lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Вже колись списи ламались на цю тему. На скільки я пам"ятаю, там така фішка, що в МЛС відключається лише можливість керувати послугою за допомогою юссд-запиту (тобто, відключається можливість скористатись юссд-кодом). В МЛС якось так мутно написано, що у користувача складається враження, що ця послуга відключає зняття денної абонки. Насправді ж, денна абонка відключається лише юссд-кодом *103#. Принаймні, це я вже не одноразово проходив на практиці. Це щодо відключення денної абонки.
А от, щодо того, як та послуга працює, коли денну абонку треба включити, то я вже не пам"ятаю. Можливо, що також через *103#.
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
Вже колись списи ламались на цю тему. На скільки я пам"ятаю, там така фішка, що в МЛС відключається лише можливість керувати послугою за допомогою юссд-запиту (тобто, відключається можливість скористатись юссд-кодом). В МЛС якось так мутно написано, що у користувача складається враження, що ця послуга відключає зняття денної абонки. Насправді ж, денна абонка відключається лише юссд-кодом *103#. Принаймні, це я вже не одноразово проходив на практиці. Це щодо відключення денної абонки.
А от, щодо того, як та послуга працює, коли денну абонку треба включити, то я вже не пам"ятаю. Можливо, що також через *103#.
Ніт, суть наступна:
Керується денна абонка рівнозначно як через USSD, так і через додаток.
Проте: через USSD відключається денна абонка в прямому розумінні слова. Так як ми це розуміємо.
А через додаток воно працює в зеркальному режимі: тобто якщо активна - значить відключена, якщо неактивна - значить денна абонка підключена.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
dzidzio, це якщо ми через ussd відключили, воно в додатку покаже підключену послугу,а якщо без доступу до ussd, а лишень через додаток тиркнути https://red-forum.com/threads/lifecell-faq.20279/post-2075280 - воно реально вже спрацьовує?
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
а лишень через додаток тиркнути
Так, все успішно "торкається" ))
Причина незрозумілостей в тому, що якийсь рукожопий айтішнік зробив 2 окремих послуги: в додатку послуга "Блокування денної абонплати вкл/викл", а по USSD " Денна абонплата вкл/викл". А це зовсім протилежні послуги по своєму значенню.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Ніт, суть наступна:
Керується денна абонка рівнозначно як через USSD, так і через додаток.
Проте: через USSD відключається денна абонка в прямому розумінні слова. Так як ми це розуміємо.
А через додаток воно працює в зеркальному режимі: тобто якщо активна - значить відключена, якщо неактивна - значить денна абонка підключена.
Є імовірність, що станом на даний час її підправили. Бо я використовував відключення абонки з 20-го року, то тоді відключало лише через юссд-код. В МЛС воно тоді працювало так, як я описав вище. Тобто, чи включена була послуга в МЛС, чи виключена, а гроші за денну абонку брало постійно. Відключалось лише юссд-кодом. З того часу виключаю/включаю лише юссд кодом. Неодноразово влітав на гроші через те, що виключення денної абонки робив дуже рідкко і забував про юссд-код, тому робив лише через МЛС. Працездатність послуги в МЛС в теперішній час не перевіряв.
 

Pepto

Заблокирован
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
У мене в застосунку стоїть так.
Завтра побачимо.
 

Вкладення

  • Screenshot_2024-11-13-16-35-07-603_com.life.my.png
    Screenshot_2024-11-13-16-35-07-603_com.life.my.png
    271.8 КБ · Перегляди: 65

