Останнє редагування модератором:
потужно...обычно я езжу в районе 90-та км/с...
Я за це і кажу. Коли розетка поруч, можна і попєдаліровать.Якщо на трасі, то аби доїхати з п.А в п.Б - то й їдуть 70 км/г
У тд все-таки обормоти поменше, ход поршня побільше. Номів прілічно, але вони у більш вузькому діапазоні. Турбобєнз поцікавіший в цьому плані, підхват як у дизеля з низів, а крутиться набагато більше.на турбодизелях
Это между двумя городами.потужно
90км в секунду, що за чудо авто?))Это между двумя городами.потужно
То він з грвицапою. Через півроку він гравицапу продав, та перелац почав їздити набагато повільніше. (Кін-дза-дза)90км в секунду, що за чудо авто?))
А може все ж таки корейський (а може й китайський) поролон розсохся за 17 років? Бо під чохлами неочікувано виявилося, що бокова підтримка на подушці сидіння в ідеальному стані, що не буває на пробігах 300+ (На фото вона, на велюрі - сліди від чохла). І ні, її не могли міняти, бо болти на сидіннях не крутилися (на болти вже не надам фотопруф, бо міняв сьогодні сідушки, на розборці файні знайшов; все інше - за бажанням). Враховуючи інші ознаки, типу накладок на педалях, стан керма, дверних карт, надписи на важілях двірнику/світла й таке інше - та навіть стан кузова (до речі, фарба усюди заводська, окрім водійської двері - там до 300 мікрон), на капоті, коли я її взяв, навіть сколів не було, вони вже при мені з'явилися - ще одна опосередкована ознака, що машина трасою мало їздила й цілком могла невеликим містом по 10 тис на рік намотувати. Не в усіх же таксопарки в Києвах, є міста по 2-3 кілометри з одного кінця в іншийКстати, привет пробегу 190тыс(кажется такой ты называл), я тебе говорил, что не может такого быть исходя из тех скудных мелочей, которые были озвучены по машине.
Вот просаженность сидушек еще раз носом в это тычет.
Ну дивись, я купив авто в Болграді, місто 1.6х2.9 км. Там воно провело 3 роки, до цього 13 років в Ізмаїлі (то вже побільше, 3.5х6 км). Я третій власник. Чому оце мешканцям мегаполісів вважається, що усім добиратися по 20 км в один бік на роботу і 50 км на дачу? Я розумію, "намастити губи" якомусь Пасату Б8 - вкласти 500 баксів, щоб продати не за 10-12, а за 15. Але Лачеті?Особисто я в усі розповіді про 20 літні машини з пробігом 190 не вірю
Тут згоден, але теж з огляду на велике й маленьке місто - в нас немає світлофорів і заторів, тож зайві мотогодини не накручуються.З іншої сторони - нехай трасовий пробіг і принесе цятки на капот, зате двигуну 200 тис по місту чи по трасі - велика різниця.
Профдеформація перекупів. Розповідати, що все скручується.Я розумію, "намастити губи" якомусь Пасату Б8 - вкласти 500 баксів, щоб продати не за 10-12, а за 15. Але Лачеті?
В Европе тоже этот прикол знаютз Європи дід в церкву їздив
Толя "Водоканал-Калинівка"?з Вінниці в районний центр 30 км з таксистом на Логані
Ваше право. Моїй машині зараз 13 років, пробіг 80 тисяч. Брав з салону, відповідно перший і єдиний власник.Особисто я в усі розповіді про 20 літні машини з пробігом 190 не вірю
+Профдеформація перекупів
, у батька авто 16 років - пробіг біля 30 т)))Ваше право. Моїй машині зараз 13 років, пробіг 80 тисяч. Брав з салону, відповідно перший і єдиний власник.Особисто я в усі розповіді про 20 літні машини з пробігом 190 не вірю
Є єдиний нюанс, зазвичай такі авто не продаються. Або у випадку продажу, продають знайомим.у батька авто 16 років - пробіг біля 30 т)))
Продавав інше авто перед покупкою цього, через авторіа з відносно таким же пробігом. Перекупки там піщали, щоб збити ціну. Купив молодий для дружини, яка щойно отримала ПВЄ єдиний нюанс, зазвичай такі авто не продаються. Або у випадку продажу, продають знайомим.у батька авто 16 років - пробіг біля 30 т)))