Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Пропоную впровадити наступну традицію в цій темі: після того, як автор повідомлення зробив допис у цій темі про зміни в умовах тарифу(ів) чи послузі (послугах), він у шапку теми заносить запис про зміни й дає посилання на свій пост.
Наприклад, зміст шапки теми з посиланням на повідомлення автора:
Але блін є капкан. На сайті відображається як така послуга що треба підключити, а в додатку, як така що підключена...
Одначе ж, зателефонував на номери в відключених телефонах, все нормально, автовідповідач не працює.
На одному номері відключав сьогодні.
Як можна базові послуги (хто дзвонив, автовідповідач, ...) робити платними? У конкурентів безкоштовно.
Мені як раз потрібні ці послуги але не подобається що зроблять платно. Але зараз гівняно працює, може краще стане. Наприклад зараз про автовідповідач не приходять SMS що вам хтось залишив запис а мають приходити. А коли дзвониш 775 то тоді можна прослухати що вам залишили на автовідповідач хоча SMS не приходив.
Як можна базові послуги (хто дзвонив, автовідповідач, ...) робити платними? У конкурентів безкоштовно.
Мені як раз потрібні ці послуги але не подобається що зроблять платно. Але зараз гівняно працює, може краще стане. Наприклад зараз про автовідповідач не приходять SMS що вам хтось залишив запис а мають приходити. А коли дзвониш 775 то тоді можна прослухати що вам залишили на автовідповідач хоча SMS не приходив.
Постійно приходять SMS, що хтось не додзвонився, і залишив повідомлення на автовідповідач. Навіть якщо я не відповідаю на дзвінок деякий час, включається автовідповідач.
Для тих хто обурюється.
Невже ви досі не зрозуміли, що КС старається зменшити абонбазу?
Проаналізуйте його дії за останні 3-4 роки.
З якої причини, та задля чого, незрозуміло, але відсіює наполегливо.
Як можна базові послуги (хто дзвонив, автовідповідач, ...) робити платними? У конкурентів безкоштовно.
Мені як раз потрібні ці послуги але не подобається що зроблять платно. Але зараз гівняно працює, може краще стане. Наприклад зараз про автовідповідач не приходять SMS що вам хтось залишив запис а мають приходити. А коли дзвониш 775 то тоді можна прослухати що вам залишили на автовідповідач хоча SMS не приходив.
Для тих хто обурюється.
Невже ви досі не зрозуміли, що КС старається зменшити абонбазу?
Проаналізуйте його дії за останні 3-4 роки.
З якої причини, та задля чого, незрозуміло, але відсіює наполегливо.
Ти мені скажи хто звідти тікає?? Та шиш кого пересунеш на другого оператора, прикіпіли намертво, пропонував водафон РБА, нє нєпайдьот, в мене всі на київстарі хто до мене буде дзвонити, кажу ти будеш з нього, а до тебе на твій київстаровський тобі будуть.
Як можна базові послуги (хто дзвонив, автовідповідач, ...) робити платними? У конкурентів безкоштовно.
Мені як раз потрібні ці послуги але не подобається що зроблять платно. Але зараз гівняно працює, може краще стане. Наприклад зараз про автовідповідач не приходять SMS що вам хтось залишив запис а мають приходити. А коли дзвониш 775 то тоді можна прослухати що вам залишили на автовідповідач хоча SMS не приходив.
Для тих хто обурюється.
Невже ви досі не зрозуміли, що КС старається зменшити абонбазу?
Проаналізуйте його дії за останні 3-4 роки.
З якої причини, та задля чого, незрозуміло, але відсіює наполегливо.
Ти мені скажи хто звідти тікає?? Та шиш кого пересунеш на другого оператора, прикіпіли намертво, пропонував водафон РБА, нє нєпайдьот, в мене всі на київстарі хто до мене буде дзвонити, кажу ти будеш з нього, а до тебе на твій київстаровський тобі будуть.
Ти мені скажи хто звідти тікає?? Та шиш кого пересунеш на другого оператора, прикіпіли намертво, пропонував водафон РБА, нє нєпайдьот, в мене всі на київстарі хто до мене буде дзвонити, кажу ти будеш з нього, а до тебе на твій київстаровський тобі будуть.
Як можна базові послуги (хто дзвонив, автовідповідач, ...) робити платними? У конкурентів безкоштовно.
Мені як раз потрібні ці послуги але не подобається що зроблять платно. Але зараз гівняно працює, може краще стане. Наприклад зараз про автовідповідач не приходять SMS що вам хтось залишив запис а мають приходити. А коли дзвониш 775 то тоді можна прослухати що вам залишили на автовідповідач хоча SMS не приходив.
Ти мені скажи хто звідти тікає?? Та шиш кого пересунеш на другого оператора, прикіпіли намертво, пропонував водафон РБА, нє нєпайдьот, в мене всі на київстарі хто до мене буде дзвонити, кажу ти будеш з нього, а до тебе на твій київстаровський тобі будуть.
Сама процедура переходу дуже проста, навіть людина яка не може онлайн створити заявку просто може прийти у відділення того оператора на який хоче перейти.
колись поняття "бізлім дзвінки" не було. не було абонлпат на КС було виключно оплата за хвилину розмови.
наприклад той же водафон дає автовідповідач та повідомлення про пропущений безкоштовно
Не дають вони вже тариф за 75грн
В мене свобода за 125, зробив заявку до водафон, кс прислав лише смс про знижку на тариф 20% на 3 міс
Ніхто не телефонував та не питав чому я вирішив перейти, номер с 2007року
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.