Тернопіль
Телефон
Apple iPhone 11
К европейским таких претензий нет?
Теоретично не має бути, оскільки їх збирають на іншому заводі, в Європі.
Але практично - немає відгуків, оскільки в України європейські версії не везуть, бо вони коштують значно дорожче 20-30 тисяч за китайчатину.
на РІА пару пригнаних з Європи бачив ІД4, але цінник значно вищий за "китайські"
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Появились новые подробности относительно планов Toyota по внедрению в электрокары имитации механической коробки переключения передач (МКПП). Судя по всему, японская компания хочет в мельчайших деталях добиться реального ощущения использования МКПП, а значит, ей придётся скопировать абсолютно всё, включая и не самые приятные особенности технологии.

В новом патенте Toyota говорится, что если бы автомобиль никогда не глох, то это могло бы вызвать чувство дискомфорта у водителей, которым знакомы ощущения от вождения автомобиля с механической коробкой передач. Следователь, электрокар должен имитировать не только МКПП, но также тахометр и так называемый холостой ход. Таким образом, если при старте частота вращения холостого хода опустится ниже определённого значения при выжатом сцеплении, то инвертор автомобиля мгновенно установит крутящий момент электродвигателя на нулевое значение. Другими словами, автомобиль попросту заглохнет. При этом в патенте не уточняется, будет ли всё это сопровождаться характерными звуками, которые издаёт бензиновый двигатель в подобных ситуациях.

При этом в патенте указано, что водитель сможет отключить имитацию механической коробки передач, а в некоторых ситуациях система автоматически может предотвращать «глушение мотора», если это может нести потенциальную опасность, вроде угрозы столкновения.

Стоит отметить, что Lexus, принадлежащая Toyota, уже продемонстрировала пример работы механической коробки передач в электрокарах.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
имитации механической коробки переключения передач (МКПП)
Боже... яке кончене..(с) :oops: Звісно, хай качають ліву ногу по київським заторам (побільше тупих ремонтів у часи пік та іопнутих недобудованих мостів від Кличка))), і ще не забудуть відкат під гірку імітувати.. А може далі піти, імітувати їзду на фірі з кобилою? І запах навозу обовʼязково! :ROFLMAO: :poop:
 
Останнє редагування:

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
S24+
LG-шні пакети на сьогодні самі холодоненависні. Panasonic та BYD - навпаки. Але це загально, бо залежить від хімії.
 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
 

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів
Хороша ідея.
Нажаль, в статті не розкрита тема, чи вистачить потужності генератора щоб стартувати без очікування зі сильно розрядженою батареєю?
Хоча, така ситуація малореальна. А також яка ємність бензинового баку?
А, головне, через проїзд скількох км після повної зарядки батареї починає вмикатися генератор?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.03.23
Місто
Суми
Мені більше цікавить, наскільки ця система надійна і довговічна. Бо як відомо чим простіше, тим надійніше
Ну і сама ідея зовсім не нова - Шевроле Вольт був ще в 2007 році
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
...А також яка ємність бензинового баку?
Приблизно можна вирахувати:


При повному баку це – 820 км.

Переваги e-power
Шлях від Києва до Луцька зайняв 5 годин, а зворотня дорога ще 5 годин і 20 хвилин. Ми проїхали 815 км і жодного разу не зупинялися для заряджання батареї Nissan Qashqai – вистачило палива у баку для генератора.

При чому, витрата палива була в межах 5,4-5,7 л\100 км.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Тре ГБО для економії
 

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів
Приблизно можна вирахувати:
Рахую.
Якщо припустити що на на самій електриці авто здатне проїхати 400 км, а розхід бензину на 820 км склав 5.7л/100км, то це 5.7*4.2 = 23.94л.
Тобто бак на 25л.
Якщо на електриці 300 км , то 5.7*5.2 = 29.64л. Бак на 30л.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Приблизно можна вирахувати:
Рахую.
Якщо припустити що на на самій електриці авто здатне проїхати 400 км, а розхід бензину на 820 км склав 5.7л/100км, то це 5.7*4.2 = 23.94л.
Тобто бак на 25л.
Якщо на електриці 300 км , то 5.7*5.2 = 29.64л. Бак на 30л.
щось мені здається, що п/бак 5,7*8, 2=46, 74, тобо ±45л
 

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів
бак 5,7*8, 2=46, 74, тобо ±45л
Та ні, треба враховувати пробіг на електриці! (За умови що виїхали на повністю зарядженій батареї).
Тоді, якби бак був 45л, то загальний пробіг мусив би скласти під 1100 км, а то й більше.
Тому й кажу, стаття малоінформативна, швидкість зарядки батареї від акумуляторів у русі вельми гуляє в залежності від дорожніх умов, головним чином від швидкості руху.

Якщо ж виїздити на повністю розрядженій батареї, заряджаючи її на ходу від бензинового генератора - то це схема менш економічна за звикле бензинове авто.
 
Реєстрація
13.05.22
Місто
Lutsk
Телефон
SGS21U+iPhone SE2
А є хто користується чимось на зразок i-Miev? Цікавить як дружить акумулятор із швидкою зарядкою? Маю безкоштовну 25квт на роботі, а вдома заряджати немає як.

Mitsubishi_i-MiEV-01@2x.jpg
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
бак 5,7*8, 2=46, 74, тобо ±45л
Та ні, треба враховувати пробіг на електриці!...
в статті ж наче зазначено, що
При повному баку це – 820 км.
Все як і було при використанні ДВС: залив паливо у бак і їдь собі. Але колеса крутить електродвигун, який бере енергію від батареї. Її ємність не велика, але то не є проблема. Бо Nissan Qashqai e-power не потребує заряджання від розетки взагалі, а використовує для цього власний генератор, встановлений під капотом і який працює на бензині.
 

fiunigo

Заблокирован
Реєстрація
18.05.24
Місто
Львів
Nissan Qashqai e-power не потребує заряджання від розетки взагалі, а використовує для цього власний генератор, встановлений під капотом і який працює на бензині.
ККД такої схеми менший за ККД звиклого бензинового двигуна, то про які 5.4-5.7л/100км може йтися, якщо без першої підзарядки до повного від розетки виїздити?
А такого розміру і ваги кашкай на бензині по трасі ніколи менше 8-9л/100 не бере!
 
Реєстрація
26.01.17
Місто
Львів
Їздила людина на море на попередньому поколінні Кашкая на море закордон нещодавно, той що гібрид 1.3. Їхала і цілу дорогу матюкалась, дуже малопотужне авто та ще й жере в межах 13л на трасі. Є план продати і повернутись на нормальний двз.
 
Зверху