Сів ББЖ і БС-ка не може сама запуститися.Схожа ситуація була літом, під час відключень електроенергії.
Сів ББЖ і БС-ка не може сама запуститися.Схожа ситуація була літом, під час відключень електроенергії.
Взагалі не зникала за останні два дні вимкнень, кс ледь витримав, вф падав за годину.Як у Вас з мережею? Мережа Lifecell зникла. Сім зареєструвалася в мережі КС.
Я переніс водафон на лайф і у мене таке є зараз, каже "невірно набраний номер" або "даний номер не обслуговується"У когось були сьогодні проблеми з додзвоном на перенесені номери? До мене не мали змоги зателефонувати, більше того було повідомлення номер не існує.
Буває ще гугл дзвонилка навмисно цифру 0 забирає і таке кажеЯ переніс водафон на лайф і у мене таке є зараз, каже "невірно набраний номер" або "даний номер не обслуговується"У когось були сьогодні проблеми з додзвоном на перенесені номери? До мене не мали змоги зателефонувати, більше того було повідомлення номер не існує.
підтримка лайф сказала що проблема у інших операторів (а саме водафон)
та буває що не можуть додзвонитись і уходить в автовідповідач хоча я біля антени в 100 метрах ну максимум в 1км
я пробував міняти номер на +380... всерівно "невірно набраний номер"Буває ще гугл дзвонилка навмисно цифру 0 забирає і таке кажеЯ переніс водафон на лайф і у мене таке є зараз, каже "невірно набраний номер" або "даний номер не обслуговується"У когось були сьогодні проблеми з додзвоном на перенесені номери? До мене не мали змоги зателефонувати, більше того було повідомлення номер не існує.
підтримка лайф сказала що проблема у інших операторів (а саме водафон)
та буває що не можуть додзвонитись і уходить в автовідповідач хоча я біля антени в 100 метрах ну максимум в 1км
Щось не розумію, які питання до фахівців Лайфселу? Смс надсилаються до Епл? Наче ж так. Тобто, оператор свою функцію виконав. Епл не робить активацію? Схоже на те. То чому це має вирішувати Лайфсел?Оператор каже, що надіслано 14 повідомлень і то до Епл вони не доходять. Тож то їх проблема. Розбиратись не хочуть взагалі. Це ще я з якімись фахівцями платинум клубу спілкуюсь))
на 192 сторінці цієї теми я описував свою проблему з активацією аймесседж.. в мене теж за словами оператора "відправлялись" смс і справно знімались кошти за це.. дякуючи добрим людям з цього форуму проблему передали технічним спеціалістам лайфцелл і ті, в свою чергу, все пофіксили.. проблема виявилась на стороні лайфцеллЩось не розумію, які питання до фахівців Лайфселу? Смс надсилаються до Епл? Наче ж так. Тобто, оператор свою функцію виконав. Епл не робить активацію? Схоже на те. То чому це має вирішувати Лайфсел?