нудмєн

Свідомий Свинорил
Реєстрація
29.01.24
Місто
Харків
Телефон
Nokia 1100
Вже колись списи ламались на цю тему. На скільки я пам"ятаю, там така фішка, що в МЛС відключається лише можливість керувати послугою за допомогою юссд-запиту (тобто, відключається можливість скористатись юссд-кодом). В МЛС якось так мутно написано, що у користувача складається враження, що ця послуга відключає зняття денної абонки. Насправді ж, денна абонка відключається лише юссд-кодом *103#. Принаймні, це я вже не одноразово проходив на практиці. Це щодо відключення денної абонки.
А от, щодо того, як та послуга працює, коли денну абонку треба включити, то я вже не пам"ятаю. Можливо, що також через *103#.
Ніт, суть наступна:
Керується денна абонка рівнозначно як через USSD, так і через додаток.
Проте: через USSD відключається денна абонка в прямому розумінні слова. Так як ми це розуміємо.
А через додаток воно працює в зеркальному режимі: тобто якщо активна - значить відключена, якщо неактивна - значить денна абонка підключена.
Так и есть, всё через попу. Быват при отключённой дневной плате она "сама" влючается, перед пополнением надо проверять.
 

Pepto

Заблокирован
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
raptor, ні, тільки застосунку підключав, не зняло щоденну абонку при закиданні 50грн, які після отримання подарунку зразу вивів.
 
Реєстрація
31.03.10
Місто
Черкаси
Телефон
Моторола Edge 50 Pro
Не є постійним користувачем Лайф, є питання: колись читав що можливо на Лайф відключити щоденну абонку на корпоративних тарифах, підкажіть яка комбінація. Ще питання коли перевести кошти на інший номер я так зрозумів вони попадуть на бонусний, з бонусного можливо платити абонку?
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Було в когось таке - тарифна підписка сплачена до 8 березня наступного року, а в додатку в "Інформація про лінію" - "Дійсний до 13 січня 2025"?
Номер не поличковий, розмови і нет щодня.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
alibob, поповніть на 10 грн. Термін подовжиться на рік
За 10 грн для продовження в курсі. Але як так - в квітні сплачено тарифну підписку за 12 періодів (по 4 тижні). Ще є 3 періоди невикористаних. Один до 13 січня ще встигне використати ся.
Дійсно можуть заблокувати номер з оплаченими невикористаними періодами?
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
alibob, поповніть на 10 грн. Термін подовжиться на рік
За 10 грн для продовження в курсі. Але як так - в квітні сплачено тарифну підписку за 12 періодів (по 4 тижні). Ще є 3 періоди невикористаних. Один до 13 січня ще встигне використати ся.
Дійсно можуть заблокувати номер з оплаченими невикористаними періодами?
Ймовірно було поповнення, кошти лежали, потім через 3 місяці замовили тарифну підписку - тому ось така "несостиковка")) Бо в Ліфчику продовження номеру йде від поповнення, а не від активності як в КС.
Якщо контрактний номер з оплаченою абонкою коли нема 1 коп на рахунку для обовязкового щомісячного платежу - можуть заблокувати, то анонімний препейд - взагалі не проблема)
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Вже спілкувався з підтримкою. "Ці 10 грн не оплачуються за продовження номера". "Ці 10 грн лише фіксуються системою для продовження номера".
Не дуже зрозуміло. Але 10 грн винь да полож...
Або втратиш і номер і наперед сплачені дві абонки.
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
Вже спілкувався з підтримкою. "Ці 10 грн не оплачуються за продовження номера". "Ці 10 грн лише фіксуються системою для продовження номера".
Не дуже зрозуміло.
Мається на увазі що ці 10грн не знімуть за продовження номеру, а вони залишуться на рахунку)
 

Pepto

Заблокирован
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
У зв'язку з припиненням роботи EasyPay в частині виводу коштів ЛС прошу роз'яснити: якщо переводити кошти на інший рахунок вони діють 15 днів на цьому додатковому рахунку, ці кошти використати для сплати абонентської плати по тарифу чи ні? як переводити кошти, приклад, скільки повинно залишитись мін.сума на основному рахунку коштів після переводу, комісія за перевод та її розмір? як активувати тарифний план на другому номері за рахунок додаткових коштів на бонусному рахунку?
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Якщо переводити на інший номер для сплати за тариф на ньому, то краще зразу оплатити тому другому номеру через мобільну турботу в МЛС.Screenshot_2024-12-13-01-56-44-217-edit_com.life.my.jpg
 
Зверху