Ну так по картам mono требования по обороту нет, и мне эта их особенность очень нравится.Посмотрим. ИМХО лучше увеличить оборот с 6 до 10 тысяч чем придумывать новые приколы.такой информации на данный момент нет, но не исключаю, что будет
Ну так по картам mono требования по обороту нет, и мне эта их особенность очень нравится.Посмотрим. ИМХО лучше увеличить оборот с 6 до 10 тысяч чем придумывать новые приколы.такой информации на данный момент нет, но не исключаю, что будет
По идее ж и на Gpay распространяется?З 28 квітня по 16 травня 2021 р. отримайте знижку 10% на вхід до ботанічного саду при оплаті карткою Mastercard® на турнікеті
По идее ж и на Gpay распространяется?З 28 квітня по 16 травня 2021 р. отримайте знижку 10% на вхід до ботанічного саду при оплаті карткою Mastercard® на турнікеті
З 1 по 31 травня 2021 року всі власники карток Mastercard, які роблять покупки в магазинах мережі «Фора», мають можливість отримати в 5 разів більше балів у програмі лояльності Фора club, розраховуючись карткою Mastercard у мобільному додатку «Фора».
Щоб взяти участь в Акції, треба:
- переконатись, що Ви є учасником програми лояльності Фора club;
- завантажити мобільний додаток «Фора» або відкрити вже встановлений;
- обрати картку Mastercard у додатку та оплатити покупку.
Для участі в Акції: купуйте на epicentrk.ua товари вартістю від 500 грн. з урахуванням ПДВ та оплачуй їх на сайті карткою Visa.
Отримайте економію до 250 грн. на вартість доставки придбаних товарів.
Період дії: 10.05.2021 до 10.07.2021
Почему же , ссылка на телеграм выложена выше. Единственное, обновления раз в час:tab, дякую за поширення, бо тєлєграм у нас нема.
Сповіщення про нові пропозиції від «Mastercard Більше» та інші пропозиції від Mastercard.
Неофіційний канал.
Акційні пропозиції від Mastercard
Сповіщення про нові пропозиції від «Mastercard Більше» та інші пропозиції від Mastercard. Неофіційний канал.t.me
Виявляється, це ТІЛЬКИ для клієнтів YASNO у Києві.Заповнюю всі свої реквізити, пише ПОМИЛКА
Можливо їм наш ринок не цікавий? Ви ж бачите стан речей локально, а вони глобально.Я розумію це, але чому від МС нічого такого майже нема? Невже їх позиції такі, що можуть собі дозволити ігнорування втрати клієнтів і переходу їх до Visa?
Я навіть не пригадую чогось схожого від МС: переходь до нас, ми або наші партнери тобі дамо щось. Як це є у Visa.