Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК), наклала штраф на компанію «Київстар» за порушення прав споживача. Про це
повідомляє видання dev.ua.
Причиною стала скарга громадянки, яка звернулася до НКЕК через відмову оператора під’єднати їй послугу «Домашній Інтернет» за місцем проживання. Після проведення перевірки комісія
встановила, що «Київстар» мав технічну можливість надати послугу, але не зробив цього.
Представники НКЕК зазначили: «ПрАТ «Київстар” не надало громадянці Крігер С. М. відповіді у строки, передбачені законодавством, що є порушенням частини другої статті 104 Закону України «Про електронні комунікації”), підпункту 10 пункту 39 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295».
Таким чином, оператор порушив Закон України «Про електронні комунікації» щодо надання електронних комунікаційних послуг кінцевому користувачу.
За результатами розгляду справи НКЕК прийняла рішення застосувати до «Київстар» адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу. Сума штрафу становить 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що дорівнює 17 000 гривень.
На момент публікації новини ПрАТ «Київстар» не надало офіційних коментарів щодо ситуації, що склалася.
Раніше ми повідомляли, що з 2025 року «Київстар»
зосередиться на розбудові волоконно-оптичних мереж GPON, відмовившись від FTTB.
«Київстар» прокоментував ситуацію з підключенням інтернету
Компанія «Київстар» надала коментар щодо ситуації з підключенням послуги «Домашній Інтернет», про яку повідомлялося вище. У відповіді на запит dev.ua оператор зазначив, що діє в межах законодавства та виконує рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК).
«Київстар» наголосив, що не відмовляв споживачці у наданні послуги, а запропонував технічне рішення для її підключення. Однак, за словами компанії, абонентка не погодилась на запропонований варіант.
«Абонентка і досі може скористатись підключенням, як тільки надасть доступ до помешкання для інсталяції необхідного обладнання для послуги «Домашній Інтернет» та пройде процедуру ідентифікації особи», — йдеться у відповіді компанії.